Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 maja 2011, 8:45
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
Może ktoś podać metodę?
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
Przeglądy robię w serwisie (gwarancja) i tam mi inspekcie kasują.
Lancia Delta III 1.6 M-jet
Fiat Croma 2.4 M-jet
Fiat Croma 2.4 M-jet
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
ASO lubptaah pisze:Może ktoś podać metodę?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
Wydaje mi się,że zamiast płacić pieniądze za taką banalną czynność,lepiej kupić sobie właściwy interfejs,pobrać jakiś program
z netu i rozkoszować się posiadaniem własnego narzędzia.A przy okazji można "poczytać co samochód ma nam do powiedzenia",odczytać błędy,skasować je itd.Tak jak to widać na powyższym zrzucie z ekranu.
z netu i rozkoszować się posiadaniem własnego narzędzia.A przy okazji można "poczytać co samochód ma nam do powiedzenia",odczytać błędy,skasować je itd.Tak jak to widać na powyższym zrzucie z ekranu.
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
Czy mógłbyś coś konkretnie polecićValdi pisze:Wydaje mi się,że zamiast płacić pieniądze za taką banalną czynność,lepiej kupić sobie właściwy interfejs,pobrać jakiś program
z netu i rozkoszować się posiadaniem własnego narzędzia.A przy okazji można "poczytać co samochód ma nam do powiedzenia",odczytać błędy,skasować je itd.Tak jak to widać na powyższym zrzucie z ekranu.
Poprzednio miłośnik Renault (R10, Chamade, Megane, Laguna II ) , teraz -- Lancia Delta III 1.6 M-jet 120 KM Selectronic.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
- Imię: zbyszek
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
wejdź na Allegro w motoryzacji wrzuć "interfejs diagnostyczny" wszystkiego się dowiesz,za niecałe 100 zl możesz sobie wybrać co uznasz za odpowiednie dla siebie
delta twin turbo - już sprzedana .
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 46
- Rejestracja: 12 gru 2012, 0:41
- Lokalizacja: IRL/Szczecin
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
A konkretniej to: kupujesz taki kabelek: http://allegro.pl/elm-327-1-4-pl-ford-f ... 07766.html
następnie instalujesz np. multiecuscan: http://www.multiecuscan.net/ i zaczynasz zabawę w samodzielną diagnostykę swojej delty:) Darmową wersją mes nie da rady skasować inspekcji serwisowej.
Powodzenia.
następnie instalujesz np. multiecuscan: http://www.multiecuscan.net/ i zaczynasz zabawę w samodzielną diagnostykę swojej delty:) Darmową wersją mes nie da rady skasować inspekcji serwisowej.
Powodzenia.
AR 159 2.4JTDm
Delta III 2.0Multijet
Delta III 2.0Multijet
- harigdynia
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 paź 2013, 14:06
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
jeśli kogoś przerasta temat diagnostyki,instalacji pełnej wersji oprogramowania,zakupu kabla z interfejsem ELM327 ,który nie działa bez przeróbki na szynie CAN w najnowszych modelach grupy FIAT - a jest z Trójmiasta lub okolic -mogę pomóc -mam to wszystko przećwiczone na mojej Delcie 1.6 JTD z 2009 r.
Lancia Delta III 1.6 JTD 2009r. ORO Black
poprzednio : Lancia Lybra LX 1.6
poprzednio : Lancia Lybra LX 1.6
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 wrz 2014, 2:49
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
czy takie cus: [...] pozwoli mi połączyć się z autem przy pomocy tel??
Ostatnio zmieniony 26 lis 2014, 19:46 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Linki Allegro niedopuszczalne w dziale technicznym!
Powód: Linki Allegro niedopuszczalne w dziale technicznym!
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
Temacik odkopię
Wymieniałem dziś olej w aucie i niestety mam problem w wykasowaniem inspekcji.
Mogę wprowadzić datę przeglądu, interwał, natomiast każda próba wpisania daty wymiany oleju ioraz skasowania przypomnienia o wymianie oleju skutkuje komunikatem "nieudane".
Po kilku próbach zakończonych również komunikatem "nieudane" wreszcie coś zatrybiło i przynajmniej dało się skasować degradację oleju w sterowniku silnika. Ustawiłem sobie interwał 20000km zamiast 35000, ale niestety nie udaje mi się wykasować tego przypomnienia, ani wstawić daty wymiany oleju oraz kolejnego numeru wymiany...
Używam MES-a 2.2 i kabla Viaken.
Co śmieszne - część parametrów z zakładki da się przestawić a część krzyczy "nieudane"...
