Kappa -Regeneracja zacisków przednich 57mm różne typy?
Kappa -Regeneracja zacisków przednich 57mm różne typy?
Witam
Mam zaciski w kapiszonie z tłoczkiem 57mm, kupiłem zestawy naprawcze Frenkit 257009 versja Lucas.
Na zaciskach opisy 4798/4 i 4272 oraz duży napis 57.
Problem jest taki że po założeniu nowych uszczelek tłoczek chodzi jak na mój gust zdecydowanie za ciężko. Wciśnięcie palcami jest możliwe ale naprawdę sporo siły trzeba użyć. Wiem ile jest zazwyczaj bo trochę zacisków różnych regenerowałem.
Nie mogę znaleźć nigdzie informacji czy były i jeśli tak to czym się różniły zaciski przednie o średnicy tłoczka 57mm.
Na autosklep24 są niby stary i nowy typ ale to tyle co znalazłem i nie wiem czym to się różni.
O rocznik nie pytajcie bo nie wiem z której kappy je wyjąłem
Mam zaciski w kapiszonie z tłoczkiem 57mm, kupiłem zestawy naprawcze Frenkit 257009 versja Lucas.
Na zaciskach opisy 4798/4 i 4272 oraz duży napis 57.
Problem jest taki że po założeniu nowych uszczelek tłoczek chodzi jak na mój gust zdecydowanie za ciężko. Wciśnięcie palcami jest możliwe ale naprawdę sporo siły trzeba użyć. Wiem ile jest zazwyczaj bo trochę zacisków różnych regenerowałem.
Nie mogę znaleźć nigdzie informacji czy były i jeśli tak to czym się różniły zaciski przednie o średnicy tłoczka 57mm.
Na autosklep24 są niby stary i nowy typ ale to tyle co znalazłem i nie wiem czym to się różni.
O rocznik nie pytajcie bo nie wiem z której kappy je wyjąłem
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW
Biała Dedra SW 2.0 16v
Kappa SW 2.4 20V - w drodze
Biała Dedra SW 2.0 16v
Kappa SW 2.4 20V - w drodze
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2092
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Regeneracja zacisków przednich 57mm różne typy?
Rzuć jakieś zdjęcie tych zacisków. Były rożne typy zacisków na pokładach. Są też rożne zestawy naprawcze. Jedne są do Lukasa inne do ATE. Samych Lukasów też chyba była kilka rodzai. Jak patrzyłem na jarzma widziałem że są różnice mimo ze podobno wszystkie były na system Lukasa.
Re: Regeneracja zacisków przednich 57mm różne typy?
Nie wiem które jarzma będą od tych konkretnie zacisków bo wszystko porozbierałem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW
Biała Dedra SW 2.0 16v
Kappa SW 2.4 20V - w drodze
Biała Dedra SW 2.0 16v
Kappa SW 2.4 20V - w drodze
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2738
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Re: Regeneracja zacisków przednich 57mm różne typy?
Jezeli da się wcisnąć palcami to raczej mało prawdopodobne żeby było źle.
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Re: Kappa -Regeneracja zacisków przednich 57mm różne typy?
Smarujesz czymś te tłoki przy montażu w zaciski?
KAPPA TDS & JTD
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2092
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kappa -Regeneracja zacisków przednich 57mm różne typy?
System Lukasa bodajże taki numer OE: 9946579 - Bendix 692629B to powinno pasować: AUTOFREN SEINSA D4263 https://autowanda.pl/czesc/zestaw-napra ... 5g?typ=7jm
Co do samego tłoczka to przed złożeniem powinieneś smarować specjalną pastą do tłoczków np ATE albo Bendix'a coś ala wazelina techniczna taką ma konsystencje i wygląd. Wazelina oczywiście nie smaruj. Zaś sam tłoczek pracuje na nowych gumkach ciężko. Palcami trudno jest go wepchać. Na pewno nie powinien wchodzić bez oporu ani gładko z małą siłą, bo to znaczy że coś jest nie tak. Jak pracuje bardzo ciężko, wręcz staje, często przyczyną jest niedokładnie oczyszczone gniazdo pod uszczelniacz i /lub gumę osłonową. Tam ma być porostu czysciusieńko - goły metal. Zero rdzy i syfu - to powoduje zakleszczanie się uszczelniacza. Można delikatnie przesmarować gniazdo żeby nie korodowało ale tak symbolicznie (smary j/w. żaden olej itp. bo uszkadzają gumy).
Co do samego tłoczka to przed złożeniem powinieneś smarować specjalną pastą do tłoczków np ATE albo Bendix'a coś ala wazelina techniczna taką ma konsystencje i wygląd. Wazelina oczywiście nie smaruj. Zaś sam tłoczek pracuje na nowych gumkach ciężko. Palcami trudno jest go wepchać. Na pewno nie powinien wchodzić bez oporu ani gładko z małą siłą, bo to znaczy że coś jest nie tak. Jak pracuje bardzo ciężko, wręcz staje, często przyczyną jest niedokładnie oczyszczone gniazdo pod uszczelniacz i /lub gumę osłonową. Tam ma być porostu czysciusieńko - goły metal. Zero rdzy i syfu - to powoduje zakleszczanie się uszczelniacza. Można delikatnie przesmarować gniazdo żeby nie korodowało ale tak symbolicznie (smary j/w. żaden olej itp. bo uszkadzają gumy).
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2092
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kappa -Regeneracja zacisków przednich 57mm różne typy?
https://allegro.pl/oferta/ate-pasta-tlo ... gJVJ_D_BwE
Zestaw który kupiłeś Frenkit'a to odpowiedni tego co ci wkleiłem wiec powinno być ok. Choć wykonanie Frenkita możne być słabe.
Zestaw który kupiłeś Frenkit'a to odpowiedni tego co ci wkleiłem wiec powinno być ok. Choć wykonanie Frenkita możne być słabe.