Delta III - problem z przekładnią kierowniczą
Delta III - problem z przekładnią kierowniczą
Witam wszystkich serdecznie :nara
Mam dość poważny problem z moją Deltą,mianowicie chodzi o przekładnie kierowniczą która kwalifikuje się do wymiany.Na wstępie zaznaczę że nie ma co się rozchodzić o to dlaczego tak się stało i "regeneruj !" bo to zbędne.
Maglownicy szukam używanej oryginalnej i tyle , doświadczenie mnie nauczyło...
Teraz mam pytanie do Was forumowicze i mam też wielką nadzieje że pomożecie mojej Lucynie w potrzebie...
Pytania brzmią-
A-Czy magiel z Lancii Delty to to samo co w Bravo ???????
B-Czy w Bravo/Delcie niezależnie od tego czy to benzyna czy diesel magiel był ten sam??????
C-Stilo to chyba jednak co innego czy się mylę?????
Do tego jeszcze oftop- Czy gumy stabilizatora to w Bravo/delta/Stilo to samo , bo do Delty ni cholery nie mogę znaleźć...
Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam !
Mam dość poważny problem z moją Deltą,mianowicie chodzi o przekładnie kierowniczą która kwalifikuje się do wymiany.Na wstępie zaznaczę że nie ma co się rozchodzić o to dlaczego tak się stało i "regeneruj !" bo to zbędne.
Maglownicy szukam używanej oryginalnej i tyle , doświadczenie mnie nauczyło...
Teraz mam pytanie do Was forumowicze i mam też wielką nadzieje że pomożecie mojej Lucynie w potrzebie...
Pytania brzmią-
A-Czy magiel z Lancii Delty to to samo co w Bravo ???????
B-Czy w Bravo/Delcie niezależnie od tego czy to benzyna czy diesel magiel był ten sam??????
C-Stilo to chyba jednak co innego czy się mylę?????
Do tego jeszcze oftop- Czy gumy stabilizatora to w Bravo/delta/Stilo to samo , bo do Delty ni cholery nie mogę znaleźć...
Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam !
Re: Delta III - Problem z przekładnią kierowniczą !
Poruszę temat zaraz na forum Bravo,zobaczymy co chłopaki powiedzą.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Delta III - Problem z przekładnią kierowniczą !
Hej!
Założyłem temat na Bravo Forum jako użytkownik niezarejestrowany i nikt nie odpowiada...
Mam na oku bardzo dobrze wyglądającą przekładnie w naprawdę rozsądnych pieniądzach lecz brak pewności że będzie pasować odrzuca mnie od naciśnięcia "kup teraz"
http://allegro.pl/lancia-delta-zawiesze ... tabsAnchor
Sprzedający oferuje części z delt 1.6 D,2.0 D i 1.9 TTD więc z żadnej benzyny nie ma,ale to tylko moje domysły...
Jutro dzwonię osobiście i trochę popytam...
Założyłem temat na Bravo Forum jako użytkownik niezarejestrowany i nikt nie odpowiada...
Mam na oku bardzo dobrze wyglądającą przekładnie w naprawdę rozsądnych pieniądzach lecz brak pewności że będzie pasować odrzuca mnie od naciśnięcia "kup teraz"
http://allegro.pl/lancia-delta-zawiesze ... tabsAnchor
Sprzedający oferuje części z delt 1.6 D,2.0 D i 1.9 TTD więc z żadnej benzyny nie ma,ale to tylko moje domysły...
Jutro dzwonię osobiście i trochę popytam...
Re: Delta III - Problem z przekładnią kierowniczą !
Chłopaki piszą że to to samo w tym i w tym aucie bez różnicy jaki silnik.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Delta III - Problem z przekładnią kierowniczą !
No nic...
Pozostaje mi tylko spróbować ...
Co z tego wyjdzie to zobaczymy a wtedy dam znać.
Pozostaje mi tylko problem tych cholernych gum na stabilizatorze w Lybrze miałem to samo...
Wie może ktoś gdzie takie coś dostać???
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam !
Pozostaje mi tylko spróbować ...
Co z tego wyjdzie to zobaczymy a wtedy dam znać.
Pozostaje mi tylko problem tych cholernych gum na stabilizatorze w Lybrze miałem to samo...
Wie może ktoś gdzie takie coś dostać???
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam !
- Michal1906
- Forumowicz/ka
- Posty: 323
- Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Delta III - Problem z przekładnią kierowniczą !
