Delta II - połomany "bolec" trzymający zderzak
Delta II - połomany "bolec" trzymający zderzak
Witam. Jak zwykle nasze polskie krawężniki okazały się za wysokie na Deltolota. Przerabiałem już zderzak zostawiony na chodniku , teraz przyszedł czas na urwany bolec (nie mam pojęcia jaka jest fachowa nazwa). To kółeczko plastykowe na które wsuwało się zderzak zostało doszczętnie zniszczone , przez co zderzak schodzi jedną stroną na dół. Zauważyłem że za tym kółeczkiem jest miejsce na klucz. Czy tą część można wymienić? Czy z Tipo/Tempra nadawało by się na przeszczep? Ewentualnie numer katalogowy.
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta II - połomany "bolec" trzymający zderzak
Tak Tipo, Tempra, Bravo, Marea i inne szroty tego typu mają takie same ślizgi zderzaka z boków. Nie wyrwało Ci mocowania w zderzaku, bo tego bardziej bym się spodziewał niż tego okrągłego co jest na aucie.
Re: Delta II - połomany "bolec" trzymający zderzak
Fotka prawdę Ci powie Jak to w ogóle zdemontować?
Re: Delta II - połomany "bolec" trzymający zderzak
Mam takie 2 mocowania, bo 2 już poszły.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting