Wspólny blok, to nie 0,5 Może z 0,25
GM nie równa się Opel. Opel nic do tego silnika nie ma, więc 0
Zatem mamy 1,5
A przyjmując Twoją matematykę to jest 3 na 8 (bo tyle było wszystkich silników )
Jak to będzie dziś to się piszę
Moderator: stabraf
Wspólny blok, to nie 0,5 Może z 0,25
Jak to będzie dziś to się piszę
Ja ospadam, wyjeżdżam z samego rana
O zmieniarce nie wiedziałem. To faktycznie lipa, ale zawsze można podłubać z Loudlinkiem.
Deska 159 tym bardziej nie porywa, chyba, że ci Twoi znajomi to fani VW z lat 90. to spoko Deska Delty nie jest żywcem wzięta z Fiata - ma inną konsolę i inne zegary. To samo jest podszybie i prawa strona deski.FXX pisze:Cóż, nikogo z moich znajomych ta deska nie przytłacza, mnie tym bardziej. Wręcz przeciwnie, są nią zachwyceni W przeciwieństwie do wnętrza 159 to deska Delty niestety niczym nie porywa Nie wspominając, że część elementów jest żywcem wyjęta z Fiata - manetki za kierownicą, klamki, przyciski otwierania szyb czy kratki nawiewów i pewnie jeszcze wiele innych. Ba, taką lampkę sufitową można było mieć w 1997 roku w AR156 Podobnie jak tą wysoką dźwignię zmiany biegów (która to chyba najbardziej psuła wnętrze 156).
PS. I w 159 aluminium, jest aluminium
Po pierwsze chyba nie widziałeś jak mała jest półka w Delcie III - nie ma tam zainstalowanych głośników, na oko jest wielkości co najwyżej 2/3 półki choćby Delty II. Więc nie widzę problemu, aby ją jeszcze gdzieś z boku czy z góry wcisnąć. Po drugie - cóż - skoro porównujesz użyteczność kombi do hatchbacka to może ja porównam hatchbacka do sedana ?FXX pisze:Do półki, którą w nagłym wypadku musisz gdzieś podziać Poza tym bagażnik jest bardziej "pionowy" przez co jego wykorzystanie powyżej linii okien jest bardziej kłopotliwe.
To brakuje Ci jeszcze 6,5 godziny za kółkiem do mojej trasy, co Ty zatem wiesz o wygodzie Delty? Ja akurat mam 176cm, więc problem zbyt krótkiego siedziska mi raczej nie doskwiera. Zapewne te dodatkowe 12cm to jest ten czynnik powodujący, że wygodę postrzegamy inaczejFXX pisze:Dla mnie to jednak stołek - wysoko i sztywno, a do tego przy 188cm wzrostu zbyt krótkie siedzisko powoduje po dłuższej jeździe ból mięśni nóg - znany mi nieco z Lybry.
Najdłuższa czasowo trasa jaką zrobiłem 9tką to nieco ponad 9h i też nie było problemów.
Jeśli będzie Cię nadal stać jak nie na zakup to na utrzymanieFXX pisze:Wtedy sobie kupię coś z segmentu E, nie D, ani nie kompakt
Mi zastąpiła godnie, poza silnikiemWilkin pisze:159 - ani Delta nie do końca zastąpią kanapę kappę - nie ta liga po prostu - jedynie Thesis i 166
Tiaaa... W "gieteesie"Wilkin pisze:Jakbym kiedykolwiek miał zmieniać kappę na coś innego (nowszego - to oprócz Maserati (kiedyś tam)
Ja tak miałem jak wsiadłem do F430Wilkin pisze:Może jednak by temat zacząć od tego - dlaczego jeździmy Kappami ( jeździliśmy) .W moim przypadku liczy się to coś w środku. Kappa jest prawie do maxa normalna , z zewnątrz wygląda jak Octavia 1-nka.W środku , nie ma tego cholernego uchwytu na kubek,(za każdym razem wciskam kawę w ręczny) - ale jest jakaś taka inna - zwarta - nie ma zegarów (cycatych) jak w alfach) Ale jak do tego wsiadam ,czuję że jest to moje i dla mnie.
O to, to - ten nawias mówi wszystkoDudi pisze:Żaden z tych przywołanych tutaj modeli nie ma lepszych siedzeń niż 159! ŻADEN!!! (przynajmniej przednich )
Nie wiem czy kogoś jeżdżącego Infiniti, Volvo czy AR można nazwać fanem VW z lat 90'Tomzik pisze: ↑01 kwie 2017, 20:24Deska 159 tym bardziej nie porywa, chyba, że ci Twoi znajomi to fani VW z lat 90. to spoko Deska Delty nie jest żywcem wzięta z Fiata - ma inną konsolę i inne zegary. To samo jest podszybie i prawa strona deski.