Tuleje stabilizatora nie występują fabrycznie jako oddzielny detal, tylko z całym stabilizatorem...ot taka niemiła niespodzianka. Średnica wew 17mm.
Re: Delta III - problem z przekładnią kierowniczą
Nie wiem jaka jest budowa stabilizatora z tymi gumami,ale w Peugeotach był podobny problem z tymi gumami i domowym sposobem się to naprawiało.Stabilizator skrzypiał,trzeszczał i wydawał różne inne dzwięki.Odkręcało się obejmę tych gum na stabilizatorze i pod obejmę podkładało się wycięty pasek-kawałek twardej gumy o grubości 7-8mm i ponownie zakręcało się obejmę.Zawsze pomagało bo to niwelowało powstały po wytarciu gumy luz.I chociaż to jest gumowy element,to stabilizator tłukł się w nim jakby był zrobiony z jakiegoś innego - twardego materiału,a nie z gumy.
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
Re: Delta III - problem z przekładnią kierowniczą
Panowie proszę jeszcze o pomoc w ustaleniu jaka ilość oleju wchodzi do układu wspomagania w Delcie III 2.0 JTD.
Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat...
Nie wiem także co poleca fiat ale mam zamiar wlać Mobil ATF 220 .
Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat...
Nie wiem także co poleca fiat ale mam zamiar wlać Mobil ATF 220 .
Re: Delta III - problem z przekładnią kierowniczą
Czy mi się wydaje czy nie mam tam wspomagania hydraulicznego a tylko elektryczne?
Były:
Fiat Tempra SW 1.6 i.e 93'
Fiat Marea Weekend 1.9JTD 01'
Lancia Lybra 1.6 16V 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'
Jest:
Fiat Croma 1.9 16v mJTD 09'
Lancia Prisma 1.5 8v carb 86'
Fiat Tempra SW 1.6 i.e 93'
Fiat Marea Weekend 1.9JTD 01'
Lancia Lybra 1.6 16V 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'
Jest:
Fiat Croma 1.9 16v mJTD 09'
Lancia Prisma 1.5 8v carb 86'
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 46
- Rejestracja: 12 gru 2012, 0:41
- Lokalizacja: IRL/Szczecin
Re: Delta III - problem z przekładnią kierowniczą
Wspomaganie w Delcie III jest elektryczne więc oleju nie potrzeba. Jak mnie pamięć nie myli to inny magiel jest w wersjach z alu 18 cali.OKOwiec pisze:Panowie proszę jeszcze o pomoc w ustaleniu jaka ilość oleju wchodzi do układu wspomagania w Delcie III 2.0 JTD.
Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat...
Nie wiem także co poleca fiat ale mam zamiar wlać Mobil ATF 220 .
AR 159 2.4JTDm
Delta III 2.0Multijet
Delta III 2.0Multijet
- Michal1906
- Forumowicz/ka
- Posty: 323
- Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Delta III - problem z przekładnią kierowniczą
Skok zębatki przekładni z ogumieniem 15-17 cali 148 mm, w przypadku 18 cali-140 mm.
- omulec
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 08 paź 2012, 13:15
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delta III - problem z przekładnią kierowniczą
Czy więc można założyć 18" na "zwykły" magiel?
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III - problem z przekładnią kierowniczą
Do piasty przykręcisz bez problemu.omulec pisze:Czy więc można założyć 18" na "zwykły" magiel?
Jedynie przy maksymalnym skręcie może pojawić się obcieranie.
Generalnie instrukcja wyraźnie odradza taki zabieg.
- BlackLybraSW
- Forumowicz/ka
- Posty: 567
- Rejestracja: 24 paź 2012, 9:29
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Stargard
- Kontakt:
Re: Delta III - problem z przekładnią kierowniczą
To jakaś epidemia że nowe auta się psuja widać jak to jest zrobione.
Lybra 1,9 JTD Power
OBDII pisać na priv lub maila oczywiście okolice ZST
OBDII pisać na priv lub maila oczywiście okolice ZST
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
- Imię: zbyszek
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Delta III - problem z przekładnią kierowniczą
BlackLybraSW pisze:To jakaś epidemia że nowe auta się psuja widać jak to jest zrobione.
niestety , trza kupić starego strupa najlepiej jak ma ponad 20 lat, wtedy czlowiek sie nie spina bo nuim nie jeżdzi tylko go pcha .
takie to m,podle życie
delta twin turbo - już sprzedana .