Kappa - pierwszy raz wpięcie się do kompa
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Kappa- pierwszy raz wpięcie się do kompa
Nie. Examiner sie kłania
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Re: Kappa- pierwszy raz wpięcie się do kompa
Ramses_II no co ty, przecież można się połączyć, tylko wersja ECUscana musi być powyżej bodajże 3.2
Oczywiście sprawdzałem osobiście i daje radę, choć często lubi się rozłączyć.
Parametrów do podglądu nieco mniej niż w jtd, ale do diagnozy powinno wystarczyć
:- Support for Bosch MSA 11 Diesel Injection (2.4) (Marea 2.4TD/K 2.4TD) (Full support) (Fixed the problem with connection to this module) - There was a bug in previous versions and connection to this ECU was actually not possible
Oczywiście sprawdzałem osobiście i daje radę, choć często lubi się rozłączyć.
Parametrów do podglądu nieco mniej niż w jtd, ale do diagnozy powinno wystarczyć
KAPPA TDS & JTD
Re: Kappa- pierwszy raz wpięcie się do kompa
volf, w takim razie co polecasz w kwestii kabla? http://moto.allegro.pl/interfejs-fiat-a ... 92305.html coś takiego wystarczy? jestem zupełnym laikiem a muszę wiedzieć co jest z autem
Lancia Kappa 1997 2,4 TDS maciek.balawender@wp.pl
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Kappa- pierwszy raz wpięcie się do kompa
A no to może. Sorki. Jak miałem dostep do TDS-a to była wówczas aktualna wersja 2.6.volf pisze:Ramses_II no co ty, przecież można się połączyć, tylko wersja ECUscana musi być powyżej bodajże 3.2
:- Support for Bosch MSA 11 Diesel Injection (2.4) (Marea 2.4TD/K 2.4TD) (Full support) (Fixed the problem with connection to this module) - There was a bug in previous versions and connection to this ECU was actually not possible
Oczywiście sprawdzałem osobiście i daje radę, choć często lubi się rozłączyć.
Parametrów do podglądu nieco mniej niż w jtd, ale do diagnozy powinno wystarczyć
Potem nie śledziłem zmian, bo do TDS-a nie miałem wiecej dostępu.
Dziękować za uświadomienie.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Re: Kappa- pierwszy raz wpięcie się do kompa
Zwróćcie uwagę, że nie ma juz ECUscana tylko jest nowy Multiscan 1,0.Ramzes_II pisze:A no to może. Sorki. Jak miałem dostep do TDS-a to była wówczas aktualna wersja 2.6.volf pisze:Ramses_II no co ty, przecież można się połączyć, tylko wersja ECUscana musi być powyżej bodajże 3.2
:- Support for Bosch MSA 11 Diesel Injection (2.4) (Marea 2.4TD/K 2.4TD) (Full support) (Fixed the problem with connection to this module) - There was a bug in previous versions and connection to this ECU was actually not possible
Oczywiście sprawdzałem osobiście i daje radę, choć często lubi się rozłączyć.
Parametrów do podglądu nieco mniej niż w jtd, ale do diagnozy powinno wystarczyć
Potem nie śledziłem zmian, bo do TDS-a nie miałem wiecej dostępu.
Dziękować za uświadomienie.
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Kappa- pierwszy raz wpięcie się do kompa
Dokładnie. Ale póki co robi tylko dodatkowo Suzuki na 2 sterownikachargenta67 pisze:Zwróćcie uwagę, że nie ma juz ECUscana tylko jest nowy Multiscan 1,0.Ramzes_II pisze:A no to może. Sorki. Jak miałem dostep do TDS-a to była wówczas aktualna wersja 2.6.volf pisze:Ramses_II no co ty, przecież można się połączyć, tylko wersja ECUscana musi być powyżej bodajże 3.2
:- Support for Bosch MSA 11 Diesel Injection (2.4) (Marea 2.4TD/K 2.4TD) (Full support) (Fixed the problem with connection to this module) - There was a bug in previous versions and connection to this ECU was actually not possible
Oczywiście sprawdzałem osobiście i daje radę, choć często lubi się rozłączyć.
Parametrów do podglądu nieco mniej niż w jtd, ale do diagnozy powinno wystarczyć
Potem nie śledziłem zmian, bo do TDS-a nie miałem wiecej dostępu.
Dziękować za uświadomienie.
Ale obserwuje i kibicuje autorowi. Jesli wprowadzi kolejne marki, niemieckie i francuskie to będzie naprawdę ciekawy i uniwersalny soft.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<