Dźwigienki te same czy kratki nawiewów? Bardziej na Twoim miejscu (skoro to takie ważne) martwiłbym się, że szlachetna 159 ma żywcem wzięte z plebejskiego Bravo Instant Nav i silniki 1,9 i 2,0 JTDm A nie, sory, bo 2,0 podrasowali o całe 5 KM specjalnie dla Alfy, żeby nie było plebejsko
Nie wiem jakiej jest wielkości, ale nadal ją musisz gdzieś upchnąć
Zapewnie tak. Strasznie nie wygodnym jest jak nogi Ci wiszą w powietrzu, bo siedzisko ich nie jest w stanie podpierać.Tomzik pisze: ↑01 kwie 2017, 20:24To brakuje Ci jeszcze 6,5 godziny za kółkiem do mojej trasy, co Ty zatem wiesz o wygodzie Delty? Ja akurat mam 176cm, więc problem zbyt krótkiego siedziska mi raczej nie doskwiera. Zapewne te dodatkowe 12cm to jest ten czynnik powodujący, że wygodę postrzegamy inaczej
O to się nie teraz nie martwię
A i żebyśmy się dobrze zrozumieli, wcale nie mam na myśli ilości miejsca w tym przypadkuTomzik pisze: ↑01 kwie 2017, 20:24O to, to - ten nawias mówi wszystkoDudi pisze:Żaden z tych przywołanych tutaj modeli nie ma lepszych siedzeń niż 159! ŻADEN!!! (przynajmniej przednich )
Czyli - świetne auto, ale dla dwojga. Niestety - na rynku jest mnóstwo mniejszych, tańszych a nawet poręczniejszych i dynamiczniejszych aut dla dwojga
Tak czy siak, przywykli do bezpłciowego designu to nawet i deska w 159 ich urzekła. Ja natomiast wiem, że Włochów stać na znacznie lżejsze i przyjemniejsze dla oka kształty
Hmm... Zdaje mi się, że od początku kariery nie było w 159 Instant, lecz Connect. Zresztą to samo można powiedzieć o Bravo. Nie wiem kiedy dokładnie weszło Instant, ale mocno mi się wydaje, że mniej więcej w tym samym czasie.FXX pisze:Yyyy Instant Nav z Bravo? Chyba coś Ci się pomyliło
Bravo jest produkowane od 2007 roku, AR159 od 2005, więc jakim cudem nawigacja jest zaczerpnięta z Bravo ?
Podróż do przyszłości?
Poproszę o wskazanie w której AR pojawiło się 1,9 Multijet TT jako pierwszy model FCA. No chyba, że to zupełnie inny silnik nagleFXX pisze:Jeśli chodzi o silniki to też jak kulą w płot, patrząc na 1.6JTDm w Delcie i fakt, że każda z wersji 1.9JTDm jako pierwsza pojawiała się w Alfie, potem dopiero w reszcie samochodów FCA Podobnie jak 2.4JTD/JTDm z resztą.
Heh, no tak, a w sedanie w ogóle nie wpakujesz nic powyżej półki, cóż zatem?FXX pisze:Nie wiem jakiej jest wielkości, ale nadal ją musisz gdzieś upchnąć
Tu pełna zgodaFXX pisze:Zapewnie tak. Strasznie nie wygodnym jest jak nogi Ci wiszą w powietrzu, bo siedzisko ich nie jest w stanie podpierać.
Jak to mawia mój kolega z pracy - "ten to ma piniendzy"FXX pisze:O to się nie teraz nie martwię
A teraz zrobię jak kolega darbo: masz na to jakieś źródło?FXX pisze:PS. Z tego wynika, że ludzie są jednak głupi, bo totalnie nieporęczna AR159 sprzedawała się znacznie lepiej niż wszechstronna Delta
Następny udowadnia wyższość kufra kombi nad hatchbackiem...Snail pisze:Tomziku drogi sorry, ale bagażnik Delty nijak się nie ma do bagażnika 159. Powiem więcej, nie ma startu nawet do Lybry, którą teraz jeżdżę.
Yyyy, czyli resztę AR nazywasz bezpłciowymi, odważne stwierdzenie
Nie, nie chodzi o to, że jest be i fuj Chodzi o to, że cała deska jest kształtami zaczerpnięta z Bravo, a dodatkowo spora część elementów jest żywcem przeniesiona z Fiata. Wysiadasz z Delty, wsiadasz do Fiata i... kurcze, już to widziałem. Zupełnie jak w VW i Audi, czy VW i Skodzie.Tomzik pisze: ↑01 kwie 2017, 23:05Hmm... Zdaje mi się, że od początku kariery nie było w 159 Instant, lecz Connect. Zresztą to samo można powiedzieć o Bravo. Nie wiem kiedy dokładnie weszło Instant, ale mocno mi się wydaje, że mniej więcej w tym samym czasie.
