Delta III 1,8 automat Opinie
Moderator: stabraf
Delta III 1,8 automat Opinie
Witam,
Od dłuższego już czasu poszukuję auta głównie dla żony, więc w grę wchodzi tylko automat. Niestety informacji o nim jest jak na lekarstwo, stąd ten temat i mam nadzieję że pomożecie w decyzji.
Czy silnik 1,8 to dobra jednostka? Jak wygląda trwałość tej skrzyni automatycznej? Wiele naczytałem się o półautomatach (nie w lanci) stąd odrzuciłem tę skrzynie, słusznie? Czy może warto brnąć w inny silnik i półautomat?
Będę wdzięczny za każdą opinie
Aut z tym silnikiem i skrzynia jest jak na lekarstwo i moje poszukiwania trwają już 3 miesiące, więc może też ktoś ma zadbana sztukę na sprzedaż?
Pozdrawiam serdecznie
Jacek
Od dłuższego już czasu poszukuję auta głównie dla żony, więc w grę wchodzi tylko automat. Niestety informacji o nim jest jak na lekarstwo, stąd ten temat i mam nadzieję że pomożecie w decyzji.
Czy silnik 1,8 to dobra jednostka? Jak wygląda trwałość tej skrzyni automatycznej? Wiele naczytałem się o półautomatach (nie w lanci) stąd odrzuciłem tę skrzynie, słusznie? Czy może warto brnąć w inny silnik i półautomat?
Będę wdzięczny za każdą opinie
Aut z tym silnikiem i skrzynia jest jak na lekarstwo i moje poszukiwania trwają już 3 miesiące, więc może też ktoś ma zadbana sztukę na sprzedaż?
Pozdrawiam serdecznie
Jacek
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
Tak, jak obiecałem, wypowiem się publicznie, może też inni się dołączą.
Czy silnik 1,8 to dobra jednostka?
Tu oczywiście należałoby zacząć od definicji tego co znaczy dobra jednostka. Bo dla każdego to może znaczyć co innego. Wg mnie jest dobra bo samochód naprawdę dobrze jedzie. Banan na gębie, można jeździć dynamicznie i mocy nie brakuje. Silnik nie jest zbyt awaryjny, o ile nie jest pałowany na zimnym. Ale to już w zasadzie pisaliśmy jakiś czas temu. Natomiast osiągi są okupione dość wysokim spalaniem. Jak na mimo wszystko niezbyt wielkie auto (chociaż niby też wcale nie takie małe - rozstaw osi ma taki sam jak Croma) pali sporo. Zwłaszcza w zakorkowanym mieście, no i zwłaszcza jak się korzysta z możliwości. Moje dziecię było w stanie zejść co prawda w okolice 7-8 litrów w trasie, ale wtedy ja pytam po co? To już lepiej kupić słabszą wersję. Chyba że zależy Ci na automacie, to faktycznie wówczas to jedyny wybór.
Jak wygląda trwałość tej skrzyni automatycznej?
Skrzynia to stosowany przez wiele lat z różnymi modyfikacjami Aisin, stosowany nie tylko w Fiacie, ale i Volvo, Citroenach i pewnie jeszcze paru innych markach. Nie stwarza jakichś większych problemów, nie jest przesadnie szybka, chociaż wydaje mi się że w Delcie ten automat jest nieco "szybszy" niż prawie taki sam w Cromie.
Wiele naczytałem się o półautomatach (nie w lanci) stąd odrzuciłem tę skrzynie, słusznie?
Selespeed, bo o nim piszesz to może być problematyczna kwestia. Jak ja kupowałem swoją to też zależało mi na automacie i wolałem zapłacić więcej, żeby uniknąć selespeeda. Ale nie mam negatywnych osobistych doświadczeń. Bo nigdy nie miałem. Poczytaj sobie te tematy:
Czy może warto brnąć w inny silnik i półautomat?
