dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
może ktoś z klubowiczów ma założonego BOVa, jaki polecacie, jakiś manual co do montażu ?:P to samo tyczy się wskaźniki doładowania
pozdrawiam
ps. jakie dokładnie turbo jest w dedrze (nie integrale) i jakie ciśnienie ładowania turbiny jest fabrycznie ?
pozdrawiam
ps. jakie dokładnie turbo jest w dedrze (nie integrale) i jakie ciśnienie ładowania turbiny jest fabrycznie ?
- mario09
- Klubowicz
- Posty: 947
- Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
Zagadnij do kolegi Lancia1969, odpowie na wszyyystkie tego typu pytania - dobry jest
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
Co do dedry to 100% nie mam pewności ale:
Turbina powinna ładować ok 0,6 bara z odłączonym overboostem.
Potem zależy jak jest komp ustawiony.podejrzewam że do 1,0.
Co do zaworu to ja mam u siebie greedy i mnóstwo roboty żeby go założyć,
ale te zabawki na alledrogo zakłada sie bez problemu w miejsce fabrycznego,
Zaślepiasz tylko przewód od f,powietrza do turbiny.
Turbina powinna ładować ok 0,6 bara z odłączonym overboostem.
Potem zależy jak jest komp ustawiony.podejrzewam że do 1,0.
Co do zaworu to ja mam u siebie greedy i mnóstwo roboty żeby go założyć,
ale te zabawki na alledrogo zakłada sie bez problemu w miejsce fabrycznego,
Zaślepiasz tylko przewód od f,powietrza do turbiny.
dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
laduje fabrycznie 0,6 bara a jak depniesz pedal w podloge i solenoid sie zalaczy to masz miec na budziku 0,9 bara
ja mam standardowy bosha jeden cichy a drugi taki pssssssssyczacy
ja mam standardowy bosha jeden cichy a drugi taki pssssssssyczacy
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
www.proracingtechnology.com <-- dobre zaworki , wskaznik boostu mozesz autogauge z serii SM
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Re: dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
Zawór boscha w dedrze jest fabrycznie żle założony - odwrotnie ( cisnienie działa na boczną strone uszczelnienia ) jakośc tych zaworów też pozostawia wiele do życzenia.. rozlatuja sie po kilkunastu tysiącach"marcin77" pisze:może ktoś z klubowiczów ma założonego BOVa, jaki polecacie, jakiś manual co do montażu ?:P to samo tyczy się wskaźniki doładowania
pozdrawiam
ps. jakie dokładnie turbo jest w dedrze (nie integrale) i jakie ciśnienie ładowania turbiny jest fabrycznie ?
(nieszczelne)
Ja jeżdze na zaworach z Bydgoszczy ( teflonowy tłoczek i uczelnienie na o-ringach ) zadzwoń do gościa 691 922 860 i możesz z nim ponegocjować cene ( w granicach 300 zł ) jest szczelny i w sumie fajnie ssssyczy - fakt nie jak Greddy ale robi robote
Montaż jest prosty - demontujesz orygilnego BoV -a zaślepiasz wąż od flitra powietrza , montujesz nwoy zawór - srednice pasuja - pozostaje sposób zamocowania - zawór jest ciężki i nie może "wisieć" na przewodach .
Wskażnik - generalnie taki jak Ci będzie pasował tylko nie zapomnij o wyskalowaniu podłączasz do kolektora ssącego i tyle - tylko ciężko jest sensownie przedostać się przez ściane grodziową ale możesz wykorzystac otwór koło wiązki komputera przy nogach pasażera .
Ciśnienie fabryczne jest 0.6 tak jak Viruskill napisał po wysterowaniu przez solenoid max 0.9 bara
Re: dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
o wilku mowa"lancia1969" pisze:Zawór boscha w dedrze jest fabrycznie żle założony - odwrotnie ( cisnienie działa na boczną strone uszczelnienia ) jakośc tych zaworów też pozostawia wiele do życzenia.. rozlatuja sie po kilkunastu tysiącach"marcin77" pisze:może ktoś z klubowiczów ma założonego BOVa, jaki polecacie, jakiś manual co do montażu ?:P to samo tyczy się wskaźniki doładowania
pozdrawiam
ps. jakie dokładnie turbo jest w dedrze (nie integrale) i jakie ciśnienie ładowania turbiny jest fabrycznie ?
