Syrena Sport
Moderator: giekso
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Syrena Sport
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Syrena Sport
To jest hańba i wstyd tyle fajnych projektów zmarnowało się w naszym kraju. To jest aż nieprawdopodobne
_______________________________________
Lancia Delta 1,6 95r
Lancia Fulvia Zagato 72r
AR Gullia 1.6 TI 67r
Ford focus 1.8 TDDI 00r
Laguna 1.9CDI 02r
SAAB 9-3 2.2TID 99r
Lancia Delta 1,6 95r
Lancia Fulvia Zagato 72r
AR Gullia 1.6 TI 67r
Ford focus 1.8 TDDI 00r
Laguna 1.9CDI 02r
SAAB 9-3 2.2TID 99r
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Syrena Sport
Wiesz, mamy 20 lat wolnej Polski, nikt projektów nie utrąca any more, a jednak takie działania, jak stworzenie Leoparda można policzyć na palcach jednej ręki.
Więc chyba po części - nie umiemy.
Więc chyba po części - nie umiemy.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Syrena Sport
Podobno w szopie odnaleźli znowu jakąś syrenę... nietypową... niepowtarzalną.
Re: Syrena Sport
Ale sądzę że nawet gdyby stworzyli nawet coś fajnego i nawet do sprzedaży dla polskiego Kowalskiego to i tak nikt w kraju by tego nie za sponsorował. Jak by wyszło na "zewnątrz" to duży koncern np GMC zrobiło z tego jakiego Forda lub coś innego.
_______________________________________
Lancia Delta 1,6 95r
Lancia Fulvia Zagato 72r
AR Gullia 1.6 TI 67r
Ford focus 1.8 TDDI 00r
Laguna 1.9CDI 02r
SAAB 9-3 2.2TID 99r
Lancia Delta 1,6 95r
Lancia Fulvia Zagato 72r
AR Gullia 1.6 TI 67r
Ford focus 1.8 TDDI 00r
Laguna 1.9CDI 02r
SAAB 9-3 2.2TID 99r
Re: Syrena Sport
ta syrena sport jest tak fajna, że i dziś powinna się sprzedawać
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Syrena Sport
Czasy fajnych samochodów już dawno minęły. Teraz liczy się tylko produkcja masowa. Żaden koncern nie wpakuję się w produkcję samochodu projektowanego przez "człowieka" lub dla "miłośnika motoryzacji". Samochód ma być tani w produkcji, dobrze wyglądać i wytrzymać okres gwarancyjny, potem każdy jeleń ma kupić następny, a stary oddać do recyclingu
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Re: Syrena Sport
To a propos banneru na LKP - NOWA TOYOTA YARIS
Re: Syrena Sport
Prawie japońskie auto. Montowana we Francji rękami Marokańczyków/Algierczyków z silnikami diesla z Oławy-Jelcza, skrzynkami biegów z Wałbrzycha.Coupe pisze:To a propos banneru na LKP - NOWA TOYOTA YARIS
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Syrena Sport
Nie dramatyzujmy. Są jeszcze małe wytwórnie prawdziwych samochodów, choćby w Szwajcarii, UK, czy nawet ten polski Leopard. Problem w tym, że sa to pojazdy dla wybranych - nie tylko z uwagi na nikłą ilosciowo produkcję, ale i zwykle wyjątkowo wygórowaną cenę.solarzmr pisze:Czasy fajnych samochodów już dawno minęły. Teraz liczy się tylko produkcja masowa. Żaden koncern nie wpakuję się w produkcję samochodu projektowanego przez "człowieka" lub dla "miłośnika motoryzacji". Samochód ma być tani w produkcji, dobrze wyglądać i wytrzymać okres gwarancyjny, potem każdy jeleń ma kupić następny, a stary oddać do recyclingu
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Ecnelis
- Forumowicz/ka
- Posty: 248
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:12
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Prehoryłe
- Kontakt:
Re: Syrena Sport
Replika pana Mirosława Mazura spod Lublina gotowa:
motoryzacja.interia.pl
A w przygotowaniu są kolejne... Między innymi jedna sponsorowana przez Gorzką Żołądkową. Auto ma być zbudowane na bazie Triumpha Spitfire i pokazane jeszcze przed końcem tego roku.
powrotlegendy.pl
motoryzacja.interia.pl
A w przygotowaniu są kolejne... Między innymi jedna sponsorowana przez Gorzką Żołądkową. Auto ma być zbudowane na bazie Triumpha Spitfire i pokazane jeszcze przed końcem tego roku.
powrotlegendy.pl
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Syrena Sport
Szkoda że ta Syrena z Lublina mocno się różni nawet na pierwszy rzut oka od oryginału. Dobrze to widać na zdjęciach z boku, kształt wnęk kół, profil tylnej szyby, wysokość i linia nadwozia, przetłoczenia na błotnikach. Ale ma wielka zaletę jest pierwsza.