Nie uśmiecha mi się zasuwać do ASO tylko po to, żeby mi podłączyli pod Examinera i skasowali jedną rzecz, skoro mam kabel i program...
Wymieniałem dziś olej w aucie i niestety mam problem w wykasowaniem inspekcji.
Mogę wprowadzić datę przeglądu, interwał, natomiast każda próba wpisania daty wymiany oleju ioraz skasowania przypomnienia o wymianie oleju skutkuje komunikatem "nieudane".
Po kilku próbach zakończonych również komunikatem "nieudane" wreszcie coś zatrybiło i przynajmniej dało się skasować degradację oleju w sterowniku silnika. Ustawiłem sobie interwał 20000km zamiast 35000, ale niestety nie udaje mi się wykasować tego przypomnienia, ani wstawić daty wymiany oleju oraz kolejnego numeru wymiany...
Używam MES-a 2.2 i kabla Viaken.
Co śmieszne - część parametrów z zakładki da się przestawić a część krzyczy "nieudane"...
Nie uśmiecha mi się zasuwać do ASO tylko po to, żeby mi podłączyli pod Examinera i skasowali jedną rzecz, skoro mam kabel i program...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
Czy ktoś już doszedł do tego jak skasować inspekcję olejową? Od paru dni wyświetla mi się komunikat co chwilę żeby zmienić olej i mruga dioda ciśnienia oleju, próbowałem to skasować i tak samo jak TOMZIK nie potrafię sobie z tym poradzić, ktoś coś podpowie?
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
Ja się podłączyłem później drugi raz moim kompem u mojego mechanika, żeby mu pokazać co i jak to pokazało mi, że do wymiany oleju zostało ponad 34 tysiące km.
Mechanik stwierdził, że wobec tego jest ok (degradacja ponad 99% i do wymiany ponad 34000km) i nie powinna mi się przypominajka o oleju zaświecić niebawem.
Czyli - wg niego wystarczy wyzerować przegląd w sterowniku od przeglądów oraz oprócz tego wymiane oleju w sterowniku silnika (o ile sie ma DPF) i nie powinno straszyc żadną lampką.
Mechanik stwierdził, że wobec tego jest ok (degradacja ponad 99% i do wymiany ponad 34000km) i nie powinna mi się przypominajka o oleju zaświecić niebawem.
Czyli - wg niego wystarczy wyzerować przegląd w sterowniku od przeglądów oraz oprócz tego wymiane oleju w sterowniku silnika (o ile sie ma DPF) i nie powinno straszyc żadną lampką.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
Dokładnie masz rację, poszperałem po forum Alfy i znalazłem rozwiązanie, wystarczy się podłączyć do modułu silnika i w regulacjach zrobić zmianę oleju dla wersji z DPF, kontrolki znikają i wszystko wraca do normy, niestety interwałów przeglądu nie da się zmienić może to tylko zrobić Examiner.Tomzik pisze:Ja się podłączyłem później drugi raz moim kompem u mojego mechanika, żeby mu pokazać co i jak to pokazało mi, że do wymiany oleju zostało ponad 34 tysiące km.
Mechanik stwierdził, że wobec tego jest ok (degradacja ponad 99% i do wymiany ponad 34000km) i nie powinna mi się przypominajka o oleju zaświecić niebawem.
Czyli - wg niego wystarczy wyzerować przegląd w sterowniku od przeglądów oraz oprócz tego wymiane oleju w sterowniku silnika (o ile sie ma DPF) i nie powinno straszyc żadną lampką.
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
- Imię: zbyszek
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
hehe a ja sobie chciałem skasować " inspekcje serwisową " pojechałem do kumpla .po podłączeniu i wykasowaniu "serwisu" , przestał mi się wyświetlać stan km do następnego przeglądu , po prostu go niema !!! , niema "serwisu" wszystkie inne opcje zostały , można wejść i ustawić a "serwis " znikł !! , po podłączeniu ponownym, wszystko komputer widzi : godz ,data przeglądu , przebieg ale na kompie , na desce tej funkcji już niemam . ma ktoś pomysł na rozwiązanie tej ciekawostki , osobiście mi to nie przeszkadza . ale skoro wcześniej było to dlaczego teraz niema ? , ponoć ma samo kiedys????!! sie pokazać ?
delta twin turbo - już sprzedana .
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
- Imię: zbyszek
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej
przekręciłem 130 tys i nic , czyli rozumiem . ze musze na serwis jechać by podłączyć serwisowego kompa ?
delta twin turbo - już sprzedana .