Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Może to wina kondensatorów ECU skyhook. Wymień na początek bo koszt 5zł a może pomóc
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Kondensatory już zmienione na samym początku...chyba nawet o tym wspominałem... później jeszcze czasami znikał błąd więc chyba...chyba...
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
To się ASO wykazało - mam kilka takich wydruków z Bielska jak się męczyli z zawieszeniem
Przed wymianą centralki sprawdź napięcie ładowania na silniku, na altku i na budzie. Może jest gdzieś słaba masa - tylko, że pewnie wtedy to by wszystko głupiało.
Centralki na alledrogo są w granicach 200 PLN.
Przed wymianą centralki sprawdź napięcie ładowania na silniku, na altku i na budzie. Może jest gdzieś słaba masa - tylko, że pewnie wtedy to by wszystko głupiało.
Centralki na alledrogo są w granicach 200 PLN.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Z ciekawosci sobie chyba odepne centralke od zawiachy i zbadam miernikiem nap. pierw znajde plus pozniej mas i zobacze co wyjdzie...trzeba jednak pamietac ze wydaje mi sie ze gdyby tak bylo mialbys sytuacje taka ze rozladowujesz aku to tez masz blad np.(kiedys szukalem bledu ksenon) stracilismy chyba z godzine na komputerze delphi oczywiscie z radyjkiem etc bo bozia rozumu nie dala i padl do zera, byly potrzebne kable - bylo pare bledow mniej istotnych ale skyhook nic poza tym zniknely po rozruchu
Ostatnio zmieniony 06 maja 2016, 18:17 przez skatering, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
A jest gdzies w elearnie rozpiska pinow zawieszenia tj centralki/vniazda albo ktos wie bo znalezc nie moge nigdzue tam nawet opisu bledu
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Jest,
Sprawdz zasilanie centralku.
Jak bedzie ok, otworz centralke zasil z zasilacza i zobacz nakie masz nap wew.
Sprawdz zasilanie centralku.
Jak bedzie ok, otworz centralke zasil z zasilacza i zobacz nakie masz nap wew.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
No to mamy rekord chyba tematu ( po Bartku ktory ma twarde zawieszenie bez bledow) napiecia pomierzone centralka zamowiona... I... Blad jak byl tak jest
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Jaki masz kod tego błędu ?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Z taka roznica ze najpierw wyskoczyl po wlosku a pozniej po angielsku (taki mam jezyk) tak jakby byl juz wczesniej zapisany z wlosko jezycznego auta na centralce... Hmmm nie wiem juz sam
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Jak na wydrukach wczesniej - c1301
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
wykasuj błąd,
podłącz oscyloskop pod złącze zasilania centralki, ustaw odpowiednią podstawę czasu abyś coś zauważył i w drogę, a pasażer obserwuje i wyłapuje.
miernik może tego nie złapać, jakie w ogóle masz napięcie na złączu ?
podłącz oscyloskop pod złącze zasilania centralki, ustaw odpowiednią podstawę czasu abyś coś zauważył i w drogę, a pasażer obserwuje i wyłapuje.
miernik może tego nie złapać, jakie w ogóle masz napięcie na złączu ?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
A no wlasnie napiecie podczas jazdy potrafi spasc do 12.3 mierzone na akumulatorze zanim napisales to zrobolismy wlasnie trik z miernikiem i pasazerem ktory odczytywal...
-Wysokie obroty 13.4
- postoj luz wylaczone wszystko ok. 13 przed jazda po jezdzie w tej samej sytuacji 12.4!!!
- jazda wlaczona klima radio normalnie 12.3 na swiatlach bez epb
- j/w z epb 12.4
Alternator poszedl do zdjecia i ogledzin/ew. Regeneracja
Ale przeciez wskakuje na normalne napiecie przy wyzszych obrotach czy blad nie powinien znikwc w tym momencie?
-Wysokie obroty 13.4
- postoj luz wylaczone wszystko ok. 13 przed jazda po jezdzie w tej samej sytuacji 12.4!!!
- jazda wlaczona klima radio normalnie 12.3 na swiatlach bez epb
- j/w z epb 12.4
Alternator poszedl do zdjecia i ogledzin/ew. Regeneracja
Ale przeciez wskakuje na normalne napiecie przy wyzszych obrotach czy blad nie powinien znikwc w tym momencie?
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Trochę mało ale u mnie przy złej masie spadało do 12 i błędami nie sypało.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Uściślij, pomiar na klemach czy na złączu od centralki.
Miernik to gów....no, spadnie ci napięcie na 8V na 0.5 , elektrolity nie podciągną i masz błąd.
Jak pokazuje Ci 12,3 to znaczy że coś się dzieje.
Powtórzyć pomiar na złączu.
Miernik to gów....no, spadnie ci napięcie na 8V na 0.5 , elektrolity nie podciągną i masz błąd.
Jak pokazuje Ci 12,3 to znaczy że coś się dzieje.
Powtórzyć pomiar na złączu.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Pomiar na klemach od aku (ten dzisiaj)
Wczesniej mierzylem na zlaczu po odpaleniu ok. 13 (bez przebiezki i wszystko wylaczone)
Auto na ten czas juz w warsztacie robia alternator bo i tak trzeba napiecie ponizej 13 na odpalonym dobrze nie wrozy.. I tak i tak trzeba to zrobic no i zobaczymy wtedy...
Wczesniej mierzylem na zlaczu po odpaleniu ok. 13 (bez przebiezki i wszystko wylaczone)
Auto na ten czas juz w warsztacie robia alternator bo i tak trzeba napiecie ponizej 13 na odpalonym dobrze nie wrozy.. I tak i tak trzeba to zrobic no i zobaczymy wtedy...