Podczas wymiany tylnych amortyzatorów stwierdziłem brak jednego odbojnika pod sprężyną, pasowało by wymienić/dołożyć, tyle że towar ciężko dostępny.
Czy wymieniał już ktoś w Musie? I czy może pasują od Punto? EPER mówi że nie
Musa 1.3 - Tylne odboje.
Musa 1.3 - Tylne odboje.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Re: Musa 1.3 - Tylne odboje.
Powinny pasować od Fiata Idei, albo Opla Merivy.
Ojciec michala1045.
- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
- Lancia Phedra 2,0 jtd 2004 - była
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250 1965 - mój rocznik
- Dodge Grand Caravan 3,3 2007
- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
- Lancia Phedra 2,0 jtd 2004 - była
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250 1965 - mój rocznik
- Dodge Grand Caravan 3,3 2007
Re: Musa 1.3 - Tylne odboje.
Od Idei na pewno ale też trudno dostępne
Włożony wkład od Punto, ciut wyższy niż oryginalny.
Włożony wkład od Punto, ciut wyższy niż oryginalny.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Re: Musa 1.3 - Tylne odboje.
Moglbys opisac jak je wymienic ? Moje pekly i lataja w sprezynie.
Sorki za bledy - nie mam Polskiej klawiatury.
Re: Musa 1.3 - Tylne odboje.
Jeśli chcesz wymienić całe odboje to trzeba zdemontować sprężyny.
Natomiast jeśli będziesz montował same wkłady czy to oryginały czy od punto (są wyższe) to auto na lewarek i ściągasz koło.
Wkład wciskasz w sprężynę a później wciskasz wkład w podstawę kręcąc w prawą stronę - ja sobie pomogłem smarem silikonowym, można delikatnie pomóc śrubokrętem płaskim.
Starałem się jak najbardziej obrazowo, może się udało
Natomiast jeśli będziesz montował same wkłady czy to oryginały czy od punto (są wyższe) to auto na lewarek i ściągasz koło.
Wkład wciskasz w sprężynę a później wciskasz wkład w podstawę kręcąc w prawą stronę - ja sobie pomogłem smarem silikonowym, można delikatnie pomóc śrubokrętem płaskim.
Starałem się jak najbardziej obrazowo, może się udało
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest