Samochód był w serwisie, po odpięciu przewodu wszedł w stan awaryjny i się nieco poprawiło, więc wpadł oryginalny z Boscha .mariod_25 pisze:taszar
U mnie powodem był przepływomierz .
Jak do tego doszedłeś? (Jak sprawdzić przepływomierz?)
Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
Re: Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 sie 2015, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
Re: Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
Taszar
Jak wyglądała ta nieznaczna poprawa?
Możesz coś węcej napisać.
Jak wyglądała ta nieznaczna poprawa?
Możesz coś węcej napisać.
Re: Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
Nie wiem, tyle dowiedziałem się od mechanika, który diagnozował moją K. Przepływomierz został wymieniony na używkę Boscha i na benzynie działa bez problemu .
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 sie 2015, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
Re: Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
Witam.
Pokierowałem się twoim tropem Taszar. Odpiąłem przepływke i niby było troszkę lepiej. Więc kupiłem nową i zamontowałem. Filtr paliwa został także wymieniony. Kappa została podpięta pod komputer błędy zostały wykasowane. Niestety nie ma żadnej poprawy. Ponowne podpięcie pod komputer wskazało dwa błędy 104, 102. Może ktoś wie co one oznaczają?
Pokierowałem się twoim tropem Taszar. Odpiąłem przepływke i niby było troszkę lepiej. Więc kupiłem nową i zamontowałem. Filtr paliwa został także wymieniony. Kappa została podpięta pod komputer błędy zostały wykasowane. Niestety nie ma żadnej poprawy. Ponowne podpięcie pod komputer wskazało dwa błędy 104, 102. Może ktoś wie co one oznaczają?
- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1603
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
Kupiłeś nowy zamiennik czy oryginał?
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
W FES przy numerze błędu jest opis.Jakim programem sprawdzasz?mariod_25 pisze:Ponowne podpięcie pod komputer wskazało dwa błędy 104, 102. Może ktoś wie co one oznaczają?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 sie 2015, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
Re: Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
Nie pamietam nazwy programu. A przeplywka boscha orginalna ale uzywana i sprawna.
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
Podepnij się jak możesz FES-em tutaj większość "kappowców" go używa ,nie pamiętam takich numerów w nim(może to są numery Boscha sczytane innym programem) to więcej Ci pomożemy.
Pomału wymieniłeś już wszystko z osprzętu a auto nadal nie chodzi.
Jak nie,to może poszukaj kogoś kto się zajmuje tylko układami wtryskowymi(a nie ogólną mechaniką) i ma czym zbadać w Kappie nie ma wielkiego wynalazku tylko Motronic Boscha(nie pamiętam który chyba 3.1) i po nitce do kłębka...
PS.Regulator ciśnienia na listwie organoleptycznie jedynie ocenisz czy nie puszcza benzyny na stronę podciśnienia czyli w wężyku od podciśnienia ma być 100% sucho.
Miałem(chyba już trafiłem i wyeliminowałem przyczynę) w swojej ciężkawo paliła a czasem tylko ciepła odpalała i zaraz obroty w dół aż przygasała.
Zmieniłem właśnie regulator(przepuszczał) i konkretnie wyczyściłem krokowy,nie tylko psikając ale szmatka na śrubokręt i heja mu tam czyścić w środku.Oczywiście z rozwagą wiadomo,to dość delikatne urządzonko.
Wychodzi na to ,że trafiłem.Jest lepiej.Ładnie zapala.
Pomału wymieniłeś już wszystko z osprzętu a auto nadal nie chodzi.
Jak nie,to może poszukaj kogoś kto się zajmuje tylko układami wtryskowymi(a nie ogólną mechaniką) i ma czym zbadać w Kappie nie ma wielkiego wynalazku tylko Motronic Boscha(nie pamiętam który chyba 3.1) i po nitce do kłębka...
PS.Regulator ciśnienia na listwie organoleptycznie jedynie ocenisz czy nie puszcza benzyny na stronę podciśnienia czyli w wężyku od podciśnienia ma być 100% sucho.
Miałem(chyba już trafiłem i wyeliminowałem przyczynę) w swojej ciężkawo paliła a czasem tylko ciepła odpalała i zaraz obroty w dół aż przygasała.
Zmieniłem właśnie regulator(przepuszczał) i konkretnie wyczyściłem krokowy,nie tylko psikając ale szmatka na śrubokręt i heja mu tam czyścić w środku.Oczywiście z rozwagą wiadomo,to dość delikatne urządzonko.
Wychodzi na to ,że trafiłem.Jest lepiej.Ładnie zapala.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 sie 2015, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
Re: Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
Witam wszystkich forumowiczów. Więc zrobiłem tak jak kolega wyżej podpowiadał wyczyściłem krokowy i nadal nic. Więc dałem auto żeby ktoś obiektywnym okiem spojrzał na sprawę. Więc wziął się za pompę paliwa jak już mówiłem wcześniej pompa tłoczyła paliwo no ale według tego kogoś za słabo, zatkał wężyk palcem. Dalej pojechałem zmierzyć ciśnienie w układzie paliwowym, wynik 0.5 bara a powinno być 3 bary. Więc wjechała nowa pompa paliwa. Problem rozwiązany. Autko pali jak nowe.
Re: Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
mariod_25 gdzie w Łodzi można zmierzyć ciśnienie pompy i ile to kosztuje?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Kappa 2.0 20v 155KM
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
Jak masz nieco pojęcia to wystarczy zegar do ok 8bar ,trójnik żeby wkręcić zegar i wężyki.Wkręcić to przy listwie i sprawdzasz sam.
Zestaw do sprawdzenia z zegarem koszt ok 60zł,myślę że tyle wezmą albo i więcej za sprawdzenie.Może lepiej kup.
Warto w razie słabego ciśnienia obejrzeć przewody w koszu pompy,ze starości parcieją i nie widać tego z początku ale z przewodu jest sitko.
Sama pompa jest ok.
Zestaw do sprawdzenia z zegarem koszt ok 60zł,myślę że tyle wezmą albo i więcej za sprawdzenie.Może lepiej kup.
Warto w razie słabego ciśnienia obejrzeć przewody w koszu pompy,ze starości parcieją i nie widać tego z początku ale z przewodu jest sitko.
Sama pompa jest ok.
Re: Kappa 2.0 20v VIS 114kW - nie chce odpalić na benzynie
Marceli niestety mało kumaty jestem w te klocki, dlatego pytam.
Jak ktoś w okolicy to flache stawiam za uprzejmość
Ps. Czemu piszesz, że dużo Ci pali?
Moja 2.0 ostatnio po mieście 28 LPG spaliła i nie narzekam:)
Jak ktoś w okolicy to flache stawiam za uprzejmość
Ps. Czemu piszesz, że dużo Ci pali?
Moja 2.0 ostatnio po mieście 28 LPG spaliła i nie narzekam:)
Kappa 2.0 20v 155KM