Kappa - mróz = mały strumień

Anonymous

Kappa - mróz = mały strumień

Post autor: Anonymous » 05 sty 2004, 10:37

Witam w Nowym Roku,

ostatnimi czasy, kiedy nadeszly tegie mrozy spryskiwacze szyby w moim Kappiszonie cechuja sie malym, watlym, slabym i niezdecydowanym strumieniem.

Nadmieniam, ze plyn jest zimowy!

Czy ktos mial jakies doswiadczeni aw tym temacie i mnie pocieszyc, ze nie jest to wina pompki?

Druga sprawa to czujnik temp. zewnetrznej, dzis wskazywal mi 21 st. F
co odbiegalo od rzeczywistej temperatury czyli -10 st. C. Czy ow czujnik
zamontowany jest tylko w lewym lusterku, czy tez jeszcze gdzies wlosi przewidzieli urzadzeni zapasowe?

pzr.
bb.

Awatar użytkownika
Arek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 546
Rejestracja: 15 lip 2003, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - mróz = mały strumień

Post autor: Arek » 05 sty 2004, 11:30

:lol: no mam podobny problem ze spryskiwaczami. Ten tak juz ma i trzeba się przyzwyczaić.
Co do czujników to jest ich 3 sztuki. jeden jest zeczywiście w lusterku lewym (czyli od kierowcy) dwa pozostae nie mam pojecia. Czy wskaźnik temp zewnętrznej oszukuje? Hmmmm raczej nie, a jesli tak to zasadniczo niewiele. Wczora jechaem katowicka i w zasadzie podawane temperatury na tablicach informacyjnych przy drodze zgadzay sie z tym co byo na wyświetlaczu Lancii.
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles

Awatar użytkownika
Krzysiek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2003, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Kappa - mróz = mały strumień

Post autor: Krzysiek » 05 sty 2004, 11:59

Ja nie zauważyłem problemu...ale jak ktoś ma dodatkowe dysze na lampy to przy włączonych światłach płyn leci z 8 dysz a nie z czterech. Co prawda nie wiem czy płyn jest podawany z tej samej, czy z innej pompki ale warto spróbować wyłączyć światła i wtedy pryskać.
k 2.4 (LPG)
delta integrale

Anonymous

Kappa - mróz = mały strumień

Post autor: Anonymous » 05 sty 2004, 12:57

cos mnie tknelo i uzupelnilem plyn do pelna, teraz dziala poprawnie, widac bede musial czesciej dolewac

co do pompek, to sa dwie, jedna do szyby i druga - wysokocisnieniowa do reflektorow, do szyby jest montowana w zbiorniku od strony silnika, do reflektorow od strony zewnetrznej (blotnika) - tak jest u mnie w LK 1996 2.4 benz.

pzr.
bb.

Awatar użytkownika
Arek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 546
Rejestracja: 15 lip 2003, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - mróz = mały strumień

Post autor: Arek » 06 sty 2004, 14:09

Rocker, :lol: rzeczywiście podstawa to uzupeniac plyn. A tak swoja droga to gdzie ty pomykasz swoim kappiszonem po Warszawie. ja tez estem ze STOOOLLICY :lol: . Glownie poruszam się Bielany - Centrum.
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles

Anonymous

Kappa - mróz = mały strumień

Post autor: Anonymous » 07 sty 2004, 8:28

no, no, dolalem szesc litrow, wiec wg. moich kalulacji w zbiorniku powinny byc conajmniej 2 litry

co do moich tras to poruszam sie na linii stara milosna - ochota

pzr.
bb

Anonymous

Kappa - mróz = mały strumień

Post autor: Anonymous » 07 sty 2004, 8:30

.... i zmienilem nicka, bo poprzedni mogl sie zle kojarzyc ;-)

pzr.
bb.

Awatar użytkownika
Krzysiek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2003, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Kappa - mróz = mały strumień

Post autor: Krzysiek » 07 sty 2004, 10:08

Nick jak nick ale trasa super. Tylko miłosną zmieniłbym na młodszą.
k 2.4 (LPG)
delta integrale

Awatar użytkownika
Arek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 546
Rejestracja: 15 lip 2003, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - mróz = mały strumień

Post autor: Arek » 08 sty 2004, 11:10

Krzysiek. Dobre to o tej starej :lol: :mrgreen:
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”