Kappa - zamknięta/brak możliwości deaktywacji alarmu

Rafal77
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 16 maja 2013, 12:54
Imię: Rafał
Lokalizacja: Stalowa Wola

Kappa - zamknięta/brak możliwości deaktywacji alarmu

Post autor: Rafal77 » 16 maja 2013, 13:16

Witam mam problem z Lucynką 97r mianowicie wczoraj rozleciał sie mi pilot (podczerwien) złożyłem do kupy go ale dioda zamiast migać zaczeła świecić auta pilot nie otworzył.Zawiozłem pilota do elektronika stwierdził że coś musiało z niego wylecieć wlutował mi tam jakiś zamiennik dioda miga ale nadal auta nie otwiera.Pilot sterował centralnym zamkiem i alarmem co prawda był poklejony i do odpalania miałem inny kluczyk a ta resztką pilota tylko otwierałem i zamykałem auto.Kupiłem dziś używany kluczyk (cały) do Kappy (używany) również z dioda podczerwieni po nacisnięciu logo Lancia dioda mruga.Mam pytanie jak mozna zaprogramować ten klucz aby otwierał i zamykał auto i sterował alarmem? Dodam że auto stoi zamniete z włączonym alarmem a dostać sie można jedynie przez bagaznik (jedyna działająca wkładka) co napewno uruchomi alarm którego nie mam pojęcia jak wyłączyć ponieważ pilot nie działa:( POMÓŻCIE PROSZE...
Ostatnio zmieniony 16 maja 2013, 19:08 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Były: Fiat Tempra 1.6 91r,Fiat Marea 1.6 97r,VW Passat 1.8 91r,VW Golf 1.6TD 90r,Lancia Kappa 2.0 VIS 97r,Lancia Ypsilon 1.4 96r,Chrysler Neon 2.0 96r,Ford Mondeo 1.8TD 99r, Lancia Ypsilon 1.3 JTD Multijet 03r

Jest:Lancia Lybra 1.9 JTD

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa zamknięta POMOCY!!!

Post autor: Michor » 16 maja 2013, 13:47

Masz czerwony kluczyk i/lub kartę kodową?

Bo jeżeli nie to może być bardzo bardzo słabo.
BMW E39 Touring - 4,4 V8

Rafal77
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 16 maja 2013, 12:54
Imię: Rafał
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa zamknięta POMOCY!!!

Post autor: Rafal77 » 16 maja 2013, 15:57

Nie mam i właśnie tu jest problem ale udało sie mi dostać do środka prze bagażnik alarm uruchomił sie po otwarcie bagażnika.Po wypięciu wtyczki w bagażniku a nawet zdemontowaniu tuby dalej mam problem ze światłami awaryjnymi po odpaleniu właczają sie a konsultacja z mechanikiem zakonczyła sie tym że musze znależć bezpiecznik od alarmu przeszukałem bagażnik(prawa strona klapka w tapicerce,tam też była tuba) ale nawet po zdemontowaniu wszystkich bezpiczników jakie tam znalazłem nic sie nie zmieniło jesli chodzi o światła awaryjne.Mam pytanie może ktoś z kolegów wie gdzie znależć ten nieszczesny bezpiecznik podejrzewam iż alarm mam jeszcze fabrycznie montowany. Co do reszty auto pali i jeżdzi tyle że zasuwam na światłach awaryjnych non stop:(
Były: Fiat Tempra 1.6 91r,Fiat Marea 1.6 97r,VW Passat 1.8 91r,VW Golf 1.6TD 90r,Lancia Kappa 2.0 VIS 97r,Lancia Ypsilon 1.4 96r,Chrysler Neon 2.0 96r,Ford Mondeo 1.8TD 99r, Lancia Ypsilon 1.3 JTD Multijet 03r

Jest:Lancia Lybra 1.9 JTD

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa zamknięta POMOCY!!!

Post autor: Michor » 16 maja 2013, 16:43

Alarm jest w tunelu w nogach pasażera.
Z tyłu jest tylko syrena.
BMW E39 Touring - 4,4 V8

Rafal77
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 16 maja 2013, 12:54
Imię: Rafał
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa - zamknięta/brak możliwości deaktywacji alarmu

Post autor: Rafal77 » 16 maja 2013, 20:17

Wielkie dzięki jutro poszukam w tym tunelu alarmu.Mam nadzieje że jutro uda sie mi opanować centralny zamek mam nadzieje też że zwykła centralka z pilotem zastąpi oryginalną i będzie to hulać aczkolwek pewnie zrezygnuje z alarmu ponieważ nie mam w okolicy żadnej "mądrej głowy" która by ogarnęła ten temat montując taką centralke od zamka która by sterowała jednocześnie alarmem.
Były: Fiat Tempra 1.6 91r,Fiat Marea 1.6 97r,VW Passat 1.8 91r,VW Golf 1.6TD 90r,Lancia Kappa 2.0 VIS 97r,Lancia Ypsilon 1.4 96r,Chrysler Neon 2.0 96r,Ford Mondeo 1.8TD 99r, Lancia Ypsilon 1.3 JTD Multijet 03r

Jest:Lancia Lybra 1.9 JTD

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa - zamknięta/brak możliwości deaktywacji alarmu

Post autor: Michor » 17 maja 2013, 10:23

To działa zwykle na odwrót:) alarm steruje centralnym.

Temat do ogarnięcia. Gdzieś na forum widziałem schemat alarmu fabrycznego...
Masz taki dodatkowy "daszek" przy lampce na suficie?
BMW E39 Touring - 4,4 V8

Rafal77
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 16 maja 2013, 12:54
Imię: Rafał
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa - zamknięta/brak możliwości deaktywacji alarmu

Post autor: Rafal77 » 18 maja 2013, 12:23

Witam tak mam dodatkowy daszek przy lampce przy suficie. Ale na obecną chcwile zamontowałem u mechanika dodatkową centralke w tunelu (koszt 98zł+2 piloty ze scyzorami) alarm został wypięty i nanrazie nie jest podłaczony do tej centralki natomiast auto zamyka sie ze scyzoryka (pilot) i otwiera.Pytałem czy można dodrbić taki grot do Lanci jest to możliwe za 60zł w pilocie jest też miejsce na Immobiliser więc spróbuje przełożyc go ze starego oryginalnego pilota i mam nadzieje że wszystko będzie hulać.Co najważniejsze Lucyna w końcu sie mi zamyka :D a alarm podłącze na wolnym czasie do tej centralki bo jest tam taka opcja. Dzięki wszystkim za pomoc.Pozdrawiam.
Były: Fiat Tempra 1.6 91r,Fiat Marea 1.6 97r,VW Passat 1.8 91r,VW Golf 1.6TD 90r,Lancia Kappa 2.0 VIS 97r,Lancia Ypsilon 1.4 96r,Chrysler Neon 2.0 96r,Ford Mondeo 1.8TD 99r, Lancia Ypsilon 1.3 JTD Multijet 03r

Jest:Lancia Lybra 1.9 JTD

Alan

Re: Kappa - zamknięta/brak możliwości deaktywacji alarmu

Post autor: Alan » 18 maja 2013, 12:25

Ja za groty do scyzoryka w Opolu płaciłem bodaj 25pln. Jeden dorobiłem,drugi zrobiłem z oryginalnego klucza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”