Marcin_84 pisze:Dzisiaj dowiedziałem się iż w mojej Lybrze padł silnik... Wszystko zaczęło się od nierównych obr. silnika poprzez palenie na 3 cewki po wymianie świec i cewek nadal szarpania nierówna jazda dołki w gazie itp. zrobiono kpl. rozrząd i nic .Nadal to samo ale tylko na benzynie stawiałem na wtryski ale głośna praca przy rozruchu (klekotanie jak disel ) skłoniło mnie to podejrzeń wariatora .. Pojechałem do serwisu ( PIĄTY serwis ) ,gdzie w końcu ktoś miał pojęcie stwierdził ,że wariator jest do wymiany .. simering na wale brała mi olej ok 1l na 800 km wycieki płynu z przewodów z układu kierownicy ..pęknięty aluminiowy przewód płynu chłodzącego..też mi znikał w oczach + wahacz i łączniki w zawieszeniu padnięte .. 1,5 roku temu robiony cały przód.. 2 linki ręcznego do wymiany pęknięte pancerzyki...PODSUMOWUJĄC AUTEM PRZEJECHAŁEM 66 000 km nie katowane spokojna jazda przeważnie odcinki dziennie 70 km w przeciągu 3 lat. Wpakowałem w auto ok 5 tyś na te naprawy ..jak nie więcej.. Sami oceńcie bo ja oceniam swój model za niewypał.. Totalny... !! Nie będe kupował silnika na wymiane.. auto ma nowe progi.. pięknie się prezentuje..bo dbam zawsze o samochód ale cóż jak serducho padło...
3 lata
66 000 km
10 litrów na setkę - daje 36 300 na paliwo + 5000 naprawy oc powiedzmy tysiaka razem 42300 czyli 0,64 pln za 1 km
czy to tak dużo ?
a z tego co wypisałeś - masz do naprawy wariator simering ,pękł ci przewód ,wa
Hacz i łączniki
czyli powiedzmy 2000 (to już duża górka ) i masz sprawne auto.
Wydaje mi się że nie doceniasz tego co masz
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza