Delta II - luzy na kierownicy przy dużych prędkościach

Awatar użytkownika
pani_bichoniowa
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 113
Rejestracja: 16 cze 2011, 13:42
Imię: Karolina
Lokalizacja: Wieliczka

Delta II - luzy na kierownicy przy dużych prędkościach

Post autor: pani_bichoniowa » 05 mar 2012, 22:55

Ostatnio miałam drobny wypadek... i zakopałam się w błotku, tak że do podwozia zostało ze 2 cm luki. Szczęśliwie jestem kobietą i znalazło się trzech panów aby mnie ocalić... z łopatami i deskami i drugim samochodem do wyciągnięcia...
Po całej akcji zostały mi spore luzy na kierownicy, które czuję znacznie powyżej 100km/h. Gdy puszcze kierownice auto jedzie prosto. Ale podczas jazdy na prostej, jadąc prosto czuje jak mi się kierownica sama lekko skręca raz w jedną raz w drugą stronę. Dodatkowo czuję luz jak skręcam w lewo np. zmieniając pas ruchu, natomiast w prawo opór jest normalny. Jadąc po mieście ten problem nie istnieje. Kieruje się normalnie.

Jeżdżę wolniej bo się boję tej bezwładności kierownicy.

Drążek kierownicy, simerblok wahacza, czy coś gorszego mnie czeka do wymiany?

7.03
Dopchałam się na ładne oczy i szeroki uśmiech na diagnostyke. Wyszło że prawy przedni simeblok i końcówka drążka kierownicy lewa są do wymiany. Za robocizne łącznie z dzisiejszą diagnostyką chcą 150zł. Czy to dużo za wymiane tych cześci?
Potrzebuję opinii, bo mąż daleko:( i cały ciężar spoczywa na mnie :)
Plus dla Panów, że się nie wzdrygnęli na widok Lancii i nawet usłyszałam nutke zachwytu nad marką.

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Re: Delta II - luzy na kierownicy przy dużych prędkościach

Post autor: bassman » 14 mar 2012, 12:22

Nie widzę dokładnie uszkodzenia, ale do wymiany może być końcówka drążka kierowniczego (powinna stukać na wybojach), jeśli chodzi o tuleje gumowo-metalowe to nie sądzę.

Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”