Musa - kostki instalacji elektrycznego wspomagania
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 27 paź 2014, 0:02
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Musa - kostki instalacji elektrycznego wspomagania
Witam! Mam pytanie odnośnie elektrycznego wspomagania kierownicy w aucie Lancia Musa. Wczoraj z niewiadomych przyczyn zapaliła się czerwona kontrolka od układu kierowniczego i kierownica strasznie ciężko chodzi. Wyczytałem, że może pomóc tutaj przeczyszczenie kostek od wspomagania, tylko teraz pytanie gdzie owe kostki się znajdują? Może ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 lut 2015, 13:57 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: ortografia, tytuł /topcio1/
Powód: ortografia, tytuł /topcio1/
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 27 paź 2014, 0:02
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Musa - kostki instalacji elektrycznego wspomagania
Wystarczyla wymiana bezpiecznika odpowiedzialnego za wspomaganie elektryczne
Re: Musa - kostki instalacji elektrycznego wspomagania
To faktycznie miałeś szczęście , mnie w Ypsilonie nie ominęła wymiana czujnika kata skrętu . Na szczęście nie jest to tak kosztowne jak wszyscy mówią
Lancia Delta Oro 1.4 T-jet . Ypsilon 1.2
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 lip 2014, 7:08
- Lokalizacja: Lublin
Re: Musa - kostki instalacji elektrycznego wspomagania
Hmm a który to bezpiecznik?sitarz pisze:Wystarczyla wymiana bezpiecznika odpowiedzialnego za wspomaganie elektryczne
Bo mam taki oto problem, że kierowniczka ładnie kręci ale użycie funkcji CITY z przycisku na konsoli jest niewykonalne.
Żaden przycisk z tego segmentu przycisków nie działa. Włącznie z tym od ryglowania zamków
jest: Musa 1.3 Multijet (2009), Trabant 601s (1985), Phedra 2.0JTD (2003)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)