Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
LPG wymiata, tym bardziej teraz jak przyjdą ciężkie czasy dla diesla.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
Reduktor to chyba masz KME a Ecu KME Nevo a nie nero bo nie słyszałem o takim wynalazku jeszcze.Artur G. pisze:Mam instalację ...
Reduktor KNE
wtryskiwacze baraquda
zbiornik 45 l
zawór tankowania pod klapką wlewu (potrzeba przedłużki, mam ją z instalacją)
wielozawór tomasetto
ECU KNE Nero
itp.
Całość działa sprawnie, ale zrobiłem dzis parę km.
Odezwę sie po ok. 1000 km.
Ale włączyła się kontrolka wyłączonego airbagu pasażera z przodu. Może gazolik coś niechcący odłączył? Zapomniałem go o to zapytać ... a będę u niego dopiero po niedzieli .... macie jakiś pomysł co jest nie tak?
Jeżeli idzie o KME to bardzo fajnie to działa, mam we wszystkich Lanciach, z czego Nevo mam w dwóch - bardzo duże możliwości adaptacyjne i miłe oprogramowanie dla usera.
Teraz będę gazować kolejną Tereskę i też idę w KME - Staga miałem w Oplu i miałem go dosyć.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
Zbiornik mam 45 litrów (36-37 mieści wg instrukcji) w miejscu koła zapasowego. Po zamontowaniu i pierwszym tankowaniu zapomniałem wyzerować licznika przebiegu i trochę pojeździłem.
Następnie dotankowałem do pełna, przejechałem 330 km i zatankowałem ponownie do pełna prawie 28 litrów. Obliczenie to porównałem ze wskazaniem komputera i było bardzo zbliżone.
Prościej się nie da ...
odnoszę wrażenie, że jadąc latem, w normalnych warunkach spali w trasie ok. 7, średnio 8-9 litrów a w mieście ok. 10 litrów lpg na 100 km. czyli tyle co pb, albo różnica będzie niewielka (utrzymując właściwy stan instalacji, filtrów itp.)
ps. ECU Nevo oczywiście ... moja literówka.
Następnie dotankowałem do pełna, przejechałem 330 km i zatankowałem ponownie do pełna prawie 28 litrów. Obliczenie to porównałem ze wskazaniem komputera i było bardzo zbliżone.
Prościej się nie da ...
odnoszę wrażenie, że jadąc latem, w normalnych warunkach spali w trasie ok. 7, średnio 8-9 litrów a w mieście ok. 10 litrów lpg na 100 km. czyli tyle co pb, albo różnica będzie niewielka (utrzymując właściwy stan instalacji, filtrów itp.)
ps. ECU Nevo oczywiście ... moja literówka.
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
Jak jeszcze miałem Vectrę (2.0 16V 136 KM) to też na trasie spalała ok. 7 / 100.
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 maja 2015, 10:29
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
Ja też mam już LPG.
Miesięcznie od zakupu robiłem średnio 1700-1800 km więc przyszedł czas na oszczędności
Koszt 2590
Zbiornik 55 litrów, wlew obok wlewu paliwa.
Nie pamiętam szczegółów a nie mam papierów przy sobie ale:
- sterownik Stag q4
- wtryski Hana
- reduktor KME
Trochę szarpało przy przyspieszaniu i podjechałem do regulacji dzisiaj.
teraz nie ma problemu.
Na razie przejechałem 200 km i po tankowaniu wyszło spalanie 9,45 40%miasto 60%trasa.
Miesięcznie od zakupu robiłem średnio 1700-1800 km więc przyszedł czas na oszczędności
Koszt 2590
Zbiornik 55 litrów, wlew obok wlewu paliwa.
Nie pamiętam szczegółów a nie mam papierów przy sobie ale:
- sterownik Stag q4
- wtryski Hana
- reduktor KME
Trochę szarpało przy przyspieszaniu i podjechałem do regulacji dzisiaj.
teraz nie ma problemu.
Na razie przejechałem 200 km i po tankowaniu wyszło spalanie 9,45 40%miasto 60%trasa.
Lancia Delta III 1.4 150km
2009r
Aprilia Tuono 1000r 140km
2009r
2009r
Aprilia Tuono 1000r 140km
2009r
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 maja 2015, 10:29
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
Jednak jak wracałem wczoraj wieczorem z pracy znów coś szarpało przy przyspieszaniu.
Nie mam czasu teraz ale zobaczę w weekend jak się jeździ i podjadę ponownie do regulacji.
Być może będę musiał zmienić świece. Zobaczymy
Pozdrawiam
Nie mam czasu teraz ale zobaczę w weekend jak się jeździ i podjadę ponownie do regulacji.
Być może będę musiał zmienić świece. Zobaczymy
Pozdrawiam
Lancia Delta III 1.4 150km
2009r
Aprilia Tuono 1000r 140km
2009r
2009r
Aprilia Tuono 1000r 140km
2009r
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 maja 2015, 10:29
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
Witam ponownie.
Zmieniłem świece ponieważ było to robione 40000 temu...
Potem ponowna jazda na drodze z gazownikiem w celu regulacji z lapkiem i wszystko jest ok.
Właściwie nie czuję różnicy między benzyną a gazem.
Teraz czekam na 1000 km i wtedy jeszcze raz będzie auto podpięte i sprawdzone.
Dodatkowo pod wtryski podłożą jeszcze coś bo słychać je na wolnych obrotach, zamontowano je na grodzi,
Zaczynam więc jazdę na LPG jeśli będą jakieś pytania to piszcie.
Pozdrawiam
Zmieniłem świece ponieważ było to robione 40000 temu...
Potem ponowna jazda na drodze z gazownikiem w celu regulacji z lapkiem i wszystko jest ok.
Właściwie nie czuję różnicy między benzyną a gazem.
Teraz czekam na 1000 km i wtedy jeszcze raz będzie auto podpięte i sprawdzone.
Dodatkowo pod wtryski podłożą jeszcze coś bo słychać je na wolnych obrotach, zamontowano je na grodzi,
Zaczynam więc jazdę na LPG jeśli będą jakieś pytania to piszcie.
Pozdrawiam
Lancia Delta III 1.4 150km
2009r
Aprilia Tuono 1000r 140km
2009r
2009r
Aprilia Tuono 1000r 140km
2009r
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
Wymień też przewody. Jak zmieniasz świece to i przewody wysokiego napięcia. One też mają znaczenie.
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
O ile w ogóle są, nie wiem czy T-jet nie ma czasem już cewek na świecach po prostu
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 maja 2015, 10:29
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
Dziś rano jadąc spokojnie na gazie zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka silnika. Nie czuję zmian w prowadzeniu auta.
Czekam na telefon od mechanika w celu umówienia się na diagnostykę bo nie wiem co może być przyczyną.
Czekam na telefon od mechanika w celu umówienia się na diagnostykę bo nie wiem co może być przyczyną.
Lancia Delta III 1.4 150km
2009r
Aprilia Tuono 1000r 140km
2009r
2009r
Aprilia Tuono 1000r 140km
2009r
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
Hehe,Artur G. pisze: Ale włączyła się kontrolka wyłączonego airbagu pasażera z przodu. Może gazolik coś niechcący odłączył? Zapomniałem go o to zapytać ... a będę u niego dopiero po niedzieli .... macie jakiś pomysł co jest nie tak?
Dziś w ramach pierwszego przeglądu gwarancyjnego instalacja przejrzana, wszystko działa super.
Co do kontrolki airbagu pasażera, sprawdziliśmy na FES i ... brak jakichkolwiek błędów. Gazolik nie ma pojęcia o co chodzi, ale po krótkim zastanowieniu się i pomocy googla pomyślałem, że coś namieszali przy ustawianiu komputera po uprzednim odłączeniu aku.
Takie proste, okazało się że z poziomu komputera wyłączony był bag pasażera.
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat