Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego
Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego
Przy kompresorze jest śruba do regulacji naciągu paska wielorowkowego. W którą stronę naciąga się ten pasek - dokręcając czy odkręcając tą śrubę? Jeżeli dobrze kojarzę, to na dole silnika jest drugi pasek wielorowkowy, czy on też ma taką regulację?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego
ePER podaje, że dla jednego i drugiego paska jest napinacz - nie nimi powinien być regulowany naciąg?
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego
Dokręcając śrubę. Na dole też jest napinacz, trzyma się na dwóch śrubach - luzuje się je i przekręca cały napinacz.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 gru 2010, 16:28
- Lokalizacja: kuczek/k.ciechocinka
Re: Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego
każdy z pasków ma osobny napinacz, wymieniałem rozrząd ostatnio i ogarniałem przy okazji te teamty, dolny pasek naciągasz luzując napinacz dostep słaby ale i tak lepiej niż z górnym paskiem, żeby go naciągnąc regulacją trzeba najpierw poluzowac rolkę pod kompresorem klimatyzacji - brak miejsca żeby włożyc normalny klucz