Fiat Panda III
Moderator: giekso
Re: Nowy Fiat Panda (III)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowy Fiat Panda (III)
Fiat Panda jest tańszy - w promocji
Fiat Auto Poland obniżył bazową cenę nowej Pandy. Na razie to tylko promocja, a ilość aut jest ograniczona. Czy najnowsza oferta jest atrakcyjna?
Po obniżce nowa Panda kosztuje 30 390 zł. Za tę cenę dostaniemy pięciodrzwiowe, pięcioosobowe autko wyposażone m.in. w ABS, cztery poduszki powietrze, elektryczne szyby przednie oraz centralny zamek.
Pozdrawiam, Michał
Re: Nowy Fiat Panda (III)
Saleen pisze:Fiat Panda jest tańszy - w promocjiFiat Auto Poland obniżył bazową cenę nowej Pandy. Na razie to tylko promocja, a ilość aut jest ograniczona. Czy najnowsza oferta jest atrakcyjna?
Po obniżce nowa Panda kosztuje 30 390 zł. Za tę cenę dostaniemy pięciodrzwiowe, pięcioosobowe autko wyposażone m.in. w ABS, cztery poduszki powietrze, elektryczne szyby przednie oraz centralny zamek.
I ważny fragment. Też mi się wydaje, że Fiat obniży ceny III po zakończeniu produkcji Classica.
Nowa oferta to nie cena katalogowa, ale promocja w której ilość aut jest ograniczona. Być może Fiat bada w ten sposób grunt pod nowy przyszłoroczny cennik. Wszak po zakończeniu produkcji Pandy II w Tychach, Panda III powinna nieco potanieć.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowy Fiat Panda (III)
Co do Up vs Panda III. Każde z tych aut ma swoje plusy i minusy w stosunku do konkurenta.
Największa przewaga Pandy to duże przyjemniejsze wnętrze przy wyjątkowo ascetycznym i wręcz topornym Up-ie, lepsze prowadzenie, lepszy komfort zawieszenia i tylne okna otwierane normalnie a nie uchylne. I jeszcze trzecie, małe okienko, które daje Pandzie dodatkowego uroku
Myślę, że gdybym nie chciał Pandy to wybór na pewno nie padłby na Up'a. Są też inni.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nowy Fiat Panda (III)
karkołomna teza, z którą pozwolę sobie się nie zgodzićlepsze prowadzenie,
Mimo zdecydowanie ładniejszego wnętrza, Up! z kolei ma wyższą jakość materiałów, i duuużo lepsza pozycję za kierownicą (no chyba, że ktoś lubi siedzieć na taborecie i obijać się łokciem o drzwi)
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Nowy Fiat Panda (III)
Ale taka pozycja jest dużo lepsza do jazdy po mieście, a przecież oba te auta zostały do tego stworzoneSeth pisze: Mimo zdecydowanie ładniejszego wnętrza, Up! z kolei ma wyższą jakość materiałów, i duuużo lepsza pozycję za kierownicą (no chyba, że ktoś lubi siedzieć na taborecie i obijać się łokciem o drzwi)
Co do jakości materiałów to nie widzę za bardzo żadnej przewagi Up'a i spółki. Gdzieś ma lepsze, w innym miejscu gorsze.
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nowy Fiat Panda (III)
czy ja wiem - jak dla mnie po prostu jest niewygodnie - pomijając to, że siedzi się wysoko. bo i tak nie siedzi się na tyle wysoko, żeby być wyżej niż w innych samochodach.
To samo mi niestety przeszkadza w 500ce (nawet Abarth), i co się chwali, nie ma tego w nowym Ypsilonie.
Co do jakości - VW i Skoda owszem, nie mają rewelacyjnych materiałów i nic takiego nie będę twierdził. Sprawiają one jednak toporne, ale solidne wrażenie. Panda wydaje się "w macaniu" po prostu tandetna - a szkoda, bo wygląda to wnętrze świetnie (w bogatszych wersjach)
To samo mi niestety przeszkadza w 500ce (nawet Abarth), i co się chwali, nie ma tego w nowym Ypsilonie.
Co do jakości - VW i Skoda owszem, nie mają rewelacyjnych materiałów i nic takiego nie będę twierdził. Sprawiają one jednak toporne, ale solidne wrażenie. Panda wydaje się "w macaniu" po prostu tandetna - a szkoda, bo wygląda to wnętrze świetnie (w bogatszych wersjach)
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Nowy Fiat Panda (III)
Ale macanie gołych blach całej polskiej, czyt."niemieckiej" prasie motoryzacyjnej przeszkadzało już w Cinquecento.
A tu po ponad 20 latach taki babol I nagle jest trendy???
A tu po ponad 20 latach taki babol I nagle jest trendy???
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nowy Fiat Panda (III)
wiesz. kiedyś prasa niemiecka chwaliła Escorta za plastikowe drewno - teraz się wyśmiewa, jak jakiś samochód takowe ma.
