Thesis 2.4 JTD - rwie pasek
- Michal198422
- Forumowicz/ka
- Posty: 173
- Rejestracja: 13 lip 2010, 2:57
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Thesis 2.4 JTD - rwie pasek
Też obstawiam coś z mocowaniem wału lub z kołem zamachowym. Ewentualnie coś nie tak zmontowane sprzęgło.
Kappa SW 2,4 TDS. Brak ECSF, brak nieoczekiwanych CHECKów, brak problemów. Wszystko (prócz klimy) działa:D Więc na pewno coś jest nie tak
- Watazka
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 1525
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 0:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: Thesis 2.4 JTD - rwie pasek
No chyba nie to,że wał pomyka na prawo i lewo popychany sprzęgłem
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Thesis 2.4 JTD - rwie pasek
Pierscienie oporowe wału. Luz osiowy wału.
A dokładnie pierscienie oporowe wału założone tył do przodu
nie odczytałem kurde o tym sprzegle ze dziwne dzwięki.
Sorryy.
A dokładnie pierscienie oporowe wału założone tył do przodu
nie odczytałem kurde o tym sprzegle ze dziwne dzwięki.
Sorryy.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 6:59 przez Ramzes_II, łącznie zmieniany 1 raz.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Re: Thesis 2.4 JTD - rwie pasek
Niem mów tylko że jakiś wspaniały mechanik nie założył pierscieni osiujących i wał tak se fruwał tył -przód,albo je wytarło to już moje oczy widziały dawno temu we fiacie 132
We Wroclawiu utworzylem mały klub kappy można poznać nas po rejestracjach wszystkie zaczynaja sie DW 222 mam tez duzo czesci lanci... Tel.691-771-549 A teraz do stadka dołączy Thesis 2.4 jtd mojej żonki DW 898
Re: Thesis 2.4 JTD - rwie pasek
I to jest to fachman założył pierścienie/panewki oporowe odwrotnie i po dwóch latach zrobił się taki luz, że sprzęgło suwało wałem i zrzucało paski szarpiąc je. Tak więc znalezienie tego uszkodzenia kosztowało mnie sporo nerwów bo niby jak do tego dojść jak ruch tego walu był mniejszy niż 1mm i bez naciskania sprzęgła pasek pracował jak marzenie a w dodatku Thesis nie ma zbyt wiele miejsca na podglądanie. Te panewki to zmora nieudolnych mechaników bo zanim to wyjdzie to musi trochę czasu upłynąć a i postawienie takiej diagnozy tez wywołuje śmiech niewiary "bo niby jak, niemożliwe".Watazka pisze:No chyba nie to,że wał pomyka na prawo i lewo popychany sprzęgłem
Założył ale odwrotnie. Ja też dawno takiego czegoś nie widziałem bo po prostu myślałem, że już każdy ma to wpojone jak się je zakłada ale niestety nie.facio pisze:Niem mów tylko że jakiś wspaniały mechanik nie założył pierscieni osiujących i wał tak se fruwał tył -przód,albo je wytarło to już moje oczy widziały dawno temu we fiacie 132
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 7:08 przez argenta67, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Thesis 2.4 JTD - rwie pasek
Wytrze, a jakże - gdy się powierzchnią roboczą półpierscień oporowy da do kadłuba, miast do wału.facio pisze:Niem mów tylko że jakiś wspaniały mechanik nie założył pierscieni osiujących i wał tak se fruwał tył -przód,albo je wytarło to już moje oczy widziały dawno temu we fiacie 132
ale ze silnik nie gasł przy wciskaniu sprzęgła przez pierwsze godziny, minuty, dni, po takim złożeniu ? toż opór stawia taka panewka okrutny.
A co do Fiata 132 to ja juz widziałem takich macherów co najszersze (dwie) panewki dawali na ostatni piaty czop wału (od strony skrzyni) bo jak tłumaczyli: koło zamachowe ciężkie i tam idzie ta szeroka panewka
Efekt - po 150 km - czwarta korba z panewką w kształcie ultracienkiej podpaski allways z skrzydełkami
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Re: Thesis 2.4 JTD - rwie pasek
Dominik, to były Pb a ON ma jednak więcej mocy i klekot zagłuszał właśnie ten dziwny dźwięk a był to hałas łańcuszka pompy oleju i ten hałas mnie naprowadził a mówią, że robota mechanika taka prosta, ech.Ramzes_II pisze:Wytrze, a jakże - gdy się powierzchnią roboczą półpierscień oporowy da do kadłuba, miast do wału.facio pisze:Niem mów tylko że jakiś wspaniały mechanik nie założył pierscieni osiujących i wał tak se fruwał tył -przód,albo je wytarło to już moje oczy widziały dawno temu we fiacie 132
ale ze silnik nie gasł przy wciskaniu sprzęgła przez pierwsze godziny, minuty, dni, po takim złożeniu ? toż opór stawia taka panewka okrutny.
