Thesis 2,4 JTD - komunikat o wodzie w filtrze paliwa

Awatar użytkownika
Biedrona
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 36
Rejestracja: 22 lip 2012, 11:58
Imię: Marek
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
Kontakt:

Thesis 2,4 JTD - komunikat o wodzie w filtrze paliwa

Post autor: Biedrona » 30 gru 2012, 0:44

Wymiana fitrow w tym oleju,komunikat o wodzie w filtrze

Problem z zapalaniem długo trzeba było kręcić

Po wymianie filtra dopala ok

Tydzień i problem sie ponawiaja komunikat o wodzie i słabo z odpalaniem

Co może być tego przyczyna?
paliwo?
Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 13:51 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Poprawiłem tytuł /Polej/
Lacia Thesis 2,4JTD

LUKI82

Re: Thesis 2,4 jtd 150koni

Post autor: LUKI82 » 30 gru 2012, 12:44

A na jakiej stacji tankujesz? Ja tamkuje jedynie na shell-u i tylko V-power diesel i nigdy nie miałem takich historii .
Pamiętaj że sama wymiana filtra nie pomoże na długo bo masz jeszcze ropę w baku z tej felernej stacji. Kup w serwisie preparat do układów wtryskowych do diesla i dodaj do ropy przy pełnym tankowaniu.

Ps
Jestem obecnie w Pucku może uda się spotkać? :)

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3310
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Thesis 2,4 jtd 150koni

Post autor: adamM20 » 30 gru 2012, 13:18

... to niestety może być paliwo, albo woda, które w postaci drobnych kryształków wody osadza się w filtrze albo parafiny (okres zimy) lub też jakieś osady nawet bilogiczne (mało prawdopodobne ale możliwe), które dostały się ze zbiornika stacji benzynowej. Jeśli możesz to zrób zdjęcie wyciągniętego filtra. Jeśli to osady ze zbiornika stacji benzynowej to niestety czeka Ciebie czyszczenie zbiornika paliwa..... :|

LUKI82

Re: Thesis 2,4 jtd 150koni

Post autor: LUKI82 » 30 gru 2012, 13:30

Nie straszny aż tak kolegi, specyfik z serwisu czyni cuda, przetestowałem go na Volvo, które tankowało na Orlenie i zamarzło doszczętnie, po dodaniu ale co prawda połowy flakonika na jedynie 15 l ropy oczyściło zbiornik i problem zniknął. Wiadomym jest że do kolejnych tankowań na Orlenie trzeba było robić mieszankę.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 14:52 przez LUKI82, łącznie zmieniany 1 raz.

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3310
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Thesis 2,4 jtd 150koni

Post autor: adamM20 » 30 gru 2012, 13:59

LUKI82 pisze:Nie straszny aż tak kolegi, specyfik z serwisu czyni cuda, przetestować go na volvo które tankowało na orleanie i zamarzło doszczętnie, po dodaniu ale co prawda połowy flakonika na jedynie 15 l ropy oczyściło zbiornik i problem zniknął. Wiadomym jest że do kolejnych tankowań na orleanie trzeba było robić mieszankę.
.... to absolutnie nie kwestia straszenia tylko wyartykułowanie wszystkich możliwości. Cudowne specyfiki czyli alkohol jako panaceum na wodę a depresatory na parafinę pomagają, pamiętać tylko trzeba aby dobrze zadziałały potrzebny jest ciepły garaż bo alkohol nie rozpuści kryształków lodu a depresator parafiny. Gorzej jeśli dystrybutor zaciągnął coś ze zbiornika co jak pisałem rzadko się zdarza ale niestety były już takie przypadki. Wlewanie specyfików podczas tankowania to niepotrzebny wydatek ponieważ 99% paliw na stacjach "sieciowych" to pewny jakościowo produkt adekwatny w części swych parametrów do pory roku.

LUKI82

Re: Thesis 2,4 jtd 150koni

Post autor: LUKI82 » 30 gru 2012, 14:57

adamM20 pisze:
LUKI82 pisze:Nie straszny aż tak kolegi, specyfik z serwisu czyni cuda, przetestować go na volvo które tankowało na orleanie i zamarzło doszczętnie, po dodaniu ale co prawda połowy flakonika na jedynie 15 l ropy oczyściło zbiornik i problem zniknął. Wiadomym jest że do kolejnych tankowań na orleanie trzeba było robić mieszankę.
.... to absolutnie nie kwestia straszenia tylko wyartykułowanie wszystkich możliwości. Cudowne specyfiki czyli alkohol jako panaceum na wodę a depresatory na parafinę pomagają, pamiętać tylko trzeba aby dobrze zadziałały potrzebny jest ciepły garaż bo alkohol nie rozpuści kryształków lodu a depresator parafiny. Gorzej jeśli dystrybutor zaciągnął coś ze zbiornika co jak pisałem rzadko się zdarza ale niestety były już takie przypadki. Wlewanie specyfików podczas tankowania to niepotrzebny wydatek ponieważ 99% paliw na stacjach "sieciowych" to pewny jakościowo produkt adekwatny w części swych parametrów do pory roku.

niestety nie do pory roku a do ceny :( . Najgorsze paliwo z sieciówek ma Bliska i kolejno do lepszego Orlen, statoil,Bp i shell.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”