Thema - przekaźnik zasilania wentylatora chłodnicy
Thema - przekaźnik zasilania wentylatora chłodnicy
Mam problemik z themą 3,0v6 climatronic.
Gdzie jest (jeżeli jest) przekaźnik zasilania wentylatora chłodnicy?
bezpiecznik (ten z piktogramem wiatraka na chłodnicy po lewej stronie deski rozdzielczej) sprawdziłem. Coś jest k nie tak bo od dawna nie słyszałem wiatraka a właśnie mi zagotowała wodę mimo niskich temperatur. Nie załącza mi się na moment wiatrak przy odpalaniu (a kiedyś tak było -wymuszała go chyba klima)
W autku jest ze sto tysięcy przekaźników w przeróżnych miejscach i nie mam pomysłu gdzie szukać. Sprawdzałem włącznik w chłodnicy (zwierałem kable na wiązce przy włączonym zapłonie i nic.
Sprawdzę jeszcze czy jest napięcie, ale to chyba zbędne trudy :gitara:
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
thema chłodzenie silnika
czujnik jest hmmm jakby to opisac... mam td
jakstoisz naprzeciwko auta to powinienes go miec po swojej stronie... ja mam za wezem idacym od intercoolera... nie wime jak to bedzie w twoim silniku.Z tego co pamietam sa 2 czujniki... jeden od wlaczania sie wiatrakow a 2gi od wyswietlania temp na desce...
jakstoisz naprzeciwko auta to powinienes go miec po swojej stronie... ja mam za wezem idacym od intercoolera... nie wime jak to bedzie w twoim silniku.Z tego co pamietam sa 2 czujniki... jeden od wlaczania sie wiatrakow a 2gi od wyswietlania temp na desce...
Lancia Thema III 2.5td 09.92r
- mario09
- Klubowicz
- Posty: 947
- Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
thema chłodzenie silnika
Z tego co pamietam ten przekaznik znajduje sie (ale to w 2,0 nie wiem dokladnie jak w 3,0) nad serwer hamulcow w tej puszcze czarnej - tuz przy zbiorniczku plynu sprzegla.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
thema chłodzenie silnika
Wentylator powinien się załączyć zaraz po włączeniu klimy, to najlepszy sposób na sprzwdzenie czy wogle działa.
TYLKO L A N C I A
- mario09
- Klubowicz
- Posty: 947
- Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
thema chłodzenie silnika
A jesli komus ucieknie czynnik z ukladu klimatyzacji?"bogdan" pisze:Wentylator powinien się załączyć zaraz po włączeniu klimy, to najlepszy sposób na sprzwdzenie czy wogle działa.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
thema chłodzenie silnika
dokładnie tak,"bogdan" pisze:Wentylator powinien się załączyć zaraz po włączeniu klimy, to najlepszy sposób na sprzwdzenie czy wogle działa.
u mnie się nie włączał więc wyciągnąłem wtyczkę z silnika wentylatora żeby go sprawdzić
I znalazłem Złączka się obluzowała (i zaczęła grzać) aż plastik się nadtopił i przerwał obwód. +o(
Oczyściłem, zacisnąłem i JUŻ DZIAŁA :groupjump: :groupjump:
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
thema chłodzenie silnika
Jeżeli Ci uciekł czynnik z klimatyzacji to trzeba szybko naprawić bo może być potem problem ze sprężarką (rozmawiałem kiedyś z gościem od klimatyzacji przemysłowych) Równie niezdrowe jest jeżdżenie z wymontowaną sprężarką i rozszczelnionym układem. Po naprawie tylko pozornie będzie "sprawna" -będzie bardzo często wymagać wymiany czynnika i filtra czynnika a także może być problem ze szczelnością."mario09" pisze:A jesli komus ucieknie czynnik z ukladu klimatyzacji?"bogdan" pisze:Wentylator powinien się załączyć zaraz po włączeniu klimy, to najlepszy sposób na sprzwdzenie czy wogle działa.
Ze względu na utrzymanie klimy w dobrej kondycji należy ja również odpalać w zimie ze względu na lepsze smarowanie i dużo większą trwałość sprężarki.
W klimatronikach nie ma problemu (ustawić temp. i na AUTO -dwa LEDy) -moja lucynka '95 -pierwsza rejestracja a u mnie od 2000r na pewno nie miała wymienianego czynnika i chłodzi aż miło.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
- mario09
- Klubowicz
- Posty: 947
- Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
thema chłodzenie silnika
U mnie dosc dlugo klima nie chodzila, poprzedni wlasciciel o to nie zadbal. Uszczelnilem chlodnice i wymienilem osuszacz bo zamarzal no i teraz jest przyjemny chlod w aucie Niestety wydaje mi sie, ze jednak trzeba bedzie sprezarke podmienic bo chyba lozyska w niej nie sa w rewelacyjnym stanie.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS