Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIRBAG
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
Aku można nie odpinać byle by kluczyka nie przekręcić. W Teresce nawet jak cewka się wypnie to błąd zostaje i trzeba lapka podłączać do wykasowania checka.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
Jest fajnie,ale wróćmy do instrukcji i do wykonywanych czynności
Czy w tym przypadku gdy wtyczka jest rozebrana do golasa i przewody wystają
To czy nieprawdopodobne jest spiecie ?
Czy mogę ten zabieg wykonać bez odpinania aku,bez obawy że coś....?
Czy w tym przypadku gdy wtyczka jest rozebrana do golasa i przewody wystają
To czy nieprawdopodobne jest spiecie ?
Czy mogę ten zabieg wykonać bez odpinania aku,bez obawy że coś....?
Nr. telef. 501259455
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
Oczywiście, że najbezpieczniej odpiąć aku - to samo tyczy się spawania.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
Problem tkwi w przyswojeniu informacji, że bez włączonego zapłonu odpinanie wtyczek nie powoduje zapisu błędu, a jedynym powodem odpinania aku jest bezpieczeństwo by nie mieć większych kosztów w plecy gdy nagle poduszce zechce się wystrzelić zaś gdy rozbieramy wtyczki zawsze trzeba być ostrożnym i najbezpieczniej piny wyjmować po kolei, od razu lutując i izolując, lub spinać w innej kości. Zawsze trzeba uważać by nie powstało zwarcie i to nie tylko w przypadku poduszek.
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
To bardzo trafna teza.LUKIThesis pisze:Zawsze trzeba uważać by nie powstało zwarcie i to nie tylko w przypadku poduszek.
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
I oto chodziłoBartek-Lodz pisze:Oczywiście, że najbezpieczniej odpiąć aku - to samo tyczy się spawania.
Odnoszę się do zdjęć,opisu itd
Nie widzę by autor odpiął tylko wtyczkę
Myślę że żak zrozumie
Ps:Lepiej zapobiec niż leczyć
Nr. telef. 501259455
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
Belial jak już chcesz to oczywiście należy odpinać aku nawet przy wyjmowaniu connect. Jeśli robi się tak jak Ty to tym bardziej .
Flyman napisał Ci jak jest do tego Bartek wyjaśnił pewną zależność,a Ty dalej swoje .
Na przykład ,connect wyjmowałem po dziesięć razy i nigdy aku nie odpinałem jak również dyplomowany inżynier nakazuje , tak też przy całej reszcie podzespołów, które posiadają kostki . Jedynie odpinam tam gdzie znajduje się sam przewód zasilający (plus) by zapobiec zwarciu w razie zetkniecia do masy . Przy wyłączonym zapłonie można odpinać i rozbierać kostki tylko trzeba pamiętać zależność, o której napisał Bartek.
Reasumując , zawsze odpinaj akumulator
Flyman napisał Ci jak jest do tego Bartek wyjaśnił pewną zależność,a Ty dalej swoje .
Na przykład ,connect wyjmowałem po dziesięć razy i nigdy aku nie odpinałem jak również dyplomowany inżynier nakazuje , tak też przy całej reszcie podzespołów, które posiadają kostki . Jedynie odpinam tam gdzie znajduje się sam przewód zasilający (plus) by zapobiec zwarciu w razie zetkniecia do masy . Przy wyłączonym zapłonie można odpinać i rozbierać kostki tylko trzeba pamiętać zależność, o której napisał Bartek.
Reasumując , zawsze odpinaj akumulator
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
Pisałem, by nie powodować niepotrzebnych spięć. Dajcie już, Koledzy, spokój.
Chciałbym, abyśmy uporządkowali temat raz na zawsze i ustalili, gdzie się znajdują załączki odpowiedzialne z błędy airbag.
Pomijając oczywiście błędy wywołane awarią centralki, bo taki też miałem i centralka poszła do wymiany.
Chciałbym, abyśmy uporządkowali temat raz na zawsze i ustalili, gdzie się znajdują załączki odpowiedzialne z błędy airbag.
Pomijając oczywiście błędy wywołane awarią centralki, bo taki też miałem i centralka poszła do wymiany.
- AQQ2009
- Forumowicz/ka
- Posty: 237
- Rejestracja: 04 sty 2014, 12:56
- Imię: Burza
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
Witajcie.
Nie mam sił do tego błędu, połączenia zrobione naprawdę porządnie i schludnie jednak nurtuje mnie nadal ta okropna informacja nieuzbrojonej poduszki i prośba o wyłączenie silnika, nie mam pojęcia co dalej gdzie szukać i wg.
Napinacz pasa? -jak wygląda? czy ktoś wymieniał?
Centralka? -gdzie jej szukać (od poduszki pasażera? czy jedna główna?)
Mata pasażera? - jak to obejść (wymienić?)
Nie mam sił do tego błędu, połączenia zrobione naprawdę porządnie i schludnie jednak nurtuje mnie nadal ta okropna informacja nieuzbrojonej poduszki i prośba o wyłączenie silnika, nie mam pojęcia co dalej gdzie szukać i wg.
Napinacz pasa? -jak wygląda? czy ktoś wymieniał?
Centralka? -gdzie jej szukać (od poduszki pasażera? czy jedna główna?)
Mata pasażera? - jak to obejść (wymienić?)
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
Zbychu, wyświetla Ci konkretnie takie błędy?
- AQQ2009
- Forumowicz/ka
- Posty: 237
- Rejestracja: 04 sty 2014, 12:56
- Imię: Burza
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
Flyman pisze:Zbychu, wyświetla Ci konkretnie takie błędy?
to moje pytania do was;)
wyświetla mi błąd
Air Bag system falout
SWITCH OFF ENGINE
DO NOT PROCEED Po odpaleniu wyświetla mi taki komunikat.
jak jest tylko włączony zapłon wyświetla jedynie airbag system falout.
Wiec niby nie ma ciśnienia do wystrzelenia poduszki?
jak mam to rozumieć?
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2014, 20:41 przez AQQ2009, łącznie zmieniany 1 raz.
- AQQ2009
- Forumowicz/ka
- Posty: 237
- Rejestracja: 04 sty 2014, 12:56
- Imię: Burza
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
Pozwolilem sobie odświeżyć temat gdyż potrzebuje pomocy w związku z kostką maty pasażera jest ich pod spodem sporo a wolę mieć pewność jak narazie są tylko domysły ktoś z was wie która to menda;)????
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
Po sznurku do kłębka...
Nr. telef. 501259455
- AQQ2009
- Forumowicz/ka
- Posty: 237
- Rejestracja: 04 sty 2014, 12:56
- Imię: Burza
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR
heh wiadomo ale temperatura po prostu wykańcza właśnie wróciłem z pod fotela ale nie wiem są dwie dwu kablowe i ta wiązka w żółtej koszulce izolacyjnej od strony guzików wychodzi z fotela w tylnej części ale nie wiem.