W najnowszym numerze ClassicAuto opisują wszystkie projekty stworzenia repliki Syreny Sport, a uzbierało się ich kilka i to wszystkie w jednym czasie.
W najnowszym numerze ClassicAuto opisują wszystkie projekty stworzenia repliki Syreny Sport, a uzbierało się ich kilka i to wszystkie w jednym czasie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Syrena Sport
Diabeł tkwi w szczegółach
a dbałość o nie ,decyduje o powodzeniu projektu
jeszcze przetłoczenia jako tako - ale z tylną szybą mogli sie bardziej postarać.
Wiem że to kupę czasu zajeło - ale w sumie wg mojego odczucia - ktoś w to włozył kupę kasy( sponsor) bo akcja była nagłośniona dość mocno.Radio telewizja ,gazety. I wszystko się rozpieprzyło o terminy.
Stąd taki kształt nie inny.
Dla mnie replika zrobiona pod publikę - ale mam nadzieję na reaktywowanie pierwszego kultowego Polskiego Autka.
Dodam jeszcze Prestizowego czyli nie będzie wstyd wysiąsc z tej repliki pod Mariotem
Czego wam i sobie życzę
a dbałość o nie ,decyduje o powodzeniu projektu
jeszcze przetłoczenia jako tako - ale z tylną szybą mogli sie bardziej postarać.
Wiem że to kupę czasu zajeło - ale w sumie wg mojego odczucia - ktoś w to włozył kupę kasy( sponsor) bo akcja była nagłośniona dość mocno.Radio telewizja ,gazety. I wszystko się rozpieprzyło o terminy.
Stąd taki kształt nie inny.
Dla mnie replika zrobiona pod publikę - ale mam nadzieję na reaktywowanie pierwszego kultowego Polskiego Autka.
Dodam jeszcze Prestizowego czyli nie będzie wstyd wysiąsc z tej repliki pod Mariotem
Czego wam i sobie życzę
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Syrena Sport
czekam na projekt od ŻG - wygląda póki co na dużo bardziej dopracowany od repliki p. Mazura, która zgubiła cały urok i lekkość Syreny Sport - zwłaszcza pokraczny tył, dziwnie zakończoną tylną szybę i mało delikatne przetłoczenie
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Syrena Sport
Oto Polska, właśnie Facet własnymi łapami odwalił kawał dobrej roboty, a Wy się tylnej szyby czepiliście i przetłoczeń
Zupełnie jak w sejmie
Ja tam facetowi gratuluję samozaparcia i chęci oraz odwagi bycia pierwszym. 40 lat nie było komu ruszyć d... w końcu się odważny znalazł, a tu od razu krytyka
Panowie, ruszajcie do garaży i zróbcie lepsze
BTW, poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale z tego co o nim czytałem, to faceta nikt nie sponsorował, tylko on sam to klepał w swoim warsztacie po godzinach
Serdecznie pozdrawiam.
Ps. a robienie repliki na bazie Triumpha jest jak smarowanie chleba g... Wiedzą o tym wszyscy co widzieli na żywo różne "Ferrari" na bazie Fiero albo MR2
Zupełnie jak w sejmie
Ja tam facetowi gratuluję samozaparcia i chęci oraz odwagi bycia pierwszym. 40 lat nie było komu ruszyć d... w końcu się odważny znalazł, a tu od razu krytyka
Panowie, ruszajcie do garaży i zróbcie lepsze
BTW, poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale z tego co o nim czytałem, to faceta nikt nie sponsorował, tylko on sam to klepał w swoim warsztacie po godzinach
Serdecznie pozdrawiam.
Ps. a robienie repliki na bazie Triumpha jest jak smarowanie chleba g... Wiedzą o tym wszyscy co widzieli na żywo różne "Ferrari" na bazie Fiero albo MR2