Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Moderator: stabraf
Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Witam serdecznie!
Szukałem auta z duszą i znalazłem, na pewno kupię Lancie Delte z mocnym silnikiem, oglądałem już jedną i te auto łapie za serce!
Przeglądam oferty na olx i otomoto i widzę że dużo handlarzy ściąga bogato wyposażone egzemplarze przeważnie ze Szwajcarii- oczywiście znając rzeczywistość wiem że to powypadkowe szroty. Zdarzają się auta z Polski i Italii ale większość lata w dieslu. I tu się zastanawiam czy warto szukać auta na ropę czy jednak wersja t-jet 150km do gazu będzie mniej awaryjna? Czemu jest tyle ogłoszeń właśnie z ropą, czyżby bardziej się psuły i ludzie się ich pozbywają?
Użytkownicy tych pięknych aut doradzcie czy szukać Niemca, Włocha czy salon Polska, o co chodzi z silnikiem multiair bo wiem że polift nie ma problemu ze skrzynią ale benzyna ma jakiś inny problem, jakie są rozsądne ceny w rocznikach i gdzie szukać aby nie nadziać się na minę.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i rady!
Szukałem auta z duszą i znalazłem, na pewno kupię Lancie Delte z mocnym silnikiem, oglądałem już jedną i te auto łapie za serce!
Przeglądam oferty na olx i otomoto i widzę że dużo handlarzy ściąga bogato wyposażone egzemplarze przeważnie ze Szwajcarii- oczywiście znając rzeczywistość wiem że to powypadkowe szroty. Zdarzają się auta z Polski i Italii ale większość lata w dieslu. I tu się zastanawiam czy warto szukać auta na ropę czy jednak wersja t-jet 150km do gazu będzie mniej awaryjna? Czemu jest tyle ogłoszeń właśnie z ropą, czyżby bardziej się psuły i ludzie się ich pozbywają?
Użytkownicy tych pięknych aut doradzcie czy szukać Niemca, Włocha czy salon Polska, o co chodzi z silnikiem multiair bo wiem że polift nie ma problemu ze skrzynią ale benzyna ma jakiś inny problem, jakie są rozsądne ceny w rocznikach i gdzie szukać aby nie nadziać się na minę.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i rady!
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Wydaje mi się, że na zachodzie diesle są w odwrocie. Może to moda, ale producenci deklarują zakończenie rozwoju silników ZS. No i jest ofensywa hybryd i elektryków. To już nie jest kaprys dla bogatych, chyba zbliża się rewolucja w napedzie aut. Jest to okazja kupić niedrogo diesla, lecz ostatnio ceny paliw są w zaskakujących relacjach także u nas. Zakup auta z 2 ręki to prawie zawsze hazard a pośrednicy mają wyjątkowo złą prasę. Podobno z kierunku włoskiego auta są w najlepszym stanie - a przynajmniej bez korozji ) Ogladaj kandydatki i słuchaj co ci serce podpowie. Weź kogoś do pomocy, będziesz mógł dać ujście pretensjom jak trafisz na minę. I na koniec nie pozdrawiam - bo i tak sie spotkamy w serwisie )))
PS. z własnego podwórka: jest opinia że skrzynie dualogic to szajs i nie da sie naprawić. Mamy 2, jedną naprawiłem skutecznie, a znafcy ? Cóż, niech dalej sobie mieszają lewarkami ))
PS. z własnego podwórka: jest opinia że skrzynie dualogic to szajs i nie da sie naprawić. Mamy 2, jedną naprawiłem skutecznie, a znafcy ? Cóż, niech dalej sobie mieszają lewarkami ))
Za piękne Lancie i żwawych chłopców
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Liczba Diesli wynika z jednego prostego powodu - Delta była produkowana w latach, gdy to Diesle były w przewadze i większość kupujących za tym rodzajem paliwa się rozglądała.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Osobiście więcej diesla nie kupię, wolę benzynę i jak mam nią jeździć do roboty - to zagazować.
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Amenpääkäyttäjä pisze: ↑21 gru 2018, 14:44 Osobiście więcej diesla nie kupię, wolę benzynę i jak mam nią jeździć do roboty - to zagazować.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 paź 2018, 21:27
- Imię: Sławomir
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Ja też pozbyłem się diesla ( Laguna 3 ) na rzecz Lanci Delty z silnikiem 1.4 T Jet 150KM . Założyłem dobrą instalację LPG i jestem mega zadowolony
Na razie zero problemów , chodzi jak ta lala
Na razie zero problemów , chodzi jak ta lala
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11991
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Jeden lubi ogórki a ja ogrodnika córki . Ja jeżdżę ostatnio dieslami i jest mi z tym dobrze , a do LPG nie wrócę póki finanse mnie nie zmuszą. W LPG najbardziej dokuczał mi mały zasięg.pääkäyttäjä pisze: Osobiście więcej diesla nie kupię, wolę benzynę i jak mam nią jeździć do roboty - to zagazować.
Niestety benzyniaki w Delcie mają awaryjną skrzynię biegów.
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Zasięg to kwestia dyskusyjna. W R21 na LPG robiłem 500 km, Ulysse - 250-300... Osobiście diesla więcej nie kupię, chyba że nowego ale raczej się na to nie zanosi (ujezdzam służbowego Passtucha na zmianę z Variantem). Ktoś mi tu kiedyś całkiem słusznie zauważył, że przy zasięgu LPG to sie niejako człowiek w trasie zmusza do odooczynku.
