"Prawie" Thesis/Delta 3 z FSO?
Moderator: giekso
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
"Prawie" Thesis/Delta 3 z FSO?
No właśnie...
Gdyby nie absurdalna polityka finansowa Korei Płd. wobec czeboli i w konsekwencji upadek Daewoo, kto wie, czy ten prototyp Daewoo Tacuma nie wszedłby do produkcji w wersji "rear Lancia look".
Gdyby nie absurdalna polityka finansowa Korei Płd. wobec czeboli i w konsekwencji upadek Daewoo, kto wie, czy ten prototyp Daewoo Tacuma nie wszedłby do produkcji w wersji "rear Lancia look".
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: "Prawie" Thesis/Delta 3 z FSO?
1997, a Thesis wszedł w 2001. Tacuma, w wersji, która weszła ostatecznie do produkcji była projektowana we Włoszech, made by Pininfarina. IMHO najbrzydsze, albo jedno z najbrzydszych jego dzieł.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: "Prawie" Thesis/Delta 3 z FSO?
Nie musisz .
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2700
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: "Prawie" Thesis/Delta 3 z FSO?
Jak mówisz hehe -w brzydocie daewoo było też piękno bo miliony Polaków wzdychalo do tej marki hihi
Bo to były samochody, na których zakup nowych bądź raptem 4-5 letnich było stać przeciętnego Kowalskiego. Do tego oferowały poziom wyposażenia w podstawowych wersjach, jaki np. w VW był nieosiągalny.
Szczerze to mi szczęka opadła jak się dowiedzialem, że w Golfie IV podgrzewanie lusterek nie było standardem.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Szczerze to mi szczęka opadła jak się dowiedzialem, że w Golfie IV podgrzewanie lusterek nie było standardem.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re:
Widać żeś młody ps. w daewoo wszystko było podgrzewaneFXX pisze:Bo to były samochody, na których zakup nowych bądź raptem 4-5 letnich było stać przeciętnego Kowalskiego. Do tego oferowały poziom wyposażenia w podstawowych wersjach, jaki np. w VW był nieosiągalny.
Szczerze to mi szczęka opadła jak się dowiedzialem, że w Golfie IV podgrzewanie lusterek nie było standardem.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
"Prawie" Thesis/Delta 3 z FSO?
Wybacz, może to wynik ostatnich 14 dni spędzonych bez przerwy przy komputerze, ale nie łapie o co Ci chodzi.s0krates pisze:Widać żeś młody ps. w daewoo wszystko było podgrzewaneFXX pisze:Bo to były samochody, na których zakup nowych bądź raptem 4-5 letnich było stać przeciętnego Kowalskiego. Do tego oferowały poziom wyposażenia w podstawowych wersjach, jaki np. w VW był nieosiągalny.
Szczerze to mi szczęka opadła jak się dowiedzialem, że w Golfie IV podgrzewanie lusterek nie było standardem.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Re: "Prawie" Thesis/Delta 3 z FSO?
WV miał tak dziwne konfiguracje wyposażenia, że mógł mieć kliatronik i korbki do otwierania szyb z przodu.
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...