Jestem w trakcie przekładania części ABS z VDC do mojego auta i prawie wszystko działa poza Hill-holderem. Mam błąd "C1134 - sygnał biegu wstecznego" . W zwiazku z tym poszukuję schematu ABS Lucas z ESP i VDC . Niestety serwisówka którą posiadam nic nie mówi na temat Hill-holdera.
Pozdrawiam Adrian
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
ABS z VDC szukam schematu
- edi41
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 10 sie 2008, 0:00
- Lokalizacja: MYSŁOWICE
ABS z VDC szukam schematu
Adrian
Bravo 1,9td
Lybra 2,4jtd Intensa
Bravo 1,9td
Lybra 2,4jtd Intensa
- edi41
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 10 sie 2008, 0:00
- Lokalizacja: MYSŁOWICE
Re: ABS z VDC szukam schematu
Może być również link do DTE wydany po 2003r.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Adrian
Bravo 1,9td
Lybra 2,4jtd Intensa
Bravo 1,9td
Lybra 2,4jtd Intensa
- edi41
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 10 sie 2008, 0:00
- Lokalizacja: MYSŁOWICE
Re: ABS z VDC szukam schematu
Niech zostanie dla potomnych.
DOTYCZY SILNIKÓW JTD.
Aby posiadać w Lybrze Hill-Holder musimy mieć auto z centralką ABS firmy TRW. Z dawcy potrzebujesz centralkę z VDC i HH, czujnik znajdujący się pomiędzy fotelami i licznik (wymieniłem również centralkę silnika wraz z immo, ale nie wiem czy potrzeba, ta była nowsza wiec szkoda było nie przełożyć). Wszystko pasuje p&p przynajmniej do rocznika 2003. Pozostał problem braku sygnału z włącznika światła cofania, tutaj trzeba dołożyć przewód pomiędzy pinem 15 centralki ABS a przewodem na którym pojawia się +12V po wrzuceniu biegu wstecznego. Jest jeszcze sprawa czujnika skrętu koła kierownicy powinna być z wersji z VDC i taka była w moim aucie.
W razie pytań pisać, jak będę wiedział to podpowiem.
Pozdrawiam Adrian.
DOTYCZY SILNIKÓW JTD.
Aby posiadać w Lybrze Hill-Holder musimy mieć auto z centralką ABS firmy TRW. Z dawcy potrzebujesz centralkę z VDC i HH, czujnik znajdujący się pomiędzy fotelami i licznik (wymieniłem również centralkę silnika wraz z immo, ale nie wiem czy potrzeba, ta była nowsza wiec szkoda było nie przełożyć). Wszystko pasuje p&p przynajmniej do rocznika 2003. Pozostał problem braku sygnału z włącznika światła cofania, tutaj trzeba dołożyć przewód pomiędzy pinem 15 centralki ABS a przewodem na którym pojawia się +12V po wrzuceniu biegu wstecznego. Jest jeszcze sprawa czujnika skrętu koła kierownicy powinna być z wersji z VDC i taka była w moim aucie.
W razie pytań pisać, jak będę wiedział to podpowiem.
Pozdrawiam Adrian.