Wydaje mi się to gorszym rozwiązaniem, ale jak wspomniałem nie miałem Selespeeda.
Pytałeś też mnie czy jestem zadowolony z Delty. Generalnie tak, "ale". Jest kilka ale - po pierwsze jeżdżę nią stosunkowo niewiele. To mój drugi samochód i taka trochę fanaberia. Do tego w czasie pandemii w ogóle mniej jeżdżę, więc nie wiem czy moja opinia jest miarodajna.
Wg mnie Delta z tym silnikiem jeździ świetnie, zarówno silnik, jak i zawieszenie dają radę. Bardzo dobrze się prowadzi. Skrzynia nie przeszkadza.
Natomiast jak dla mnie Delta jest nieco za mała. Pewnie to kwestia moich gabarytów i musisz wiedzieć, że jeszcze jakiś czas temu Croma to był mój mały miejski samochód Niby w Delcie jest sporo miejsca i z przodu i z tyłu, niby bagażnik jest w miarę pojemny, ale jestem rozpuszczony przez Cromę i Voyagera. No ale jak mam zaparkować gdzieś w mieście, to wybieram Deltę Czasem długość ma znaczenie
Z minusów jeszcze powiedziałbym że jest trochę słabe wyciszenie. Słychać silnik. Może nie jest to jakoś uciążliwe (wydaje mi się że 1.9 TT jest jeszcze głośniejsza), ale ja słyszę.
Ale ani przez chwilę nie żałuję, że kupiłem. Tyle że trzeba mieć świadomość tego jakie samochód ma cechy i do czego ma służyć. A do tego kupiłem faktycznie fajny egzemplarz, zadban. Ale i tak, mimo że bezwypadkowy i tak pojawiła się ruda na ... panelu przy oknie. Wygląda jak plastik, a rdzewieje. Nie ma więc idealnych samochodów.
Zakładam również że czytałeś ten wątek.
Czy silnik 1,8 to dobra jednostka?
Tu oczywiście należałoby zacząć od definicji tego co znaczy dobra jednostka. Bo dla każdego to może znaczyć co innego. Wg mnie jest dobra bo samochód naprawdę dobrze jedzie. Banan na gębie, można jeździć dynamicznie i mocy nie brakuje. Silnik nie jest zbyt awaryjny, o ile nie jest pałowany na zimnym. Ale to już w zasadzie pisaliśmy jakiś czas temu. Natomiast osiągi są okupione dość wysokim spalaniem. Jak na mimo wszystko niezbyt wielkie auto (chociaż niby też wcale nie takie małe - rozstaw osi ma taki sam jak Croma) pali sporo. Zwłaszcza w zakorkowanym mieście, no i zwłaszcza jak się korzysta z możliwości. Moje dziecię było w stanie zejść co prawda w okolice 7-8 litrów w trasie, ale wtedy ja pytam po co? To już lepiej kupić słabszą wersję. Chyba że zależy Ci na automacie, to faktycznie wówczas to jedyny wybór.
Jak wygląda trwałość tej skrzyni automatycznej?
Skrzynia to stosowany przez wiele lat z różnymi modyfikacjami Aisin, stosowany nie tylko w Fiacie, ale i Volvo, Citroenach i pewnie jeszcze paru innych markach. Nie stwarza jakichś większych problemów, nie jest przesadnie szybka, chociaż wydaje mi się że w Delcie ten automat jest nieco "szybszy" niż prawie taki sam w Cromie.
Wiele naczytałem się o półautomatach (nie w lanci) stąd odrzuciłem tę skrzynie, słusznie?
Selespeed, bo o nim piszesz to może być problematyczna kwestia. Jak ja kupowałem swoją to też zależało mi na automacie i wolałem zapłacić więcej, żeby uniknąć selespeeda. Ale nie mam negatywnych osobistych doświadczeń. Bo nigdy nie miałem. Poczytaj sobie te tematy:
Czy może warto brnąć w inny silnik i półautomat?
Wydaje mi się to gorszym rozwiązaniem, ale jak wspomniałem nie miałem Selespeeda.
Pytałeś też mnie czy jestem zadowolony z Delty. Generalnie tak, "ale". Jest kilka ale - po pierwsze jeżdżę nią stosunkowo niewiele. To mój drugi samochód i taka trochę fanaberia. Do tego w czasie pandemii w ogóle mniej jeżdżę, więc nie wiem czy moja opinia jest miarodajna.
Wg mnie Delta z tym silnikiem jeździ świetnie, zarówno silnik, jak i zawieszenie dają radę. Bardzo dobrze się prowadzi. Skrzynia nie przeszkadza.
Natomiast jak dla mnie Delta jest nieco za mała. Pewnie to kwestia moich gabarytów i musisz wiedzieć, że jeszcze jakiś czas temu Croma to był mój mały miejski samochód Niby w Delcie jest sporo miejsca i z przodu i z tyłu, niby bagażnik jest w miarę pojemny, ale jestem rozpuszczony przez Cromę i Voyagera. No ale jak mam zaparkować gdzieś w mieście, to wybieram Deltę Czasem długość ma znaczenie
Z minusów jeszcze powiedziałbym że jest trochę słabe wyciszenie. Słychać silnik. Może nie jest to jakoś uciążliwe (wydaje mi się że 1.9 TT jest jeszcze głośniejsza), ale ja słyszę.
Ale ani przez chwilę nie żałuję, że kupiłem. Tyle że trzeba mieć świadomość tego jakie samochód ma cechy i do czego ma służyć. A do tego kupiłem faktycznie fajny egzemplarz, zadban. Ale i tak, mimo że bezwypadkowy i tak pojawiła się ruda na ... panelu przy oknie. Wygląda jak plastik, a rdzewieje. Nie ma więc idealnych samochodów.
Zakładam również że czytałeś ten wątek.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 26 lut 2021, 8:41
- Imię: Sławomir
- Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
Tak na zdrowy rozum: po co małżonce 200-konny automat. Samochód jest spory jak na swoją klasę, ma długi niski przedni zwis i dojeżdżanie do krawężników będzie nieprzyjemne. Delty tym silnikiem to bardzo często wersje executive z aktywnymi amortyzatorami. Jeden kosztuje 1400 zł, w ASO chyba znacznie drożej. Nikt nie sprzedaje auta w idealnym stanie, zatem pakiet startowy może zaboleć. Ten silnik w mieście na pewno nie jest ekonomiczny, po prostu nie może być. Jesli pieniądze nie graja roli to samochód jest oryginalny, elegancki i pewnie wypasiony a jesli grają to....1.4 T-jet 120 koni w manualu:P
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
tylko że na trasę do tego auta to 120 koni stanowczo zamało jak już to 150 jest minimumslawi24 pisze: ↑03 gru 2021, 4:14 Tak na zdrowy rozum: po co małżonce 200-konny automat. Samochód jest spory jak na swoją klasę, ma długi niski przedni zwis i dojeżdżanie do krawężników będzie nieprzyjemne. Delty tym silnikiem to bardzo często wersje executive z aktywnymi amortyzatorami. Jeden kosztuje 1400 zł, w ASO chyba znacznie drożej. Nikt nie sprzedaje auta w idealnym stanie, zatem pakiet startowy może zaboleć. Ten silnik w mieście na pewno nie jest ekonomiczny, po prostu nie może być. Jesli pieniądze nie graja roli to samochód jest oryginalny, elegancki i pewnie wypasiony a jesli grają to....1.4 T-jet 120 koni w manualu:P
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
Dla przyjemności z jazdy, z posiadania nietuzinkowego samochodu itp. I dla bezpieczeństwa. Znacząco skraca jeden z najniebezpieczniejszych manewrów, czyli wyprzedzanie na jednojezdniowej drodze. Zresztą 200KM to nie jest jakiś kosmos. A automat był w wymaganiach
Kwestia uznania i preferencji. Jakie ma znaczenie czy jest duży na swoją klasę, czy nie? Ważne czy jest duży dla mnie czy nie. Dla mnie to nie jest duży samochód. Jak mam zaparkować na mieście to biorę Deltę, bo jest mniejsza niż mój drugi pojazd.Samochód jest spory jak na swoją klasę,
to prawdama długi niski przedni zwis i dojeżdżanie do krawężników będzie nieprzyjemne.