Generalnie - nie sądziłem, że ważna jest chronologia, lecz sam fakt, że w Delcie jest cokolwiek z plebejskiego auta, bo to takie be i fuj.
Mój błąd, źle się określiłem, bo nawet nie miałem tego motoru na myśli
Za cenę AR159, ewentualnie trochę dokładając można zanabyć Volvo S80 czy Audi A6 C6, więc nie jest tak źle
O ile wcześniej wiesz, że będziesz musiał coś większego zapakować
Oczywiście, że mam Car sales base
Równie dobrze można zapytać dlaczego porównujemy hatchbacka z przesuwaną kanapą do kombi bez tej opcji
Przywiązanie do marki? Każda AR jest ah i oh? Przecież sam pisałeś, że 166 przed FL jest kiepska.
Nie zgodzę się z tym do końca. Trzeba wiedzieć, że tak jest. Mogę się założyć, że ktoś, kto nie ma pojęcia o tym fakcie nawet się nie połapie.FXX pisze:Nie, nie chodzi o to, że jest be i fuj Chodzi o to, że cała deska jest kształtami zaczerpnięta z Bravo, a dodatkowo spora część elementów jest żywcem przeniesiona z Fiata. Wysiadasz z Delty, wsiadasz do Fiata i... kurcze, już to widziałem. Zupełnie jak w VW i Audi, czy VW i Skodzie.
Prawdopodobieństwo, że wybiorę się kupić spodnie a wrócę z telewizorem albo, że ciocia nagle podaruje mi stolik/szafkę podczas wizyty u niej jest jednak bliskie zeruFXX pisze:O ile wcześniej wiesz, że będziesz musiał coś większego zapakować
Delta lichutko i faktycznie 159 poszło 2 razy tyle. Ale konkurencyjnego Pastuszka jeszcze z 10 razy tyleFXX pisze:Oczywiście, że mam Car sales base
Resztę zostawiam Tobie
Czyli co, nie da się porównać tych 2 aut, bo w 159 nie ma opcji przesuwania kanapy? Ale mimo tego, że nie ma Delty kombi to porównywać kombi do nie-kombi można?FXX pisze:Równie dobrze można zapytać dlaczego porównujemy hatchbacka z przesuwaną kanapą do kombi bez tej opcji
Zaczęliśmy dyskutować nt. dwóch konkretnych samochodów i je porównywać, więc się nie dziw.
Tego nie napisałem
Wskaż mi gdzie tak napisałem Napisałem, że widać po niej już to, że to auto sprzed kilkunastu lat i do ponadczasowej sylwetki jej daleko.
Do momentu aż nie zobaczy gdzieś w necie zdjęcia wnętrza Bravo
Cóż, jeśli u Ciebie sprowadza się to tylko do telewizora czy szafki to zazdroszczę
Tego też nie napisałemTomzik pisze: ↑02 kwie 2017, 0:31Czyli co, nie da się porównać tych 2 aut, bo w 159 nie ma opcji przesuwania kanapy? Ale mimo tego, że nie ma Delty kombi to porównywać kombi do nie-kombi można?
Owszem. Porównywaliśmy 159 i Deltę. Nie 159SW. Wspominając litraż kufra SW nie miałem na celu udowadniania, że Delta ma większy i ustawniejszy kufer. Chciałem jedynie nadmienić, że różnica w litrażu w warunkach normalnych nie jest wcale duża, a biorąc pod uwagę sedana wręcz symboliczna.
Długość siedziska to typowy problem wielu aut.
S-type - nie, ale XF z 3.0 diesel i po lifcie - TAK, ale ta cena ...FXX pisze: ↑01 kwie 2017, 21:09 PS2. Co do następców Kappy to może warto pomyśleć o czymś z kraju kwitnącej wiśni, a dokładniej o Lexusie GS? Można go chyba nazwać sleeperem, tak jak chciał Grzesiek, zapewnia genialną ilość miejsca, a silniki tam montowane zapewniają bardzo sprawne poruszanie się
Albo Jaguar XF, ewentualnie starszy S-type?
Możesz rozwinąć ten temat?
Jak po przesiadce z Kappy do S80 znajdujesz pozycję za kierownicą?
Przy moim wzroście długość siedziska w 9-tce jest dla mnie w porządku. Aczkolwiek nigdy nie porównywałem dokładnie swoich foteli z innymi 159 - moje są trochę przerabiane i może coś się w tym zakresie różnić.
Chyba różne Lexusy oglądamy, bo GS III generacji wygląda w środku współcześnie, podobnie jak np. IS II generacji
Kappą jechałem kilka razy zaledwie. Mondeo trochę kumplowym śmigałem, a 159 jeżdżę od 1,5 roku.