A co do Fiata 132 to ja juz widziałem takich macherów co najszersze (dwie) panewki dawali na ostatni piaty czop wału (od strony skrzyni) bo jak tłumaczyli: koło zamachowe ciężkie i tam idzie ta szeroka panewka
Efekt - po 150 km - czwarta korba z panewką w kształcie ultracienkiej podpaski allways z skrzydełkami
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Thesis 2.4 JTD - rwie pasek
No proszę Cię...argenta67 pisze:Dominik, to były Pb a ON ma jednak więcej mocy i klekot zagłuszał właśnie ten dziwny dźwięk a był to hałas łańcuszka pompy oleju i ten hałas mnie naprowadził a mówią, że robota mechanika taka prosta, ech.Ramzes_II pisze:Wytrze, a jakże - gdy się powierzchnią roboczą półpierscień oporowy da do kadłuba, miast do wału.facio pisze:Niem mów tylko że jakiś wspaniały mechanik nie założył pierscieni osiujących i wał tak se fruwał tył -przód,albo je wytarło to już moje oczy widziały dawno temu we fiacie 132
ale ze silnik nie gasł przy wciskaniu sprzęgła przez pierwsze godziny, minuty, dni, po takim złożeniu ? toż opór stawia taka panewka okrutny.
A co do Fiata 132 to ja juz widziałem takich macherów co najszersze (dwie) panewki dawali na ostatni piaty czop wału (od strony skrzyni) bo jak tłumaczyli: koło zamachowe ciężkie i tam idzie ta szeroka panewka
Efekt - po 150 km - czwarta korba z panewką w kształcie ultracienkiej podpaski allways z skrzydełkami
Masz rację, klekot nie dośc że ma momentu więcej, to i hałasuje zagłuszając ten dzwięk tarcia metal o metal.
To finalnie ile wał miał luzu ? jak wytarło pierscienie to luz osiowy wału się zrobił na 6 mm jak wciskać i puszczać sprzegło.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Re: Thesis 2.4 JTD - rwie pasek
Nie no takiej tragedii nie było ale 1-2mm może było nie mierzyłem ale to wystarczyło aby paski sie suwały i łańcuszek pompy obcierał.Ramzes_II pisze:No proszę Cię...argenta67 pisze:Dominik, to były Pb a ON ma jednak więcej mocy i klekot zagłuszał właśnie ten dziwny dźwięk a był to hałas łańcuszka pompy oleju i ten hałas mnie naprowadził a mówią, że robota mechanika taka prosta, ech.Ramzes_II pisze:Wytrze, a jakże - gdy się powierzchnią roboczą półpierscień oporowy da do kadłuba, miast do wału.facio pisze:Niem mów tylko że jakiś wspaniały mechanik nie założył pierscieni osiujących i wał tak se fruwał tył -przód,albo je wytarło to już moje oczy widziały dawno temu we fiacie 132
ale ze silnik nie gasł przy wciskaniu sprzęgła przez pierwsze godziny, minuty, dni, po takim złożeniu ? toż opór stawia taka panewka okrutny.
A co do Fiata 132 to ja juz widziałem takich macherów co najszersze (dwie) panewki dawali na ostatni piaty czop wału (od strony skrzyni) bo jak tłumaczyli: koło zamachowe ciężkie i tam idzie ta szeroka panewka
Efekt - po 150 km - czwarta korba z panewką w kształcie ultracienkiej podpaski allways z skrzydełkami
Masz rację, klekot nie dośc że ma momentu więcej, to i hałasuje zagłuszając ten dzwięk tarcia metal o metal.
To finalnie ile wał miał luzu ? jak wytarło pierscienie to luz osiowy wału się zrobił na 6 mm jak wciskać i puszczać sprzegło.