Turbo benzyna - różnice w silnikach Fiat i Lancia
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 maja 2015, 0:38
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Turbo benzyna - różnice w silnikach Fiat i Lancia
Tak właśnie sobie wyobrażałem, że osprzęt będzie inny, ale silnik czy słupek jak kto woli będzie ten sam. Ciekawi mnie jak to wygląda od strony skrzyni i sprzęgła. Zastanawiam się teraz czy jest sens ładować się w swap silnika, chce zejść na masie kosztem Bravo , co o tym sądzicie ?
Re: Turbo benzyna - różnice w silnikach Fiat i Lancia
Ja sądzę na ten temat tyle, że zamiana dobrego silnika na ten szrot to strzał w stopę i samobójstwo całej rodziny na raz
- Renegat...
- Forumowicz/ka
- Posty: 403
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Koluszki / Łódź
- Kontakt:
Re: Turbo benzyna - różnice w silnikach Fiat i Lancia
-BLOK czy coupe czy kappa czy delta 16vt JEST TAKI SAM
-POMPA OLEJU jest taka sama ale w kappie jest inna sprężyna od upustu (mocniejsza i tą informację mam od guy'a crofta)
-Głowica od kappy jest taka sama ale w kappie brak 4 łapek do dolotu znaczy się że jak masz głowice od kappy a barany od delty albo coupe to będziesz musiał te łapki przyspawac abyś miał wszystko na tip top
-miska olejowa w kappie jest inna
-wałki rozrządu w kappie są inne, prawdą jest to że wałek wydechowy w kappie jest wałkiem ssącym w delcie/coupe
-inna jest w kappie łapa od strony filtru oleju.
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄ SILNIKÓW 16VT 2.0 DOHC FIAT COUPE LANCIA DELTA II oraz Lancia kappa
Kappa jest na motronicu i wtrysku boscha,inne jest koło foniczne w delta/coupe masz 4 znaki ,w kappie jest tych znaków dużo więcej i ECU sobie liczy impulsy.
Inne jest mocowanie czujnika wału w kappie i inny czujnik na wałku rozrządu.W delcie i coupe są takie same z czujnikiem halla na wałku wydechowym w KAPPIE jest czujnik indukcyjny na wałku ssącym
Inne są turbiny kappa ma mniejsze turbo ,w delcie i fiat coupe turbo jest takie same.
W kappie jest czujnik stukowy inny.
Kup sobie bravo HGT i po problemie fajnie silnik cyka ale trzeba wysoko go kręcić
-POMPA OLEJU jest taka sama ale w kappie jest inna sprężyna od upustu (mocniejsza i tą informację mam od guy'a crofta)
-Głowica od kappy jest taka sama ale w kappie brak 4 łapek do dolotu znaczy się że jak masz głowice od kappy a barany od delty albo coupe to będziesz musiał te łapki przyspawac abyś miał wszystko na tip top
-miska olejowa w kappie jest inna
-wałki rozrządu w kappie są inne, prawdą jest to że wałek wydechowy w kappie jest wałkiem ssącym w delcie/coupe
-inna jest w kappie łapa od strony filtru oleju.
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄ SILNIKÓW 16VT 2.0 DOHC FIAT COUPE LANCIA DELTA II oraz Lancia kappa
Kappa jest na motronicu i wtrysku boscha,inne jest koło foniczne w delta/coupe masz 4 znaki ,w kappie jest tych znaków dużo więcej i ECU sobie liczy impulsy.
Inne jest mocowanie czujnika wału w kappie i inny czujnik na wałku rozrządu.W delcie i coupe są takie same z czujnikiem halla na wałku wydechowym w KAPPIE jest czujnik indukcyjny na wałku ssącym
Inne są turbiny kappa ma mniejsze turbo ,w delcie i fiat coupe turbo jest takie same.
W kappie jest czujnik stukowy inny.
Kup sobie bravo HGT i po problemie fajnie silnik cyka ale trzeba wysoko go kręcić
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)