Pękające sprężyny Musa 1.4 16v
Pękające sprężyny Musa 1.4 16v
Mam Musę 1.4 16v, 2009 obecny przebieg 134tyś. przy ok. 80 tyś. strzeliła sprężyna prawy przód przy tym rozerwała oponę, w serwisie Lancii zakupiłem fabryczne i wymieniłem obie na nowe. Minęło 5 lat i przygoda się powtórzyła, prawy przód i kolejna opona do wymiany. Miał ktoś coś podobnego w Musie?? Samochód zakupiony w polskim salonie Ganinex Katowice, nie bity, nie miał też żadnych problemów z zawieszeniem. Tak jak lubię to auto tak po tych doświadczeniach jestem gotów go sprzedać po takiej akcji.
Re: Pękające sprężyny Musa 1.4 16v
Nie miała rdzy, idealnie czarna.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2868
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Pękające sprężyny Musa 1.4 16v
Standard w zawieszeniach z progresywnymi sprężynami... problem dotyczy wszystkich marek...
W Octavii 190tyś km mam już trzeci komplet sprężyn na tyle, raz jak sprężyna wystrzeliła to wyrwała blachę osłonowa tarczy hamulcowej... wyniku uszkodzenia sprężyny wylał też amortyzator, i to wszystko na wyjeździe wakacyjnym... z przodu przy kolumnie McPherson-a jest o tyle nie fortunnie, że sprężyna jest bardzo blisko opony, i jak pęknie to lubi wyjść odłamanym końcem i rozpruć oponę...
W Octavii 190tyś km mam już trzeci komplet sprężyn na tyle, raz jak sprężyna wystrzeliła to wyrwała blachę osłonowa tarczy hamulcowej... wyniku uszkodzenia sprężyny wylał też amortyzator, i to wszystko na wyjeździe wakacyjnym... z przodu przy kolumnie McPherson-a jest o tyle nie fortunnie, że sprężyna jest bardzo blisko opony, i jak pęknie to lubi wyjść odłamanym końcem i rozpruć oponę...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1085
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Pękające sprężyny Musa 1.4 16v
Wiecie rozumicie:
to wszystko przez te progi zwalniające
to wszystko przez te progi zwalniające
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM