Thesis - wymiana krzyżaka półosi

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Thesis - wymiana krzyżaka półosi

Post autor: Ramzes_II » 02 maja 2013, 22:27

jjash pisze:O, Wielcy Mędrcy, głowę sypię popiołem z dodatkiem grafitu i domieszką dwusiarczku molibdenu. Już mam całą posypaną, pewnie zaraz się rozsypię. Widzę, że wiele jeszcze włosów mi wypadnie, wiele jeszcze mi przybędzie, zanim wiedzy Waszej dorównam. Zamilknę zatem, by księgi zgłębiać i za barana nie uchodzić. Bo pocóż mi baranem być wśród gawiedzi, która prędzej zarżnie niż pomoże? Po cóż nienawiść mi wzmacniać i karmić Waszą. Przyjmijcie do wiadomości, że to moje ślepe gały w internecie to widziały, i nie pastwcie się nad nikim. Oprócz mnie, nieszczęsnego.
Głowę nisko swą chylę przed wiedzą Waszą i siłą odwetu. By radości Wam dać, PRZYZNAJĘ SIĘ DO GŁUPOTY wcześniej napisanej. Tak, jam Ci to uczynił. Ale teraz, wiedza ma, niczym łaska Najwyższego, rozświetlona jest, i wierzę, że nie zbłądzę więcej.
Tak mi dopomóż Ty, Ty i Tamten też, a bogatszy będę o nową wiedzę.
Jan - przez Ciebie oplułem monitor : yesyes : . Jestes Wielki. :lol: : ok2 :
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Awatar użytkownika
grnb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 444
Rejestracja: 18 mar 2011, 19:52
Imię: piotr
Lokalizacja: Racibórz

Re: Thesis - wymiana krzyżaka półosi

Post autor: grnb » 15 maja 2013, 12:17

a ja mam jeszcze jedno pytanie, jakiego rozmiaru jest nakrętka centralna mocująca przegub w piaście?
Lancie:

'02 Thesis 2.0t, http://do-slubu.com.pl

'07 ypsilon 1,4 16v,

marek_krupa
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 175
Rejestracja: 11 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Topola, Kazimierza W, świętokrzeskie
Kontakt:

Re: Thesis - wymiana krzyżaka półosi

Post autor: marek_krupa » 27 sie 2013, 12:54

Panowie, czy to forum tematyczne? W nawiązaniu do tematu głównego pozwolę dodać własne uwagi. Po rozebraniu i umyciu przegubu należy sprawdzić zużycie wnętrza kielicha. Należy również sprawdzić czy nowy krzyżak nie ma luzu na frezie półosi. W tych miejscach też może występować nadmierny luz i wówczas musimy wymienić całą półosi z przegubem (ok.1200zł). Klasyczny luz na krzyżaku występuje na styku palce i rolki. Typowy objaw zużycia to drgania na kierownicy i delikatny turkot przy prędkości 90-100 km/h. Objawy te całkowicie znikają po zdjęciu nogi z gazu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”