Thesis - w cenie 17-20tys warto?
Moderator: stabraf
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
- Imię: adrian
- Lokalizacja: poznan
Thesis - pomoc przy wyborze
Czolem wszystkim fanom lanci
Jestem adrian i jestem nowym czlonkiem na forum:-)
Tak jak w tytule prosze was o pomoc w wyborze thesis'a
Najlepiej jak opisze wam jak ma mi auto sluzyc
A wiec bedzie to 3 auto w rodzinie , w wiekszosci uzywane e weekend na odcinkach okolo 1000km miesecznie
I sporadycznie jako auto na sluby itp
Spalanie paliwa ma sprawe drugorzedna
Na co powinienem zwrocic uwage przy ogledzinach ?
A co wymienic odrazu po zakupie?
Prosze was o opinie jaka wersja silnikowa jest najlepsza
Jak wyglada trwalosc skrzyn biegow, zawieszenia
A takze ceny czesci zamiennych np amortyzatory itp
A co sadzicie o tej ofercie?
http://m.otomoto.pl/C27914768?nav=H4sIA ... w9HDiwAAAA~~
Jestem adrian i jestem nowym czlonkiem na forum:-)
Tak jak w tytule prosze was o pomoc w wyborze thesis'a
Najlepiej jak opisze wam jak ma mi auto sluzyc
A wiec bedzie to 3 auto w rodzinie , w wiekszosci uzywane e weekend na odcinkach okolo 1000km miesecznie
I sporadycznie jako auto na sluby itp
Spalanie paliwa ma sprawe drugorzedna
Na co powinienem zwrocic uwage przy ogledzinach ?
A co wymienic odrazu po zakupie?
Prosze was o opinie jaka wersja silnikowa jest najlepsza
Jak wyglada trwalosc skrzyn biegow, zawieszenia
A takze ceny czesci zamiennych np amortyzatory itp
A co sadzicie o tej ofercie?
http://m.otomoto.pl/C27914768?nav=H4sIA ... w9HDiwAAAA~~
Re: Thesis - pomoc przy wyborze
Użyj opcji szukaj , tak od ręki tobie napisze cena 1 amortyzator nowy sztuka 2500 zł, używka w miarę dobra od 1000 zł .Pozdrawiam kolegę z Poznania, jak to ma być 3 auto to to z ogłoszenia jak najlepsza opcja , również silnikowa.A tłumik końcowy używany jakieś 1000 zł , ale jest toto ogarnięcia , lecz niech ci sie nie wydaje , że to jest fiat punto
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
- Imię: adrian
- Lokalizacja: poznan
Re: Thesis - pomoc przy wyborze
Dziekuje za odpowiedz:-)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
- Imię: adrian
- Lokalizacja: poznan
Thesis - w cenie 17-20tys warto?
Witam:-)
Kochani czy wedlug was zakup thesisa za 17-20tys z poczatku produkcji w wersji 2.4 benz lub v6 to dobry pomysl ? Czy lepiej samemu sprowadzic z np austrii , niemiec?
Jesli tak to w jakiej wersji wyposazenia polecacie?
Pozdrawiam
Ps auto mialo by byc uzywane sporadzycznie w weekendy od 300do1000 km max miesiecznie a w okresie zimowym jeszcze mniej.
Kochani czy wedlug was zakup thesisa za 17-20tys z poczatku produkcji w wersji 2.4 benz lub v6 to dobry pomysl ? Czy lepiej samemu sprowadzic z np austrii , niemiec?
Jesli tak to w jakiej wersji wyposazenia polecacie?
Pozdrawiam
Ps auto mialo by byc uzywane sporadzycznie w weekendy od 300do1000 km max miesiecznie a w okresie zimowym jeszcze mniej.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 23:31 przez megara111, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: thesis w cenie 17-20tys warto?
jak nowy kosztował ponad 200 tys zł a dzisiaj 17 tys po 10 latach..hmm...warto ale jak masz drugie 20 tys zł poduszki finansowej na jego naprawymegara111 pisze:Witam:-)
Kochani czy wedlug was zakup thesisa za 17-20tys z poczatku produkcji w wersji 2.4 benz lub v6 to dobry pomysl ? Czy lepiej samemu sprowadzic z np austrii , niemiec?
Jesli tak to w jakiej wersji wyposazenia polecacie?
Pozdrawiam
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
Re: thesis w cenie 17-20tys warto?
