Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów
Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów
Hej.Jako że nigdy nie jeździłem autem z turbo(no chyba że ciężarówkiem )Nie mam pojęcia czy zachowanie mojej teresy jest normalne.....
Mianowicie do 3tys obrotów auto przyspiesza chyba lekko topornie ale od 3tys czuć moc i wciskanie w fotel...Czy tak powinno być???
Może ktoś ma 2.0T i napisze jak to u niego jest??
Mianowicie do 3tys obrotów auto przyspiesza chyba lekko topornie ale od 3tys czuć moc i wciskanie w fotel...Czy tak powinno być???
Może ktoś ma 2.0T i napisze jak to u niego jest??
Ostatnio zmieniony 24 sie 2013, 7:00 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów
powinno przyśpieszać od 2000 obr. max moment jest przy 2200.
Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów
Dzięki za odpowiedź......W takim razie co powinienem sprawdzić na samym początku???od czego zacząć przegląd???
Czy w tym silniku jest zawór EGR????Szukałem na necie żeby kupić nowy ale wszystkie jakie znalazłem są do diesla......
Czy w tym silniku jest zawór EGR????Szukałem na necie żeby kupić nowy ale wszystkie jakie znalazłem są do diesla......
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 346
- Rejestracja: 02 maja 2011, 21:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów
Sprawdziłbym czujnik na dolocie, często jest poruszony przy wymianie filtra powietrza.
Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów
Jeżeli chodzi o czujnik ciśnienia w dolocie o numerze bosch 0261230052 to właśnie taki zamówiłem bo był ułamany i przyklejony na jakąś gumę.......Jak chciałem się dostać do przepływomierza to go niechcący puknąłem i odpadłprzedszkolak pisze:Sprawdziłbym czujnik na dolocie, często jest poruszony przy wymianie filtra powietrza.
Jak go w ogóle odjąłem/odkleiłem to żadnej różnicy nie było w przyspieszaniu i pracy auta......więc może to i to.Mam nadzieję
Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów
może być to, egru nie ma w tym aucie, ale można by jeszcze sprawdzić czujnik czy też zawór wariatora, znajduje się w okolicy korka wlewu oleju, u mnie powodował problemy z elastycznością,
Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów
a dokładniej gdzie mogę go zlokalizować????jak zdejmę osłonę silnika z wierzchu i spojrzę na korek wlewu oleju to gdzie tam dalej wzrokiem podążać>???grnb pisze:może być to, egru nie ma w tym aucie, ale można by jeszcze sprawdzić czujnik czy też zawór wariatora, znajduje się w okolicy korka wlewu oleju, u mnie powodował problemy z elastycznością,
Re: Thesis 2.0T - turbodziura do 3 tys. obrotów
czarny element wielkości pendriva ok 5 do 10cm od wlewu na północ wkręcony w kolektor dolotowy.