Post
autor: Bartek-Lodz » 16 lis 2014, 21:11
Thesis 2.0T w manualu na starcie łyknie 3.2 V6 w automacie ale po przekroczeniu 130 km/h 2.0T zostaje w tyle i to mocno - bardzo mocno. Ja w swojej 3.2 dałem wirusa na 250KM i teraz autko chodzi o wiele żwawiej i 2.0T nie ma szans - oczywiście niezawirusowane 2.0T. Ale może nie ma sensu spierać się o te dziesiąte sekundy - grunt żeby było poniżej 9 sekund do setki.
3.2 ma plus taki, że panewki się nie obracają i nie ma turbiny a przebiegi mogą sięgać miliona kilometrów bez remontu.
Co najważniejsze jeszcze z tym łykaniem - to że 2.0T łyknie 3.2 to jest to możliwe pod warunkiem super sprawności tego 2.0 a jak wiemy turbiny często są już zjechane - tego problemu nie ma 3.2 bo takowej turbiny nie posiada.
Co do spalania to niestety 3.2 trochę pali - na pewno w mieście możemy zaoszczędzić dużo jeżdżąc na tiptroniku - mówię tu o oszczędności ok 2-3 litrów na 100 km. ale tak czy inaczej spalanie jest w przedziale 14-22 litry LPG.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]