Kappa - naprawa podłokietnika w drzwiach pasażera
- Delta1and2
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 04 mar 2010, 21:00
- Lokalizacja: Bulgaria - Kyustendil
- Kontakt:
Kappa - naprawa podłokietnika w drzwiach pasażera
Hello from Bulgaria.
Here's how to fix the handle. And this is a global problem.
It really tight - Steel Forget the glue!!!
If the topic is not the right place, please move it!
pp condolences for your leaders
Here's how to fix the handle. And this is a global problem.
It really tight - Steel Forget the glue!!!
If the topic is not the right place, please move it!
pp condolences for your leaders
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Amendment of the passenger handle - Lancia Kappa
Thank you very much.
Myślę że nie trzeba tłumaczyć , wielu może się przydać pomoc w naprawie.
Myślę że nie trzeba tłumaczyć , wielu może się przydać pomoc w naprawie.
Re: Kappa - Amendment of the passenger handle
Thank's..
....u mnie już działa...wygląda ze na długo
....u mnie już działa...wygląda ze na długo
była Lancia Kappa 2,4 TDs 1995r.
bylo Renault Espace 1,9DCI 2004r.
bylo Renault Laguna 2 1,9DCI 2002r.
jest Lancia k 2.0 155KM 1996
jest Renault Laguna 3 2.0DCI 2008r. 180KM 400Nm
bylo Renault Espace 1,9DCI 2004r.
bylo Renault Laguna 2 1,9DCI 2002r.
jest Lancia k 2.0 155KM 1996
jest Renault Laguna 3 2.0DCI 2008r. 180KM 400Nm
- michal1045
- Klubowicz
- Posty: 1645
- Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Łódź
Re: Kappa - Amendment of the passenger handle
Patent bardzo dobry Jednakże proponowałbym przetłumaczyć tytuł na "Kappa - naprawa podłokietnika pasażera", gdyż ciężko jest ten temat znaleźć!
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Delta 1.4 Tjet 120 KM LPG
Są jeszcze Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI + Xsara Picasso 2.0 HDI + Dodge Grand Caravan 2007
Były Kappa SW 2.4 TDS, Y 1.2 16v, Piaggio ZIP 2010, Phedra 2.0 JTD
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Delta 1.4 Tjet 120 KM LPG
Są jeszcze Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI + Xsara Picasso 2.0 HDI + Dodge Grand Caravan 2007
Były Kappa SW 2.4 TDS, Y 1.2 16v, Piaggio ZIP 2010, Phedra 2.0 JTD
Re: Kappa - naprawa podłokietnika w drzwiach pasażera
Hmm, rzeczywiście proste, a wydaje się być trwałe, Trzeba chyba użyć długiego wkrętu "pionowego", żeby siła rozłożyła się na większej powierzchni i tym razem nie wyrwało plastiku w innym miejscu.
Da się to zrobić chyba nawet bez wyjmowania podłokietnika, czyli bez ściągania tapicerki. Mam taki jeden albo dwa w starych boczkach w piwnicy, to poćwiczę Jakby ktoś był pierwszy, niech zwymiaruje tą blaszkę, może to komuś być pomocne.
Da się to zrobić chyba nawet bez wyjmowania podłokietnika, czyli bez ściągania tapicerki. Mam taki jeden albo dwa w starych boczkach w piwnicy, to poćwiczę Jakby ktoś był pierwszy, niech zwymiaruje tą blaszkę, może to komuś być pomocne.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Kappa - naprawa podłokietnika w drzwiach pasażera
Widziałem dwa sposoby na forum lecz mój wydaję się tak prosty i oczywisty oraz koszt jego to 10 zł więc wydaje mi się, że nie ma co kombinować z tulejami, kątownikami czy tego typu rzeczami Mianowicie, za całe 10 zł kupiłem włókno szklane, środeczek uchwytu zalepiłem w ten sposób aby jeszcze zaślepka wchodziła, po zaschnięciu przewiercone na grubość śruby, ew. można później nawiercić większym wiertłem żeby łebek śruby się bardziej chował. Pasuje jak ulał
Kappa 2.4 5.20 SW PB + LPG 1996r.
Lybra 2.4 5.10 SW ON 2001r.
Lybra 2.4 5.10 SW ON 2001r.
Re: Kappa - naprawa podłokietnika w drzwiach pasażera
No to mi się wydaje ciekawsze. Zwłaszcza, że przy tamtym sposobie chyba nie wygląda to potem już tak estetycznie, jak wcześniej i pewnie zaślepka już tak "nie leży"? Mam racje (problem mnie nie dotyczy i raczej nie będzie, bo z przezorności troszkę uchwyt zmodyfikowałem wewnątrz, z zewnątrz nie widać nic)Momok pisze:Widziałem dwa sposoby na forum lecz mój wydaję się tak prosty i oczywisty oraz koszt jego to 10 zł więc wydaje mi się, że nie ma co kombinować z tulejami, kątownikami czy tego typu rzeczami Mianowicie, za całe 10 zł kupiłem włókno szklane, środeczek uchwytu zalepiłem w ten sposób aby jeszcze zaślepka wchodziła, po zaschnięciu przewiercone na grubość śruby, ew. można później nawiercić większym wiertłem żeby łebek śruby się bardziej chował. Pasuje jak ulał
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
- Michal198422
- Forumowicz/ka
- Posty: 173
- Rejestracja: 13 lip 2010, 2:57
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kappa - naprawa podłokietnika w drzwiach pasażera
Problem był i u mnie. jakiś czas tak jeździłem aż mnie to zbytnio rozdrażniło i wykombinowałem. Mianowicie jako że u mnie wyszło z "mięsem" mocowanie przy śrubie wpadłem na pomysł co by śrubę wymazać smarem podobnie jak i środek/spód zaślepki, przyłożyć to do podłokietnika i wpakować ile się tylko da (dociskając aż nawet zacznie wyłazić z pod zaślepki) kleju poliuretanowego do szyb samochodowych (robi się z niego twarda guma). Totalseal 108 się to zwie co ja użyłem. Zostawiłem na dobę co by dobrze wyschło i obecnie trzyma się całkiem nieźle. Można dodać jeszcze jakąś tulejkę metalową co by śruba nie ściskała bezpośrednio kleju/gumy tylko by przypominało oryginalny sposób. Do zrobienia minimalnym kosztem i przy nawet zerowych umiejętnościach technicznych
Kappa SW 2,4 TDS. Brak ECSF, brak nieoczekiwanych CHECKów, brak problemów. Wszystko (prócz klimy) działa:D Więc na pewno coś jest nie tak