Post
autor: Jarek_Jarecki » 09 lis 2012, 1:21
Wygląda na to, że rozwiazalem problem:)
Problem generowało LPG....
Ominąłem całą instalację LPG - w sensie odciąlem LPG od wtrysków. Zrobiłem ten zabieg, ponieważ po ominięciu LPG tylko na wtrysku nr2, zaczął w ten sam sposób lać wtrysk 1 a potem 4
Po odcięciu LPG - byłem pewien, że wszystko będzie ok - ale nie bylo....ręce opadły
Ale na spokojnie, bez emocji (bo nie wspomnę ile krwi mi ta alfa napsuła...) zacząłem sprawdzać instalację wtrysków (już po odcięciu LPG) i okazało się, że żle były pomieszane przdewody wtyczek wtrysków. Dokładniej, to 1 i 4 wtrysk był zamieniony pinami we wtyczce. Doszedłem do tego po schemacie z infotecha. Podpiąłem jak należy - i działa
Auto odpala, wszystkie cylindry chodzą, skasowałem poprzednie błędy - żadnych nowych nie generuje auto
Muszę tylko jeszcze wymienić olej, bo jest bardzo rozcieńczony benzyną z lejącego wtryskiwacza. Czeka mnie jeszcze "oddymianie" w sensie, że cały układ wydechowy jest "zalany" paliwem (paliwo wydostawało się wydechem) i teraz, zanim paliwo w wydechu, pomieszane z "sadzą" odparuje, to trochę chmurek auto puści
Mam nadzieję, że po tym całym zabiegu, wszystko bedzie OK
Stęskniłem się za tym autem - stało prawie miesiąc w garażu nieodpalane
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO:
Fiat 126p,
Fiat UNO,
Lancia Lybra, BMW E36 coupe,
Renault Scenic, Mazda 626 GD,
Ford Escort MK6,
Opel Omega Caravan, Fiat Seicento,
ALFA ROMEO 146 ,
Ford Escort MK7,
BMW E36 Coupe
JEST:
Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz
Peugeot 308 II 2018 SW