(nieszczelne)
Ja jeżdze na zaworach z Bydgoszczy ( teflonowy tłoczek i uczelnienie na o-ringach ) zadzwoń do gościa 691 922 860 i możesz z nim ponegocjować cene ( w granicach 300 zł ) jest szczelny i w sumie fajnie ssssyczy - fakt nie jak Greddy ale robi robote
Montaż jest prosty - demontujesz orygilnego BoV -a zaślepiasz wąż od flitra powietrza , montujesz nwoy zawór - srednice pasuja - pozostaje sposób zamocowania - zawór jest ciężki i nie może "wisieć" na przewodach .
Wskażnik - generalnie taki jak Ci będzie pasował tylko nie zapomnij o wyskalowaniu podłączasz do kolektora ssącego i tyle - tylko ciężko jest sensownie przedostać się przez ściane grodziową ale możesz wykorzystac otwór koło wiązki komputera przy nogach pasażera .
Ciśnienie fabryczne jest 0.6 tak jak Viruskill napisał po wysterowaniu przez solenoid max 0.9 bara
czyli dv wyjmujemy i w to miejsce podłączamy bov, a co z mniejszym wężykiem ?, gdzie go podłączamy ?
piszesz o bov z firmy properfekt ?
co do podłączenia wskaźnika, napięcie skąd najlepiej "zabrać", wężk od podciśnienia gdzieś pewnie trzeba wpiąć ?,
może ktoś manual opracuje i będzie wszystko wiadomo
masz jakieś fotki od Siebie co i jak podpięte
dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
"DeviLL" pisze:www.proracingtechnology.com <-- dobre zaworki , wskaznik boostu mozesz autogauge z serii SM
dzięki, popatrzę może coś wpadnie w oko
dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
a cienki wezyk podlanczasz za przepustnice czyli wpinasz gdzies w kolektor ssacy najlepiej w miejsce starego. A dziala to na zasadzie roznicy cisnien po puszczeniu pedalu gazu zamyka sie przepustnica i wytwaza sie podcisnienie ktore z kolei dzwiga tloczek i piekny dzwiek pssssssss
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
"viruskill" pisze:a cienki wezyk podlanczasz za przepustnice czyli wpinasz gdzies w kolektor ssacy najlepiej w miejsce starego. A dziala to na zasadzie roznicy cisnien po puszczeniu pedalu gazu zamyka sie przepustnica i wytwaza sie podcisnienie ktore z kolei dzwiga tloczek i piekny dzwiek pssssssss
masz jakieś zdjęcia swojego bova może ?
dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
Nie ale na jutro moge zrobic.
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
byłoby super"viruskill" pisze:Nie ale na jutro moge zrobic.
Re: dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
tak jak koledzy wspominali ciśnienie doładowania seria w dedrze kat wynosi 0,8-0,9overboost i spadek na 0,6-0,7bar w zależności od regulacji waste gate'a i stanu technicznego komponentów."marcin77" pisze:może ktoś z klubowiczów ma założonego BOVa, jaki polecacie, jakiś manual co do montażu ?:P to samo tyczy się wskaźniki doładowania
pozdrawiam
ps. jakie dokładnie turbo jest w dedrze (nie integrale) i jakie ciśnienie ładowania turbiny jest fabrycznie ?
turbina to typ tb0367 nieco większa jak w delcie nouva/fiat coupe. nawiasem mówiąc u nas śmigają po specjalnych przeróbkach 420-450nm w 8v seria umiera po kilku takich próbach
zawór upustowy powietrza bov mamy tłoczkowe na oringach, tanie-ok 290zł i zdają egzamin dobrze przy takich przeróbkach.
wskaźnik doładowania warto mieć dobry, markowy-dokładne i pewne, ale można też autoguage lub z tańszych inne, ale czasami bywają z nimi problemy-blokują sie, zawieszają.
dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
jak tam fotki"viruskill" pisze:Nie ale na jutro moge zrobic.
dedra turbo i bov, wskaźnik ciśnienia doładowania turbo
Evo-czyli turbo z dedry jest duzo bardziej wydajne????jest wieksze?