Ująłbym to nieco inaczej: kupując Thesisa za 17-20 tysięcy zł, należy mieć świadomość, że sporo części do niego kosztuje jak do auta za 200 000 złMICHU pisze:jak nowy kosztował ponad 200 tys zł a dzisiaj 17 tys po 10 latach..hmm...warto ale jak masz drugie 20 tys zł poduszki finansowej na jego naprawymegara111 pisze:Witam:-)
Kochani czy wedlug was zakup thesisa za 17-20tys z poczatku produkcji w wersji 2.4 benz lub v6 to dobry pomysl ? Czy lepiej samemu sprowadzic z np austrii , niemiec?
Jesli tak to w jakiej wersji wyposazenia polecacie?
Pozdrawiam
Będąc bogatszym o tą wiedzę i konfrontując ją ze swoimi możliwościami finansowymi, można zacząć rozważania czy taki zakup to dobry pomysł
Serdecznie pozdrawiam.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
- Imię: adrian
- Lokalizacja: poznan
Re: thesis w cenie 17-20tys warto?
To moze zapytam w ten sposob
Co jest najczesciej wymieniane w tym aucie i jakie ceny tych podzespolow?
Amortyzatory to juz wiem ze 2000-2500 szt nowy
A skrzynia automat? To napewno jest aw55-50 ?
Co jest najczesciej wymieniane w tym aucie i jakie ceny tych podzespolow?
Amortyzatory to juz wiem ze 2000-2500 szt nowy
A skrzynia automat? To napewno jest aw55-50 ?
Re: thesis w cenie 17-20tys warto?
Dobrego Thesisa bardzo ciężko znaleźć, wiem co mówię. Ja kupiłem jednego i potem dłuuugo szukałem drugiego dla narzeczonej. Chcieliśmy kupić benzynę 2.0t lub 2.4. Startowaliśmy z budżetem 24 tys. Po 3 miesiącach szukania, wielu wyjazdach i oględzinach, z uszczuplonym budżetem poddaliśmy się i kupiliśmy Ypsilona. Ale teraz widzę, że pojawiło się znacznie więcej Thesisów, ceny też są rozsądne. Poza tym znacznie łatwiej kupić 3.0 niż 2.4 czy 2.0t- jest ich więcej i mają przeważnie niższe ceny. A co do eksploatacji, to właśnie 3.0 jest najdroższym wariantem Ten silnik bardzo lubi też benzynę, ale jest to solidna i sprawdzona jednostka (opinie lepsze niż 3.2). Tak czy inaczej, moim zdaniem najważniejsze przy zakupie Thesis`a jest nawet nie to ile kosztują części, ale czy mamy zaufanego mechanika, który będzie potrafił właściwie dbać o to auto. Ja swoje Lancie serwisuję u Nagórskich pod Poznaniem. Sami mają 2 Thesisy (3.0 Emblema i 2.0t Executive), wiedzą "z czym się je je".
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
- Imię: adrian
- Lokalizacja: poznan
Re: thesis w cenie 17-20tys warto?
Dziekuje za odpowiedz:-)lysholm pisze:Dobrego Thesisa bardzo ciężko znaleźć, wiem co mówię. Ja kupiłem jednego i potem dłuuugo szukałem drugiego dla narzeczonej. Chcieliśmy kupić benzynę 2.0t lub 2.4. Startowaliśmy z budżetem 24 tys. Po 3 miesiącach szukania, wielu wyjazdach i oględzinach, z uszczuplonym budżetem poddaliśmy się i kupiliśmy Ypsilona. Ale teraz widzę, że pojawiło się znacznie więcej Thesisów, ceny też są rozsądne. Poza tym znacznie łatwiej kupić 3.0 niż 2.4 czy 2.0t- jest ich więcej i mają przeważnie niższe ceny. A co do eksploatacji, to właśnie 3.0 jest najdroższym wariantem Ten silnik bardzo lubi też benzynę, ale jest to solidna i sprawdzona jednostka (opinie lepsze niż 3.2). Tak czy inaczej, moim zdaniem najważniejsze przy zakupie Thesis`a jest nawet nie to ile kosztują części, ale czy mamy zaufanego mechanika, który będzie potrafił właściwie dbać o to auto. Ja swoje Lancie serwisuję u Nagórskich pod Poznaniem. Sami mają 2 Thesisy (3.0 Emblema i 2.0t Executive), wiedzą "z czym się je je".
Bardzo mnie cieszy ze pod poznaniem jest taki serwis
Koszt paliwa nie gra roli auto bedzie jezdzic na krotkich odcinkach i jko 3 pojazd w rodzinie
A moge prosic o wyjasnienie dlaczego amorki sa w takiej cenie ? To jakas specjalna konstukcja? Cos jak hydropneumatyka w citroenie czy powiazanie z elektryka?
Pozdrawiam
Re: thesis w cenie 17-20tys warto?