Nie wiem czy bardzo często, czy nie wręcz wszystkie mają aktywne amortyzatory.Delty tym silnikiem to bardzo często wersje executive z aktywnymi amortyzatorami. Jeden kosztuje 1400 zł, w ASO chyba znacznie drożej.
To nieprawda. Oczywiście znowu kwestia definicji idealności w kilkuletnich autach. Swoją kupiłem i to co musiałem zrobić na początek to wymiana palników w lampach (bo jeden przestał świecić jak wracałem do domu) i jednej uszczelki. Koszt to w sumie ze 400 zł. I jeszcze problem estetyczny z gałką biegów. Za to bezwypadkowa, oryginalny lakier, bez rdzy, zadbana. Idealna czy nie? Dla mnie wystarczająco, mam świadomość że jak samochód jeździ a nie stoi w garażu, to jakieś drobiazgi może mieć. Tyle że był to najdroższy egzemplarz dostępny w tamtym czasie. To nie jest tak, że ludzie sprzedają wyłącznie totalne padaki. Jakoś jak sprzedawałem dotychczas swoje auta, to nigdy nie drżałem czy kupujący dojedzie do domuNikt nie sprzedaje auta w idealnym stanie, zatem pakiet startowy może zaboleć.
To też prawda. Jeżeli ktoś kupuje ten samochód, z tym silnikiem żeby zostać mistrzem jazdy na kropelce to kwalifikuje się do leczenia zamkniętego.Ten silnik w mieście na pewno nie jest ekonomiczny, po prostu nie może być.
Wolę jednak te 200 koniJesli pieniądze nie graja roli to samochód jest oryginalny, elegancki i pewnie wypasiony a jesli grają to....1.4 T-jet 120 koni w manualu:P
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 26 lut 2021, 8:41
- Imię: Sławomir
- Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
czyli po prostu masz kasę
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
Nie wiem czy mam kasę. Jeżeli samochód za ok. 30 tys. (pewnie taka mniej więcej jest teraz wartość tego samochodu) świadczy o tym że ktoś ma kasę to tak, mam kasę Ale się podbudowałem. Myślałem, że jak ktoś ma kasę i chce to pokazać to jeździ co najmniej S-klasą.
Na spalanie nie patrzę, bo mało jeżdżę Deltą. To mój drugi samochód i zwłaszcza w tym momencie (kiedy jeszcze mniej jeżdżę) ten samochód to bardziej fanaberia. Zresztą do spalania nigdy nie przywiązywałem dużej wagi - w żadnym moim samochodzie chyba koszt paliwa nie przekroczył połowy kosztów utrzymania.
Cena zakupu z kolei była wysoka, ale jako że był to zadbany egzemplarz to zaoszczędziłem na późniejszych naprawach. Czyli to raczej skąpstwo
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
Co sądzicie o tym egzemplarzu? Warto się zainteresować wg Was? Podoba mi się opcja że sam parkuję no żona zawsze twierdziła że nie potrafi "wyczuć" tylko pytanie jak to tutaj się sprawdza?
https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-de ... Eizu8.html
https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-de ... Eizu8.html
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1085
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
Drażni mnie, jak sprzedający lekceważy wymóg podania nr VIN.
Lecz już nawet po zdjęciach widać, że ma wyjątkowo ubogie wyposażenie jak na wersję z silnikiem 1.8 Tbi.
Cóż, ale jak ktoś lubi, to dlaczego nie.
