Czesc Wszystkim,
dzisiaj w podrozy strzelil mi korek odpowietrznika chlodnicy, zastosowalem wiec patent zeby nie rzygalo plynem i jakos dojechalem na miejsce.
Spotkaliscie sie juz z czyms takim? Sprawdzalem juz w eperze i korek jako czesc zamienna nie wystepuje, moze jest jakis zamiennik?
Pozdrawiam
Lancia Thesis 3.0 - korek odpowietrznika chlodnicy
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Lancia Thesis 3.0 - korek odpowietrznika chlodnicy
Nie chce gdybać ale sprawdź obecność spalin w układzie chłodzenia, są do tego odpowiednie mierniki , popytaj w serwisach. Może być tak, że uszczelka pod głowicą przepuszcza z tłoków ciśnienie do układu chłodzenia głowicy.
Nie ma błędu silnika z wypadaniem zapłonu?
Jeśli nie to jak jest to wina uszczelki to prędzej czy później błąd wyskoczy i będziesz wiedział, na której głowicy jest problem.
Nie ma błędu silnika z wypadaniem zapłonu?
Jeśli nie to jak jest to wina uszczelki to prędzej czy później błąd wyskoczy i będziesz wiedział, na której głowicy jest problem.
Re: Lancia Thesis 3.0 - korek odpowietrznika chlodnicy
Czesc Luki,
dzieki wielkie, to sprawdzilem i spalin w ukladzie brak.
Przyznaje sie bez bicia ze jest przestawiony rozrząd o ząbek bo partacz spierdzielil robote, w poniedzialek auto jedzie na porządne ustawienie rozrządu.
Temat w kazdym razie rozwiązany - jezeli komus kiedykolwiek "wypluje" korek odpowietrznika chlodnicy (ten po lewej stronie patrząc z gory na chłodnice) moze zakupic taki sam korek od BMW z gwintem M10 za cale 10 zlotych.
Jedyna roznica jest taka ze oryginalne korki ktore siedzą w thesisach sa stozkowe i nie maja o-ringow, ten z bmw jest poprostu plasitkową śruba z o-ringiem lecz pasuje idealnie. Gwint jest taki sam a sruba dochodzi do samego konca i trzyma bez problemu.
Pozdrawiam - temat mozna zamknac.
dzieki wielkie, to sprawdzilem i spalin w ukladzie brak.
Przyznaje sie bez bicia ze jest przestawiony rozrząd o ząbek bo partacz spierdzielil robote, w poniedzialek auto jedzie na porządne ustawienie rozrządu.
Temat w kazdym razie rozwiązany - jezeli komus kiedykolwiek "wypluje" korek odpowietrznika chlodnicy (ten po lewej stronie patrząc z gory na chłodnice) moze zakupic taki sam korek od BMW z gwintem M10 za cale 10 zlotych.
Jedyna roznica jest taka ze oryginalne korki ktore siedzą w thesisach sa stozkowe i nie maja o-ringow, ten z bmw jest poprostu plasitkową śruba z o-ringiem lecz pasuje idealnie. Gwint jest taki sam a sruba dochodzi do samego konca i trzyma bez problemu.
Pozdrawiam - temat mozna zamknac.