Delta III 1.6 M-jet 120KM - sprzęgło i płyn hamulcowy
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 gru 2015, 8:37
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Delta III 1.6 M-jet 120KM - sprzęgło i płyn hamulcowy
Cześć,
Potrzebuję od Was pomocy. Wczoraj niefortunnie podczas jazdy zostało mi sprzęgło w podłodze. Oczywiście skończyło się to lawetą i ponurym widokiem rychłej naprawy sprzęgła... ale po wpakowaniu auta na lawetę pod autem znalazłem całkiem sporo płynu.
Po dojechaniu do domu udało mi się zlokalizować dwa miejsca skąd cieknie płyn i na 100% jestem pewien że jest to płyn hamulcowy, który jednocześnie jest do sprzęgła. Moje pytanie i zarazem prośba czy moglibyście rozwiać moje wątpliwości i powiedzieć mi co to są za miejsca skąd płyn cieknie (wszystko na zdjęciach).
Potrzebuję od Was pomocy. Wczoraj niefortunnie podczas jazdy zostało mi sprzęgło w podłodze. Oczywiście skończyło się to lawetą i ponurym widokiem rychłej naprawy sprzęgła... ale po wpakowaniu auta na lawetę pod autem znalazłem całkiem sporo płynu.
Po dojechaniu do domu udało mi się zlokalizować dwa miejsca skąd cieknie płyn i na 100% jestem pewien że jest to płyn hamulcowy, który jednocześnie jest do sprzęgła. Moje pytanie i zarazem prośba czy moglibyście rozwiać moje wątpliwości i powiedzieć mi co to są za miejsca skąd płyn cieknie (wszystko na zdjęciach).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 08 maja 2017, 10:20 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: PŁYN HAMULCOWY!
Powód: PŁYN HAMULCOWY!
Re: Delata III 1.6 120 - sprzęgło i olej hamulcowy
Dla sprostowania nie olej a płyn hamulcowy;).Z opisu i zdjęć wskazuje na to że strzeliła Ci pompa sprzęgła.
O dokładnie to.
Ale dla zlokalizowania awarii polecam udać się do warsztatu.I tak raczej samodzielnie jej nie wymienisz.
O dokładnie to.
Ale dla zlokalizowania awarii polecam udać się do warsztatu.I tak raczej samodzielnie jej nie wymienisz.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- andrzej1
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 2556
- Rejestracja: 05 sty 2013, 22:02
- Imię: andrzej
- Lokalizacja: Nysa
Re: Delata III 1.6 120 - sprzęgło i olej hamulcowy
Może też być że przewód szczelił
1. Lancia Kappa 2.0 dziewiąty cud świata.Była
2. Fiat Croma 1.9 Multi-Jet 150KM, BYŁA
3. Lancia Lybra 1,8 ben. sedan Była
4. Lancia Delta III 1.6 Platino od Dawida Była
5.Lancia Kappa 3.0 V6 24 Była
6. Lancia Ypsylon 1.2 V8 2004 rok Była
7. Lancia Thesis 2.0 TB 2002 rok
2. Fiat Croma 1.9 Multi-Jet 150KM, BYŁA
3. Lancia Lybra 1,8 ben. sedan Była
4. Lancia Delta III 1.6 Platino od Dawida Była
5.Lancia Kappa 3.0 V6 24 Była
6. Lancia Ypsylon 1.2 V8 2004 rok Była
7. Lancia Thesis 2.0 TB 2002 rok
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 gru 2015, 8:37
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delata III 1.6 120 - sprzęgło i olej hamulcowy
Dzięki Dawid, na pewno sam nie będę próbował się za to brać. Chciałem wiedzieć abym mógł jasno wytłumaczyć w warsztacie i aby nie orżnęli mnie zbytnio za naprawę
Re: Delata III 1.6 120 - sprzęgło i olej hamulcowy
Nie ma problemu Obyś tylko trafił na ogarniętego mechanika który będzie umiał odpowietrzyć układ.Bo jak się znajdzie jakiś tłuk to sobie nie poradzi i będzie szukał dziury w całym.
Pisze o tym dlatego bo pompka jak i mechanizm wyglądają bardzo podobnie jak przy 1.9 JTD a tam akurat z odpowietrzeniem są niemałe cyrki.
Pisze o tym dlatego bo pompka jak i mechanizm wyglądają bardzo podobnie jak przy 1.9 JTD a tam akurat z odpowietrzeniem są niemałe cyrki.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 gru 2015, 8:37
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delta III 1.6 M-jet 120KM - sprzęgło i płyn hamulcowy
Na szczęście okazało się że to andrzej miał "prawie" rację
Przewód nie strzelił ale się rozłączył z pompą na tyle że ciekł płyn
Czyli obeszło się bez naprawy
Przewód nie strzelił ale się rozłączył z pompą na tyle że ciekł płyn
Czyli obeszło się bez naprawy