Pierwszy właściciel musiał być: skąpy?, skromny?, a może niewymagający?
Może za wszelką cenę chciał kupić auto z tym silnikiem i zaoszczędził na wyposażeniu.
Widziałem zubożone wersje 1.9 TT, ale takie spartańsko wyposażone 1.8 Tbi widzę pierwszy raz.
Lecz już nawet po zdjęciach widać, że ma wyjątkowo ubogie wyposażenie jak na wersję z silnikiem 1.8 Tbi.
Cóż, ale jak ktoś lubi, to dlaczego nie.
Pierwszy właściciel musiał być: skąpy?, skromny?, a może niewymagający?
Może za wszelką cenę chciał kupić auto z tym silnikiem i zaoszczędził na wyposażeniu.
Widziałem zubożone wersje 1.9 TT, ale takie spartańsko wyposażone 1.8 Tbi widzę pierwszy raz.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
Magic parking to gadżet. Nie zawsze to działa tak jak ja bym chciał, i często parkuję po prostu "ręcznie". Ale jeżeli ktoś ma problem z parkowaniem równoległym to jest jakaś opcja. Jak już znajdzie miejsce to jest w stanie zaparkować (z tym sam to bym nie przesadzał, ale sam w odpowiednim momencie kreci kierownica, co jest największym problemem części kierowców).J4cek pisze: ↑14 gru 2021, 21:03 Co sądzicie o tym egzemplarzu? Warto się zainteresować wg Was? Podoba mi się opcja że sam parkuję no żona zawsze twierdziła że nie potrafi "wyczuć" tylko pytanie jak to tutaj się sprawdza?
https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-de ... Eizu8.html
Na zdjęciach wygląda przyzwoicie. Ja osobiście wolę jasne wnętrze, ale wydaje się dobrze utrzymana. Wydaje się być dość droga, więc i wymagania rosną ...
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
Ale też nie przesadzajmy. Czego brakuje:piterstilo pisze: ↑14 gru 2021, 21:36 Lecz już nawet po zdjęciach widać, że ma wyjątkowo ubogie wyposażenie jak na wersję z silnikiem 1.8 Tbi.
- szklanego dachu - dla niektórych to może być zaleta, fajny gadżet, ale dla mnie nie jest to must have (fakt, mam )
- nie ma chyba podgrzewanych foteli
- nie ma elektryki foteli (ja akurat też nie mam, mimo że są grzane)
- brak "kontroli pasa"
Czego jeszcze Ci brakuje?
No dobra, przydałby się jeszcze drugi pełnoprawny kluczyk.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1085
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
Być może to nie pierwszy właściciel był mało wymagający, albo auto zamówiła jakaś instytucja państwowa. Więc może mieli ograniczony budżet.
Podtrzymuję co napisałem: jak na wersję 1.8 Tbi to słabe wyposażenie.
Drugi kluczyk to już przegięcie
Podtrzymuję co napisałem: jak na wersję 1.8 Tbi to słabe wyposażenie.
Drugi kluczyk to już przegięcie
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
A jak wygląda sprawa części karoserii? Zastanawiam się czy dobra opcja jest kupić uszkodzony (drzwi tył, błotnik i zderzak)
Ma to sens?
https://www.olx.pl/d/oferta/lancia-delt ... LDLsU.html
Ma to sens?
https://www.olx.pl/d/oferta/lancia-delt ... LDLsU.html
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
Uszkodzenia wydają się być niewielkie, więc jeśli wcześniej nie było większych przygód to ja nie widzę problemu. Nie szukałem jeszcze części blacharskich, więc się nie wypowiem w kwestii dostępności, ale szybki rzut oka na znany portal, niegdyś aukcyjny, pokazuje że nie powinno być problemu np. z drzwiami.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Re: Delta III 1,8 automat Opinie
Dostałem lepsze zdjęcia z bliska i niezbyt mi się to podoba
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.