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Ja Thesis robię ponad 500 km, ale butla 90 l
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11991
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Taaak, ale lubię odpoczywać kiedy chcę a nie kiedy muszę .pääkäyttäjä pisze: ↑20 sty 2019, 7:22 Ktoś mi tu kiedyś całkiem słusznie zauważył, że przy zasięgu LPG to sie niejako człowiek w trasie zmusza do odooczynku.
Ostatnio LPG miałem w QP ( 20vt ) , butla w kole 45 wchodziło 36-38. Na ten przykład jadąc do rodziny w Limanowej wyjeżdżałem z Lbn z pełną butlą, przed Rzeszowem czyli po 150 km musiałem zatankować gdyż potem na autostradzie i bezpośrednio po zjechaniu z niej nie było stacji (nadal nie ma) czyli mogło mi zbrakło LPG. NA tej butli dojeżdżam do celu a wracając muszę zatankować przed A4 ... bo mogę nie dojechać do Rzeszowa. A więc tankuję i dojeżdżam do LBN , ale jeszcze przed Lbn tankuję gdyż w przeciwnym razie w domu będę z LPG prawie na zero. Nie muszę dodawać, że to trasa 4 godziny i nie muszę odpoczywać .
Deltę tankuję do pełna, jadę, wracam i mam jeszcze pół zbiornika.
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
A jakby napisać, że ci co jeżdżą na LPG mogą podjechać na stację co 300km każdorazowo odebrać 20zł
(przy 300km przynajmniej takie są oszczędności na kosztach paliwa w stosunku do ..diesla).
Ale mogą też jechać dalej na benzynie, a łącznie zbiorniki LPG + Pb dadzą zasięg większy niż diesel i podobne koszty.
(przy 300km przynajmniej takie są oszczędności na kosztach paliwa w stosunku do ..diesla).
Ale mogą też jechać dalej na benzynie, a łącznie zbiorniki LPG + Pb dadzą zasięg większy niż diesel i podobne koszty.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11991
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Ta dyskusja może nie mieć końca .mikee72 pisze: ↑21 sty 2019, 8:45 A jakby napisać, że ci co jeżdżą na LPG mogą podjechać na stację co 300km każdorazowo odebrać 20zł
(przy 300km przynajmniej takie są oszczędności na kosztach paliwa w stosunku do ..diesla).
Ale mogą też jechać dalej na benzynie, a łącznie zbiorniki LPG + Pb dadzą zasięg większy niż diesel i podobne koszty.
Zważ że 20vt pali 12 lpg a Delta 5-6 ON nie wiem ile teraz kosztuje LPG wiec na te dwie dychy się nie wypowiem. Dalej, skoro mam jechać na PB to jaki ma sens inwestycja w LPG?
Po drugie nie taki był sens mojej wypowiedzi, głównie chodzi o problemy z tankowaniem. Mało tego, niedawno jeździliśmy do San Marino, przejazd głównie autostradami i tu mamy wybór DROGIE LpG na autostradach czy strata czasu na szukanie stacji poza ....
Jak wspomniałem każda opcja ma zwolennikowi przeciwników, ja nie neguję LPG jedynie z wygody wybieram teraz "paliwo płynne"
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11991
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Co do ankiety wybieram diesla ... ze względu na bardzo awaryjne skrzynie w benzynach
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
Marcin, ale porównywanie dużej wygodnej Kappy 20vt, z mniejszą Deltą z mimo wszystko słabszym silnikiem nie oddaje do końca proporcji. Co do zasięgu - Ty tak to odbierasz i masz do tego pełne prawo, do tego może akurat ta trasa jest pod tym względem upierdliwa, ja nie miałem problemu z częstym tankowaniem LPG. Tzn. tankowałem często ale jakoś mnie to nie bolało. A jeśli Cię to pocieszy to pomyśl o właścicielach elektrykówtopcio pisze: ↑21 sty 2019, 12:25 Ta dyskusja może nie mieć końca .
Zważ że 20vt pali 12 lpg a Delta 5-6 ON nie wiem ile teraz kosztuje LPG wiec na te dwie dychy się nie wypowiem. Dalej, skoro mam jechać na PB to jaki ma sens inwestycja w LPG?
Po drugie nie taki był sens mojej wypowiedzi, głównie chodzi o problemy z tankowaniem. Mało tego, niedawno jeździliśmy do San Marino, przejazd głównie autostradami i tu mamy wybór DROGIE LpG na autostradach czy strata czasu na szukanie stacji poza ....
Jak wspomniałem każda opcja ma zwolennikowi przeciwników, ja nie neguję LPG jedynie z wygody wybieram teraz "paliwo płynne"
Ja i tak wolę benzynę (również w opcji z LPG) niż kisiel. Tak wiem Croma jest na kisiel, ale tu w zasadzie nie ma wyboru.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11991
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Wiem że to już to auto, innego nie szukam niż Delta III Jaki silnik na dojazdy do pracy?
W Delcie zasadniczo też nie ma wyboru gdyż benzyny są słabowite skrzynie lub pijaki jak Twoja , gratuluję zakupu przy okazji . TB w Delcie jest kuszące, ale przy ostrzejszej jeździe ile to pali .
Też wolę benzynę, ale ... z braku laku jeżdżę dieslem .
Też wolę benzynę, ale ... z braku laku jeżdżę dieslem .