Problem z praca silnika po zalozeniu LPG
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 cze 2009, 10:17
- Lokalizacja: Katowice
Problem z praca silnika po zalozeniu LPG
Witam,
Sprawa wyglada tak, przychodze do samochodu odpalam go po nocy. Silnik nie trzyma obrotow wyzszych takich jak na ssaniu, nie pali na ktorys cylinder, na pewno w jednym cyklu wtrysku benzyny na 3 cylinder nie zapali w kolejnym cyklu zapali bo raz slychac ze chodzi na 4 gary raz zaczyna pracowac na 3 po czym spowrotem zaczyna pracowac na 4, obroty spadaja na 500, kilka razy zgasnie, po 2 minutach jest wszystko ok. obroty zaczynaja wzrastac i juz wsztstko normalnie pracuje.
Natomiast jak rozlacze kleme przyjde rano do auta, zaloze kleme, auto normalnie odpala bez tych wszystkich ceregieli...
Co to moze byc, jak to naprawic? Kidys widzialem na forum podobny temat ale nie moge sie juz go doszukac ;-/ pomocy!
Z gory dziekuje za odpowiedz
Pozdrawiam
Bartek
silnik 2.0 20V VIS
Sprawa wyglada tak, przychodze do samochodu odpalam go po nocy. Silnik nie trzyma obrotow wyzszych takich jak na ssaniu, nie pali na ktorys cylinder, na pewno w jednym cyklu wtrysku benzyny na 3 cylinder nie zapali w kolejnym cyklu zapali bo raz slychac ze chodzi na 4 gary raz zaczyna pracowac na 3 po czym spowrotem zaczyna pracowac na 4, obroty spadaja na 500, kilka razy zgasnie, po 2 minutach jest wszystko ok. obroty zaczynaja wzrastac i juz wsztstko normalnie pracuje.
Natomiast jak rozlacze kleme przyjde rano do auta, zaloze kleme, auto normalnie odpala bez tych wszystkich ceregieli...
Co to moze byc, jak to naprawic? Kidys widzialem na forum podobny temat ale nie moge sie juz go doszukac ;-/ pomocy!
Z gory dziekuje za odpowiedz
Pozdrawiam
Bartek
silnik 2.0 20V VIS
Odp: Problem z praca silnika po zalozeniu LPG
jaki gaz masz zalozony ?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 cze 2009, 10:17
- Lokalizacja: Katowice
Odp: Problem z praca silnika po zalozeniu LPG
sekwencyjny, sterownik SEC
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Odp: Problem z praca silnika po zalozeniu LPG
Wracaj do gazowników. Najczęściej przyczyną złej pracy na benzynie jest LPG. U Ciebie obstawiałbym źle ustawioną instalację LPG. Może być to wina także nieszczelnych wtrysków LPG. Ale obstawiam to pierwsze.
Odp: Problem z praca silnika po zalozeniu LPG
masz zle ustawiony mnoznik i kalibracja ci sie rozjezdza ,sporo tez zalezy od reduktora i wtryskow ,
jak masz SECa to pewnie dali najtansze Valteki i reduktor moze nie byc za ciekawy - jak nie bedzie trzymal cis. to tez beda sie mapy rozjezdzac
jak masz SECa to pewnie dali najtansze Valteki i reduktor moze nie byc za ciekawy - jak nie bedzie trzymal cis. to tez beda sie mapy rozjezdzac
Odp: Problem z praca silnika po zalozeniu LPG
U mnie wtryski gazu puszczaly gaz i zalewało silnik podczas pierwszego odpalania rano. Po chwili wszystko wracało do normy.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 cze 2009, 10:17
- Lokalizacja: Katowice
Odp: Problem z praca silnika po zalozeniu LPG
dziekuje za odpowiedzi,
to mnie wlasnie interesowalo.
przekaze to swojemu gazownikowi nich cos z tym zrobi bo mnie to juz doporowadza do nerwicy. 3 miesiace meczarni bo nie mam kiedy im auta zostawic... a jednak przynajmniej 2 dni bedzie im trzeba bo na cieplym silniku tego nie sprawdza...
pozdrawiam
to mnie wlasnie interesowalo.
przekaze to swojemu gazownikowi nich cos z tym zrobi bo mnie to juz doporowadza do nerwicy. 3 miesiace meczarni bo nie mam kiedy im auta zostawic... a jednak przynajmniej 2 dni bedzie im trzeba bo na cieplym silniku tego nie sprawdza...
pozdrawiam
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 wrz 2009, 23:24
- Lokalizacja: Pustyny
Odp: Problem z praca silnika po zalozeniu LPG
Bartek.Podobnie mam przy mojej Dedrze.Z tymi obrotami akurat mogę ci pomóc ,bo sam też z tym sobie poradziłem.Zresetuj kompa,(ściągnij klemę na parę sekund),poczym włącz zapłon na około 5 sekund,wyłącz ,terz na około 5 sekund i odpal auto na benzynie.Zrób to na powietrzu,nie w garażu.Po prostu trzeba zaprogramować krokowca.Jak będziesz zdejmował klemę ,to rób to co ci mówię z tym programowaniem za każdym razem .U mnie pomogło.Po każdej ingerencji przy krokowcu ,trzeba zaproramować powtórnie kompa.