Mnie tam miejscami, dobrze zakomponowana goła blacha przeszkadza dużo mniej niż tandetny plastik...
poza tym rozumiem, ze ja też się zaliczam do tej "niemieckiej" prasy motoryzacyjnej, skoro "cała polska"
masz na to jakiś dowód, czy tylko pomówienie? :>
Mnie tam miejscami, dobrze zakomponowana goła blacha przeszkadza dużo mniej niż tandetny plastik...
poza tym rozumiem, ze ja też się zaliczam do tej "niemieckiej" prasy motoryzacyjnej, skoro "cała polska"
masz na to jakiś dowód, czy tylko pomówienie? :>
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Nowy Fiat Panda (III)
Dowodów mam aż nadtoSeth pisze: poza tym rozumiem, ze ja też się zaliczam do tej "niemieckiej" prasy motoryzacyjnej, skoro "cała polska"
masz na to jakiś dowód, czy tylko pomówienie? :>
Oczywiście odnośnie ogółu prasy
Zresztą 10 czy 20 lat temu chyba jeszcze nie pisałeś???
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nowy Fiat Panda (III)
to słucham, jaki masz dowód na to, że moja redakcja jest "niemiecka"? skoro "aż nadto"Dowodów mam aż nadto
bo zakładam, że od tych 20 lat wg Ciebie nic nie zmieniło (bo faktycznie, piszę od mniej więcej 5)
bo trzeba wziąć pod uwage, że tytuły należące do niemieckich wydawnictw mają po pierwsze przedruki, z którymi nikt nic nie zrobi, a po drugie wytyczne (Co dotyczy trzech tytułów na rynku, czwartego w małym stopniu - choć też czysto niemieckiego) - ale żeby to była "cała polska prasa"...
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Nowy Fiat Panda (III)
Panowie - tacy szanowani Klubowicze a tak ostro offtopują ... Nieładnie
Seth - bardzo Cię cenię za wiedzę i doświadczenie , ale siedziałem długo w każdym z "trojaczków" na Targach Lipskich w tym roku i próbowałem znaleźć choć odrobinę czegoś przyjemnego we wnętrzu Up!a i spółki i po za blachą i koszmarnym plastikiem z chńskich długopisów nie znalazłem nic . Myślę , że w porównaniu tych aut wiele(?) można powiedzieć na korzyść Up!a i spółki ale na pewno nic o wnętrzu . Panda ma twarde plastiki ( ale na Boga to segment B) ale ich faktura i ogólny klimat wnętrza są wręcz nieporównywalne .
Seth - bardzo Cię cenię za wiedzę i doświadczenie , ale siedziałem długo w każdym z "trojaczków" na Targach Lipskich w tym roku i próbowałem znaleźć choć odrobinę czegoś przyjemnego we wnętrzu Up!a i spółki i po za blachą i koszmarnym plastikiem z chńskich długopisów nie znalazłem nic . Myślę , że w porównaniu tych aut wiele(?) można powiedzieć na korzyść Up!a i spółki ale na pewno nic o wnętrzu . Panda ma twarde plastiki ( ale na Boga to segment B) ale ich faktura i ogólny klimat wnętrza są wręcz nieporównywalne .
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Nowy Fiat Panda (III)
A nawet chyba segment Athermano pisze: ( ale na Boga to segment B)
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nowy Fiat Panda (III)
faktura owszem - ale w dotyku są dużo gorsze moim zdaniem - ogólny feeling, z daleka, jest jak najbardziej poprawnyPanda ma twarde plastiki ( ale na Boga to segment B) ale ich faktura i ogólny klimat wnętrza są wręcz nieporównywalne .
ja spędziłem tydzień w Upie i tydzień w Citigo - plastik jest typowo VW-owski, solidny, bez rewelacji, ale nie wygląda i nie jest tandetny w dotykuale siedziałem długo w każdym z "trojaczków" na Targach Lipskich w tym roku
i fakt, to segment A
wiadomo, każdy ma swoje priorytety - ja na nową Pandę bardzo liczyłem ,ale jestem ogólnie nią rozczarowany. Z kolei zdziwiłem się, że trojaczki są na tyle dobre
pozycja to znów kwestia gustu, ale przestrzeń i wygoda fotela już niena pewno nic o wnętrzu
no nieładnie, ale jestem przeczulony na punkcie "sponsorowanego dziennikarstwa" - nie po to człowiek sie stara, pisze jest maksymalnie obiektywny jak tylko się da, żeby mu potem ktoś zarzucał, że się sprzedaje :]Nieładnie
Wesołych Świąt
a na pogodzenie konfliktu, po tygodniu stania mojego Fiata, serwis Skody mnie wspomóc, bo akumulator padł
PS. A skoda rapid jest cienka jak d... węża :p
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje