STAG 300-6 zamontowany Fotki

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Egon » 28 cze 2008, 7:52

wczoraj byłem na montazu gazu za wzgledu na odległośc czekałem w warsztacie jak skończa przy okazji nadzorowałem cały montaz
Gaz montuje 2 osoby jedna zbiornik i rurki druga elektronike butla poszła w koło bo zeby przykrecic walcowa trzeba wyjac zbiornik paliwa (oni nie wyjmuja) pozatym w razie awari pompy paliwa musiał bym wyciagac butle by sie dostac do pompy, zawor w butli zamontowali do tyłu auta (prawidłowo). Wszystkie otwory ktore wycieli zostały zabezpieczone bitexem elektronike chowaja w orygnalne wiazki wszystkie polaczenia lutowane izolowane dodtkowe kable sa ładnie chowane musze przyznac ze z montazu jestem zadowolony kolos co montuje elektronike wszystkie kabalki zna na pamiec (ani razu nie zajrzal w schemat ) jedeny minus dysze wierca przy założonym kolektorze
Po całym montazu ktory trwał ok. 5 godzin pojechałem zatnkowac LPG i wrocilem na regulacje ktora przeprowaca szef. Najpierw reguluje na biegu jałowym nastepnie z laptopem udaje sie do srodka auta jezdziemy i on nanosi korekty po około 40 minutach auto zostało wyregulowane.

Moc pozostała praktycznie bez zmian, CHECK nie zapalił sie ani razu, wogóle nie czuc różnicy przy przełaczaniu LPG/noPB wszystko działa tak jak bym jezdził na paliwie i ciszej chodzi silnik na LPG bo jak sie przełączy to wyłączają sie wtryski od paliwa ale ta roznice słychac tylko przy otwartej masce. Wrocilem do domu przejechalem jak narazie 80km za założeniu LPG zapłaciłem 2.500 zł jak nie bedzie problemów dam namiary na warsztat
dodam jeszcze wtryskiwacze VALTEK RAIL TYPE 30BFC, reduktor ZAVOLI ZETA N
http://i28.tinypic.com/2pq2yix.jpg[/img]
http://i32.tinypic.com/14sgnpz.jpg[/img]
http://i29.tinypic.com/2qj6d.jpg[/img]
Ostatnio zmieniony 28 cze 2008, 11:04 przez Egon, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: mario09 » 28 cze 2008, 10:43

Teraz Stagi dostały nowe oprogramowanie, które ponoć jest dużo bardziej "wydajne" i szybsze od poprzedniego. Kumpel (montażysta) mówi, że Stag robi furorę - dobry stosunek ceny do jakości.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: aro » 28 cze 2008, 10:56

Egonie - jak ty teraz będziesz filtr powietrza zmieniał? :D

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Egon » 28 cze 2008, 11:03

"aro" pisze:Egonie - jak ty teraz będziesz filtr powietrza zmieniał? :D
normalnie bez problemu reduktor jest klika cm nad filtrem
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4093
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Taz » 28 cze 2008, 12:32

'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: mario09 » 28 cze 2008, 15:44

Taz przyjrzyj się, wszystko widać na fotkach.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4093
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Taz » 28 cze 2008, 16:19

"mario09" pisze:Taz przyjrzyj się, wszystko widać na fotkach.
A faktycznie, nie zauważyłem :D
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Egon » 28 cze 2008, 19:44

Taz u ciebie to srednio jakos to upchneli widac duzo zbednych kabli (u mnie wszystki ida w oryginale wiazki u cibie widac tylko pospinane i nie poucinane) i wąż od gazu przeprowadzony po silniku oraz butla nie jest zaworem idelnie do tyłu a powiedz mi jak wygloda u ciebie spalanie lpg wzgledem paliwa jaka jest różnica ?? (ja narazie 228km na LPG)
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4093
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Taz » 29 cze 2008, 12:15

80% trasa, 20% miasto - spalanie gazu w okolicach 11 litrów. 40kkm na gazie i żadnych problemów :) oprócz wadliwej jednej z listw wtryskowych (wymienione na gwarancji).
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Łukasz » 29 cze 2008, 17:16

