Kappa - komputer "centralny"
Kappa - komputer "centralny"
W sobotę 2 razy zapalił mi się check z komunikatem o braku-awarii świateł stop. Po sprawdzeniu wszystko było OK. Pewnie jakiś niekontakt. Później znów, światłełko wewnątrz kabiny paliło się tak jak by dostawało z 5 volt. Pewnie jakas masa.... może jakiś przekaźnik. Profilaktycznie porozpinałem kostki wchodzące do bezpieczników i w poniedziałek wszystko znów było OK. Ale jak włączyłem światła wieczorem to znów reset. W poniedziałek podczas jazdy na ułamek sekundy wyłączyło się radio i wyzerował zegar na tym centralnym wyświetlaczu a wskaźniki na desce spadły do zera i po chwili znów zapaliły się tak jak po odpaleniu auta. Podjechałem do ASO ale na dzień dobry pan mi powiedział, że nie wie co ma szukać i najlepiej podpiąć się pod komputer. Za to woła 130 zł i nie daje gwarancji, że będzie jakiś odczyt. Jak na razie od 2 dni nie ma niespodzianek. Co to może być ? Macie może schemat kabelka i jakiś soft do tego komputera ? Ręcę opadają. Jeszcze jedno: silnik nie zgasł podczas tych resetów.
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Komputer "centralny"
Nie podejrzewam, aby komputer cos wskazal, chyba takich rzeczy nie rejestruje. Nie jestem tez specjalista, ale to pewnie jakis problem 'kablowy'. Mysle, ze dobry elektromrchanik jest w stanie to posprawdzac."KiTek" pisze: Za to woła 130 zł i nie daje gwarancji, że będzie jakiś odczyt. [ciach]
Co to może być ? Macie może schemat kabelka i jakiś soft do tego komputera ? Ręcę opadają. Jeszcze jedno: silnik nie zgasł podczas tych resetów.
- GRZECHUU
- Klubowicz
- Posty: 307
- Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie
Kappa - komputer "centralny"
To na stówe nie jest komputer i szkoda kasy na podpinanie sie w serwisie. Najsłabszą stroną włoskich aut jest elektryka która robi niespodzianki proporcjonalnie do wieku auta(im starsze tym więcej z nią problemów).Na Twoim miejscu za bardzo bym sie nie przejmował.Posprawdzaj styki, podłączenia przewodów do masy kostki.Styki przekaźników i bezpieczników i najważniejsze podłączenie kabli do płytki na której są bezpieczniki i przekaźniki.Niewiem jak jest w kapiszonie ale w niektórych autach przewody do płytki z bezpiecznikami są zamocowane na nitach(a nie przylutowane) i tam zawsze jest najwięcej problemów.
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.
Służbowo Magnum 480.