Jest to zawieszenie Skyhook, amortyzatory kontrolowane elektronicznie. Są dosyć trwałe, a ich uszkodzenia sygnalizowane są błędami i wyświetlanymi komunikatami (z tego co wiem- Skyhook FAULT chyba). Przed zabraniem się za oględziny Thesisów polecam DOGŁĘBNĄ analizę forum, żeby wiedzieć na co zwrócić uwagę.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
- Imię: adrian
- Lokalizacja: poznan
Re: thesis w cenie 17-20tys warto?
I to zawieszenie jest w kazdej wersji silnikiwej?
Re: thesis w cenie 17-20tys warto?
To może jeszcze ja się wypowiem. Thesisa 2.0 kupiłem sprowadzonego z belgii za ok 20 000. Usterki stwierdzone w momencie kupna to nie zamykające się klapki na desce, niedziałające elektryczne otwieranie drzwi tylnych. błąd poduszki i błąd hamulca awaryjnego. Było to w październiku 2011, od tej pory pokonałem nim ok 15 000 km.
Naprawy wszystkich powyższych usterek poza baterią hamulca (30zł) wykonałem samodzielnie. W trakcie eksploatacji wyszło:
- wiązka przednich czujników parkowania do naprawy: samodzielnie
- alternator regeneracja: 450 zł
- zapchane odpływy szyberdachu: samodzielne
- pukanie z przodu nie zdiagnozowane
- wymiana tulei przednich wahaczy szt2 300 zł
- wymiana przednich tarcz hamulcowych 400
-wymiana żarówki pozycyjnej: samodzielne
- wymiany eksploatacyjne *rozrząd *olej tu cen nie pamiętam robił mechanik
Jak widać jakiejś lawiny drogich usterek nie zanotowałem, śmiem twierdzić że auo jest bezawaryjne tyle że nie wiem jak by było przy 50 000 zamiast 15 000. Polecałbym szukac auta które nie ma absolutnie żadnych mankamentów bądź ewentualnie drobne. W trakcie eksploatacji i tak wyjdzie to i owo.
Naprawy wszystkich powyższych usterek poza baterią hamulca (30zł) wykonałem samodzielnie. W trakcie eksploatacji wyszło:
- wiązka przednich czujników parkowania do naprawy: samodzielnie
- alternator regeneracja: 450 zł
- zapchane odpływy szyberdachu: samodzielne
- pukanie z przodu nie zdiagnozowane
- wymiana tulei przednich wahaczy szt2 300 zł
- wymiana przednich tarcz hamulcowych 400
-wymiana żarówki pozycyjnej: samodzielne
- wymiany eksploatacyjne *rozrząd *olej tu cen nie pamiętam robił mechanik
Jak widać jakiejś lawiny drogich usterek nie zanotowałem, śmiem twierdzić że auo jest bezawaryjne tyle że nie wiem jak by było przy 50 000 zamiast 15 000. Polecałbym szukac auta które nie ma absolutnie żadnych mankamentów bądź ewentualnie drobne. W trakcie eksploatacji i tak wyjdzie to i owo.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
- Imię: adrian
- Lokalizacja: poznan
Re: Thesis - w cenie 17-20tys warto?
Dziekuje za wszyskie wypowiedzi
Pozdrawiam wszystkich
Pozdrawiam wszystkich
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Re: Thesis - w cenie 17-20tys warto?
Pamietaj, ze jak bedziesz kupowal Thesisa i wezmiesz auto na szarpaki to dzieki sky hook szarpaki pokaza 90% okolo takze nie zwracaj na to w ogole uwagi. Musisz sie przejechac i sam ocenic.
3.0 lepsze jak 3.2? pierwsze slysze. Patrzac na dostepnosc czesci to raczej polecam 2.4 pb lub 2.4 jtd. do 3.0 lub 3.2 w Polsce w ogole nie znalazlem silnika, a w pozniejszym czasie czesci do kapitalki oczywiscie w rozsadnej cenie, duzo zamiennikow czego Thesis tym bardziej w silniku nie lubi, wiec czesci byly zamawiane prosto z Wloch.
3.0 lepsze jak 3.2? pierwsze slysze. Patrzac na dostepnosc czesci to raczej polecam 2.4 pb lub 2.4 jtd. do 3.0 lub 3.2 w Polsce w ogole nie znalazlem silnika, a w pozniejszym czasie czesci do kapitalki oczywiscie w rozsadnej cenie, duzo zamiennikow czego Thesis tym bardziej w silniku nie lubi, wiec czesci byly zamawiane prosto z Wloch.
Ostatnio zmieniony 08 cze 2013, 9:12 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Pisownia!
Powód: Pisownia!
537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.