Kąski warte uwagi.
Re: Kąski warte uwagi.
https://sprzedajemy.pl/lancia-prisma-ni ... nr57513497
nie wiem czy warta uwagi, ale może warta obejrzenia
nie wiem czy warta uwagi, ale może warta obejrzenia
Re: Kąski warte uwagi.
Też ją widziałem, już jakiś czas wisi. Wygląda ciekawie, może i warto się nią zainteresować, zwłaszcza, że cena przyzwoitadelta81 pisze: ↑07 gru 2018, 9:23 https://sprzedajemy.pl/lancia-prisma-ni ... nr57513497
nie wiem czy warta uwagi, ale może warta obejrzenia
- Pawcio78
- Forumowicz/ka
- Posty: 1465
- Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kąski warte uwagi.
Samochód kompletny do renowacji i odbudowy czytaj do całkowitego demontażu, piaskowania, spawania, konserwowania i lakierowania. Do wymiany gumy przedniego i tylnego zawieszenia bo auto stoi już około 15 lat. Przy tylnych wahaczah tulei gumowych praktycznie już nie ma. Silnik działa ale dymi na niebiesko - wyraźnie czuć olej w spalinach, według sprzedającego puściły uszczelniacze turbiny po wymianie oleju poza tym podczas oglądania silnik sie rozbiegał i trzeba było go co chwilę gasić. Nowe przewody zapłonowe. Ciśnienie oleju na zimnym silniku około 4.5 bara na ciepłym nie wiem bo nie dało sie go zagrzać o jeździe próbnej także nie było mowy. Manetka świateł kręci się dookoła. Purchle tu i ówdzie. Kierownica ładna. Blachy dookoła szpachlowane i lakierowane oryginalny jest tylko prawy przedni błotnik i tylko on posiada paski które powinny być na bokach na całej ich długości, maska też podejrzana. Przy tylnym spojlerze na klapie po prawej stronie zakres na mierniku lakieru się skończł. Podłoga pod nogami kierowcy do wycięcia i spawania. Połączenia słupków A z podszybiem do roboty. Próg napewno lewy do naprawy prawy lepszy ale czy dobry nie wiem. Dach przy szyberdachu też do roboty bo purchle są i naprawy trochę nieudolne widać. Fotele poprzecierane na wstawkach alkantary także 97 tyś km przebiegu raczej mało prawdopodobne. Cyfra7 na liczniku nie jest równo w rzędzie w stosunku do pozostałych cyfr. Brak któregoś włącznika szyby. Silnik od strony rozrządu suchy, wycieki od strony skrzyni. Napędy całe w oleju, morko także przy półosiach przednich. Jedne drzwi skorodowane. Hamulce stoją, linki ręcznego pourywane. Ostatni tłumik pochodzi z 2003 roku. Ostatni przegląd w 1999roku. Ogólnie samochód bardzo zmęczony życiem i myślę że niejeden oes przejechał ale w końcu nikt nie kupuje rajdówki aby jeździć po bułki:-). Samochód zdejmowany podnośnikiem widłowym - widać po zagięciach od spodu. Auto wymaga dużego nakładu finansowego z drugiej strony ceny tych aut w stanie bardzo dobrym osto ida w górę i obecnie kwota 28 tyś € już nikogo nie dziwi. Tyle udało się zauważyć. Sprzedający miły i dostęp do oglądania samochodu dał nieograniczony wraz z podnośnikiem kolumnowym. Moja i nie tylko moja ocena w skali do 5 jakieś 2,5. Baza do renowacji bardzo dobra ale chyba nie dla mnie. Będę dalej szukał może w ojczyźnie Lancii żeby blacharka była ciut lepsza. Może trafi się integrale:-)seraf pisze:https://sprzedajemy.pl/lancia-delta-lan ... nr57386099 ktoś oglądał?
Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.
Re: Kąski warte uwagi.
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Re: Kąski warte uwagi.
A co to niby za rarytas ? Bo droga, przebieg też normalny, do tego duze koszty transport + akcyza, wygląd bez rewelacjikobyl pisze: ↑11 gru 2018, 18:35 https://www.autoscout24.com/offers/lanc ... ?cldtidx=4
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1603
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: Kąski warte uwagi.
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Re: Kąski warte uwagi.
Coś z linkiem nie halo ale pewnie to ta https://www.olx.pl/oferta/lancia-kappa- ... 53907a90b4
KAPPA TDS & JTD
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kąski warte uwagi.
Nie działavolf pisze: ↑16 gru 2018, 12:26 Coś z linkiem nie halo ale pewnie to ta https://www.olx.pl/oferta/lancia-kappa- ... 53907a90b4
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Re: Kąski warte uwagi.
To nie wiem, jak co to szukaj w dostawczych-volkswagen-Gdańsk
KAPPA TDS & JTD
- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1603
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: Kąski warte uwagi.
Tak to ta co Volf wkleił nie wiem może ma znaczenie to, że wklejam z telefonu?
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 59
- Rejestracja: 20 gru 2018, 9:58
- Imię: MateuszRogalski
Re: Kąski warte uwagi.
https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-th ... 11613a4c52
Może komuś sie przyda: Rozmawiałem, do wzięcia za 15 tysi, jak komuś odpowiada malina w srodku
Niby stan bez zarzutu, tylko nieswojo bym sie czuł w srodku ze swoją orientacja na kobitki w tej czerwieni
Może komuś sie przyda: Rozmawiałem, do wzięcia za 15 tysi, jak komuś odpowiada malina w srodku
Niby stan bez zarzutu, tylko nieswojo bym sie czuł w srodku ze swoją orientacja na kobitki w tej czerwieni
Re: Kąski warte uwagi.
kolego, ona jest już na polskich blachach?
pozdrawiam.
pozdrawiam.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 59
- Rejestracja: 20 gru 2018, 9:58
- Imię: MateuszRogalski
Re: Kąski warte uwagi.
Opłacona i zostaje wydział komunikacji i wtedy polskie blachy.
Re: Kąski warte uwagi.
No ale ona już ma felgi podmienione - w oryginalnej 100 Sportiva były dużo ładniejsze.
A kolor wnętrza to najładniejszy jaki w Thesis szedł.
A kolor wnętrza to najładniejszy jaki w Thesis szedł.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 59
- Rejestracja: 20 gru 2018, 9:58
- Imię: MateuszRogalski
Re: Kąski warte uwagi.
Fele ma akcesoryjne z oficjalnego cennika, jedne z trzech do Sportivy.
Kolor padaka, gejowski w 100%, Ty facet jesteś i w takim wnętrzu byś jeździł? Stary błagam