Delta GT i.e - nierówne obroty
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 18:50
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Poznań
Re: Delta GT i.e - nierówne obroty
Sprawdzałem w ofercie mają do wersji 109 KM ja potrzebuję do silnika 90KM chyba że pasują zamiennie?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 18:50
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Poznań
Re: Delta GT i.e - nierówne obroty
Może ktoś orientuje się gdzie można dostać używany?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Delta GT i.e - nierówne obroty
GM ( Opel )pablo6996 pisze: Może ktoś orientuje się kto był dostawcą silniczków krokowych do układu zasilania S.P.I. ?
109KM - to był MPI , nie sądzę żeby krokowce były zamiennepablo6996 pisze:Sprawdzałem w ofercie mają do wersji 109 KM ja potrzebuję do silnika 90KM chyba że pasują zamiennie?
A możesz zrobić zdjęcie starego ? Mam dwa od Ritma 90 s.i.e - silnik ten sam , różnił się nieco osprzętem.pablo6996 pisze:Może ktoś orientuje się gdzie można dostać używany?
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 18:50
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Poznań
Re: Delta GT i.e - nierówne obroty
W sobotę zamieszczę zdj.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 18:50
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Poznań
Re: Delta GT i.e - nierówne obroty
Witam oto on powód moich zmartwień.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Delta GT i.e - nierówne obroty
Mam przed sobą krokowca pochodzącego z Ritma . Działał do końca .
Pierwsza część numeru się zgadza : 92172 , druga niekoniecznie : A2336- Wizualnie identyczny .
Pierwsza część numeru się zgadza : 92172 , druga niekoniecznie : A2336- Wizualnie identyczny .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
- romlen
- Założyciel LKP
- Posty: 4372
- Rejestracja: 12 sty 2005, 0:00
- Skype: romlen
- Imię: Roman
- Lokalizacja: Lyski koło Raciborza
Re: Delta GT i.e - nierówne obroty
Znam ten ból. Mój silnik krokowy był dodatkowo nieszczelny i obroty falując nie spadały poniżej 2000. Wymiana pomogła. Czasem na allegro można znaleźć kompletny wtrysk SPI. Może coś się niebawem znajdzie?
Lancia Prisma 1,6IE Symbol '87 (tak tak, dalej u mnie), Lancia Y 1.2 2003 grudzień - ostatni miesiąc produkcji, Lancia Lybra SW 2.0 '99 i nigdy nie widziała gazu; Lancia Gamma Coupe - o tym śnię
Tel. 503124557-Orange
Po czym poznać, że komputer uzyska świadomość? Że zamiast informatyka będzie przychodził do niego psycholog.
Tel. 503124557-Orange
Po czym poznać, że komputer uzyska świadomość? Że zamiast informatyka będzie przychodził do niego psycholog.