Kappa - immobiliser

dodoxp
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 44
Rejestracja: 01 paź 2013, 12:05
Imię: Smok
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Kappa - immobiliser

Post autor: dodoxp » 31 gru 2013, 1:29

Podpinam się pod temat.
Czy można jakoś sprawdzić czy transponder w kluczyku działa?
Czy można sprawdzić czy transponder łączy się z pętlą?
Jaką oporność ma pętla (cewka)?
Czy jest to normalne, że jak odepnę się całkowicie od ECU to nadal się pali code?
Gdy immo blokuje (code się pali) auto, czy to normalne, że są napięcia na cewkach?
Gdy bym uruchomił na krótko pompę paliwa, to czy auto odpali przy palącym się code?

Kappa 2.4 20V Dzięki.
Prowadnica rozmiarów kół i opon. Opinie o oponach na tirewheelguide.com

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5043
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa - immobiliser

Post autor: Bichoń » 10 sty 2014, 11:01

Udało mi się dostać do immo :-) Wpiąłem się bezpośrednio z akumulatora w kable fotela (na szybkozłączkach) i udało się w ten sposób przesunąć fotel do przodu. Swoją drogą, jak się podepnie odwrotnie polaryzację (+ do -), do fotel też jeździ... tylko w drugą stronę :-)
No i rzeczywiście, żółty moduł "Made in Australia" spoczywa tak gdzie opisane, przykręcony na jedną śrubkę.

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa - immobiliser

Post autor: stabraf » 10 sty 2014, 11:30

Przełącznik przód/tył też działa na zasadzie odwrócenia polaryzacji na silnik ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”