Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów

Awatar użytkownika
tacitus
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 259
Rejestracja: 16 lis 2007, 0:00
Imię: Mikuś
Lokalizacja: Włocławek

Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów

Post autor: tacitus » 24 sie 2013, 3:19

Hej.Jako że nigdy nie jeździłem autem z turbo(no chyba że ciężarówkiem )Nie mam pojęcia czy zachowanie mojej teresy jest normalne.....
Mianowicie do 3tys obrotów auto przyspiesza chyba lekko topornie ale od 3tys czuć moc i wciskanie w fotel...Czy tak powinno być???
Może ktoś ma 2.0T i napisze jak to u niego jest??
Ostatnio zmieniony 24 sie 2013, 7:00 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!

Awatar użytkownika
grnb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 444
Rejestracja: 18 mar 2011, 19:52
Imię: piotr
Lokalizacja: Racibórz

Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów

Post autor: grnb » 24 sie 2013, 8:03

powinno przyśpieszać od 2000 obr. max moment jest przy 2200.
Lancie:

'02 Thesis 2.0t, http://do-slubu.com.pl

'07 ypsilon 1,4 16v,

Awatar użytkownika
tacitus
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 259
Rejestracja: 16 lis 2007, 0:00
Imię: Mikuś
Lokalizacja: Włocławek

Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów

Post autor: tacitus » 24 sie 2013, 10:11

Dzięki za odpowiedź......W takim razie co powinienem sprawdzić na samym początku???od czego zacząć przegląd???
Czy w tym silniku jest zawór EGR????Szukałem na necie żeby kupić nowy ale wszystkie jakie znalazłem są do diesla......

przedszkolak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 346
Rejestracja: 02 maja 2011, 21:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów

Post autor: przedszkolak » 24 sie 2013, 11:05

Sprawdziłbym czujnik na dolocie, często jest poruszony przy wymianie filtra powietrza.

Awatar użytkownika
tacitus
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 259
Rejestracja: 16 lis 2007, 0:00
Imię: Mikuś
Lokalizacja: Włocławek

Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów

Post autor: tacitus » 24 sie 2013, 11:11

przedszkolak pisze:Sprawdziłbym czujnik na dolocie, często jest poruszony przy wymianie filtra powietrza.
Jeżeli chodzi o czujnik ciśnienia w dolocie o numerze bosch 0261230052 to właśnie taki zamówiłem bo był ułamany i przyklejony na jakąś gumę.......Jak chciałem się dostać do przepływomierza to go niechcący puknąłem i odpadł ;-)

Jak go w ogóle odjąłem/odkleiłem to żadnej różnicy nie było w przyspieszaniu i pracy auta......więc może to i to.Mam nadzieję ;-)

Awatar użytkownika
grnb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 444
Rejestracja: 18 mar 2011, 19:52
Imię: piotr
Lokalizacja: Racibórz

Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów

Post autor: grnb » 24 sie 2013, 12:46

może być to, egru nie ma w tym aucie, ale można by jeszcze sprawdzić czujnik czy też zawór wariatora, znajduje się w okolicy korka wlewu oleju, u mnie powodował problemy z elastycznością,
Lancie:

'02 Thesis 2.0t, http://do-slubu.com.pl

'07 ypsilon 1,4 16v,

Awatar użytkownika
tacitus
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 259
Rejestracja: 16 lis 2007, 0:00
Imię: Mikuś
Lokalizacja: Włocławek

Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów

Post autor: tacitus » 24 sie 2013, 15:31

grnb pisze:może być to, egru nie ma w tym aucie, ale można by jeszcze sprawdzić czujnik czy też zawór wariatora, znajduje się w okolicy korka wlewu oleju, u mnie powodował problemy z elastycznością,
a dokładniej gdzie mogę go zlokalizować????jak zdejmę osłonę silnika z wierzchu i spojrzę na korek wlewu oleju to gdzie tam dalej wzrokiem podążać>???

Awatar użytkownika
grnb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 444
Rejestracja: 18 mar 2011, 19:52
Imię: piotr
Lokalizacja: Racibórz

Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów

Post autor: grnb » 24 sie 2013, 15:35

czarny element wielkości pendriva ok 5 do 10cm od wlewu na północ ;) wkręcony w kolektor dolotowy.
Lancie:

'02 Thesis 2.0t, http://do-slubu.com.pl

'07 ypsilon 1,4 16v,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”