Lybra 2.4 JTD - awaria - nie kręci półoś. POTRZEBNA POMOC !

belial666

Re: Sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: belial666 » 30 sty 2014, 22:12

A zobacz linki ,cały mechanizm jest obok akumulatora w dole, pod maską.

belial666

Re: Sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: belial666 » 30 sty 2014, 22:14

Podaj numer telef do się
Ostatnio zmieniony 30 sty 2014, 22:18 przez belial666, łącznie zmieniany 1 raz.

mjerzy
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 269
Rejestracja: 24 sie 2011, 15:49

Re: Sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: mjerzy » 30 sty 2014, 22:15

Jakie linki? Chyba nie od sprzęgła, bo jest hydrauliczne.

belial666

Re: Lybra 2.4 JTD - sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: belial666 » 30 sty 2014, 22:16

Biegów

Alan

Re: Lybra 2.4 JTD - sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: Alan » 30 sty 2014, 22:18

Panowie,nie ma się co prześcigać w pomysłach.


Kolega mechaniki nie ogarnia,jest na zadupiu,trzeba mu zorganizować transport na warsztat w Częstochowie.Na dziś nocleg tam ma. Kolegów z okolic zapraszam do pomocy.

Awatar użytkownika
MiroMiglia
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1552
Rejestracja: 06 sie 2007, 0:00
Imię: Mirek
Lokalizacja: Wrocław

Re: Lybra 2.4 JTD - sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: MiroMiglia » 30 sty 2014, 22:22

Alan pisze:Panowie,nie ma się co prześcigać w pomysłach.


Kolega mechaniki nie ogarnia,jest na zadupiu,trzeba mu zorganizować transport na warsztat w Częstochowie.Na dziś nocleg tam ma. Kolegów z okolic zapraszam do pomocy.
Jedyne rozsądne wyjście na teraz : ok2 :

Delta II HPE 2.0T 16V swap - I miejsce Miss 2011 , II miejsce Miss 2014
Beta Coupe 2.0 76' - dla znajomych -Feniks :-)
Zeta 02' 2.0T 8V
Fiat Coupe 96' 2.0T 16V
tel. 501 077 356

danielKSG
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 46
Rejestracja: 29 wrz 2009, 17:04
Lokalizacja: Żory

Re: Lybra 2.4 JTD - sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: danielKSG » 30 sty 2014, 22:27

Nocleg mam (jedyne chyba co pociesza w tej całej sytuacji). Co nie zmienia że i tak jestem w "czarnej d***e". Ktoś wyżej napisał żebym spróbował ruszyć z innego biegu niż jedynka. Nic to nie pomaga efekt jest ten sam,nie kręci a słychać dalej ten dźwięki uderzania metal o metal. Może podam numer telefonu 784 709 629. Bo nie wiem jak długo będę miał możliwość korzystania z internetu. Jak ktoś pomoże to super.

PS: zapomniałem dodać że pod telefonem jestem dostępny całą dobę... :-?
Ostatnio zmieniony 30 sty 2014, 22:29 przez danielKSG, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
goldixll
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1538
Rejestracja: 16 lut 2009, 0:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Lybra 2.4 JTD - sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: goldixll » 30 sty 2014, 22:27

Jestem z Częstochowy ale od 22 do 06 jestem w pracy i nie mogę się urwać co by nawet z holować do miasta. :roll:
Była Lancia Kappa 2.4 kle kle kle , była Lancia Kappa 2.0 z lpg, była bawarka 2.8 ,
był sweter kombi 1.6SR,był Punciak 1.2 , Hyundai Santa Fe 2.4 lpg
Była Lancia Lybra 2.4 jtd
Jest Fiat Ulysse 3.0 lpg
Obrazek
Jest Daćka Sandero 0.9 :lol:
Obrazek

Alan

Re: Lybra 2.4 JTD - sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: Alan » 30 sty 2014, 22:38

Maciej masz choć jakieś namiary na chłopaków z okolicy? Dziś już i tak nic nie załatwi się ,ale na jutro warto by koledze coś zorganizować , linkę do Cz-wy i jakiś warsztat który znacie.

danielKSG
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 46
Rejestracja: 29 wrz 2009, 17:04
Lokalizacja: Żory

Re: Lybra 2.4 JTD - sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: danielKSG » 30 sty 2014, 22:55

Mam zapewnioną miejscówę,mogę koczować tu max do soboty. Mam nadzieję że coś razem wykombinujemy w te 48h.Dostęp do internetu niepewny. Więc kontakt ze mną pod numerem 784 709 629. Najgorsze jest to że stało się to w takim miejscu.Gdyby taka akcja stała się w Żorach bez problemu dałbym sobie radę. Niech to szlag : cenzura : : cenzura : : cenzura :

Awatar użytkownika
edym
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 06 kwie 2009, 22:51
Lokalizacja: Czestochowa

Re: Lybra 2.4 JTD - sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: edym » 30 sty 2014, 23:07

właśnie dostałem wiadomość o problemie kolegi. Ja niestety jestem poza Częstochową dzisiaj i jeszcze po drinku ale zaraz znajdę numer do chłopaków z "F.L.AR-ITAL" i pomogą bo zawsze pomagają :-)
Były: Lancia Delta II 2.0 '94, Lancia Delta GT i.e '92, Fiat Bravo 1.6 '97
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lybra 2.4 JTD - sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: stabraf » 30 sty 2014, 23:10

Elegancko : yesyes :
Dzwoniłem do niego i opisałem jak sprawdzić czy to przypadkiem się kliny na półosi nie pościnały. Za dnia sprawdzi i coś będzie wiadomo.
Jeśli to półoś to na szybkiego z tego co wiem to podejdzie od 2,4 TDS komplet z przegubami, tylko ABS nie zadziała, ale pojedzie ;) Podpasi też od 2.0 20VT ;)

Awatar użytkownika
edym
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 06 kwie 2009, 22:51
Lokalizacja: Czestochowa

Re: Lybra 2.4 JTD - sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: edym » 30 sty 2014, 23:12

sms z namiarami na chłopaków poszedł.
Były: Lancia Delta II 2.0 '94, Lancia Delta GT i.e '92, Fiat Bravo 1.6 '97
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00

Alan

Re: Lybra 2.4 JTD - sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: Alan » 30 sty 2014, 23:18

No i to mi się podoba...działamy panowie działamy :)

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lybra 2.4 JTD - sytuacja awaryjna - nie kręci półoś

Post autor: stabraf » 30 sty 2014, 23:19

O cholera : gafa : Moja porada dotyczyła Kappy, a koledze spsuła się Lybra :-P
Tak to jest jak się na szybkiego myśli ;)
Tak czy siak trza zobaczyć czy się któryś przegub wewnętrzny nie kręci bez kręcenia półosią ;) Ja tam w Kappie miałem ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”