Cena-dobra
Zamiast 2-ch listw valteka wybral bym pojedyncze magic jety. Cenowo wyszlo by to samo a jakoc wtryskiwacza jest bez porownania.
Zeta N przy 150km konczy swoje mozliwosci. Mozna bylo doplacic 30zl i kupic jego mocniejsza odmiane Zeta S. Cisnieni reduktora bylo by pewnie bardziej stabilne.
Montaz wyglada dosc shludnie. Jezeli mozesz zrob dokladne fotki nawiertow w kolektorze i prowadzenie wezykow.
Jak bedziesz na bezplatnej regulacji popros gaziarza o mapy i ustawienia staga. W tedy zobaczymy czy faktycznie ladnie to wyglada.
Gratuluje i witam kolejnego uzytkownika staga :P
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Egon » 29 cze 2008, 18:44

gaz powoli sie kończy (43 L) na liczniku 270km ciekawe ile zrobie ale chyba ponad 300 niedam rady bo rezerwa sie pali od 230km co do reduktora to moja ma 146km pozatym ja nie czuje spadku mocy jezdzi sie jak na benzynie oby tak dalej
oto fotki nawiertów oraz wlewu i przelacznika
http://i28.tinypic.com/wi6kph.jpg[/img]
http://i27.tinypic.com/34yz1hw.jpg[/img]
http://i29.tinypic.com/289hlqq.jpg[/img]
http://i29.tinypic.com/15frhie.jpg[/img]
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

GrzesiekK
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 13 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: GrzesiekK » 30 cze 2008, 17:35

"Egon" pisze:Taz u ciebie to srednio jakos to upchneli widac duzo zbednych kabli (u mnie wszystki ida w oryginale wiazki u cibie widac tylko pospinane i nie poucinane) i wąż od gazu przeprowadzony po silniku oraz butla nie jest zaworem idelnie do tyłu a powiedz mi jak wygloda u ciebie spalanie lpg wzgledem paliwa jaka jest różnica ?? (ja narazie 228km na LPG)
Dobra trochę popsuje Ci humor, wielozawór w butli wcale nie ma być jak u Ciebie idealnie z tyłu a właśnie jak u kolegi któremu to wytknąłeś trochę na prawo skręcony, dwa masz źle podpięte podciśnienie na reduktor, kiedy Ci instalatorzy nauczą się że tych dwóch króćców na Zavoli nie łączy się poprzez trójnik do kupy :D

pzdr. Grzesiek
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE + STAG300, reduktor wydumka Nikosia, PlaniJet 2,4mm@1,2bar, Bilstein B6 Sport.

Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....

Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000

FORUM LPG KME STAG ZENIT

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Egon » 30 cze 2008, 17:55

"GrzesiekK" pisze:
"Egon" pisze:Taz u ciebie to srednio jakos to upchneli widac duzo zbednych kabli (u mnie wszystki ida w oryginale wiazki u cibie widac tylko pospinane i nie poucinane) i wąż od gazu przeprowadzony po silniku oraz butla nie jest zaworem idelnie do tyłu a powiedz mi jak wygloda u ciebie spalanie lpg wzgledem paliwa jaka jest różnica ?? (ja narazie 228km na LPG)
Dobra trochę popsuje Ci humor, wielozawór w butli wcale nie ma być jak u Ciebie idealnie z tyłu a właśnie jak u kolegi któremu to wytknąłeś trochę na prawo skręcony, dwa masz źle podpięte podciśnienie na reduktor, kiedy Ci instalatorzy nauczą się że tych dwóch króćców na Zavoli nie łączy się poprzez trójnik do kupy :D

pzdr. Grzesiek
czemu ma byc w prawo skrecony (przeciez jak przyspieszamy to gaz idzie do tyłu :-) ) co do podcisnień jak to stwierdziłeś ?? chyba na podstawie tego foto (ponizej) to co zaznaczylem strzałka to przewód elektryczny od czujnika temp i nie łaczny on sie z podcisnieniem :) tylko tak wyszło na zdjeciu http://i32.tinypic.com/28aqoac.jpg[/img]
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

Awatar użytkownika
bolek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 489
Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Olsztyn

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: bolek » 30 cze 2008, 18:15

"GrzesiekK" pisze:wielozawór w butli wcale nie ma być jak u Ciebie idealnie z tyłu a właśnie jak u kolegi któremu to wytknąłeś trochę na prawo skręcony,
przyłączam się do pytania Egona, czy mógłbyś szerzej wyjaśnić dlaczego wielozawór powinien być odwrócony lekko w prawo?

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Egon » 02 lip 2008, 9:22

bolek pewno się nie doczekamy 8)
ja wyjezdziłem pierwszą butle zrobiłem 333km zatankowałem do pelna i weszło tylko 38L poprzednio 44L (22L wrocilem na regulacje po wyregulowaniu zalałem do pełna weszło 22L)
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”