Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
Moderatorzy: ciociaE, andrzej1
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
Grześku widze że masz ładne spalanie 16,9 no no!
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
tez to zauwazylem, ale nei wiedzialem gdzie ten temat poruszyc, ale jak juz sie zaczelo to pociagne ..."dexus" pisze:Grześku widze że masz ładne spalanie 16,9 no no!
zastanawia mnie jak On to wyliczyl, bo mial zepsuty licznik przejechalych km ?!?!
i dlaczego zamienil jednostki [... set PLN/dni] na [l/100km] ??
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
ja tam twierdze że te 16,9 przy Grześku to i tak mało:)"Luckyy" pisze:tez to zauwazylem, ale nei wiedzialem gdzie ten temat poruszyc, ale jak juz sie zaczelo to pociagne ..."dexus" pisze:Grześku widze że masz ładne spalanie 16,9 no no!
zastanawia mnie jak On to wyliczyl, bo mial zepsuty licznik przejechalych km ?!?!
i dlaczego zamienil jednostki [... set PLN/dni] na [l/100km] ??
Landrynka -Y 1,2 16V
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
bo juz wymienil wszystko co sie dalo (wtryski, turbo, serownik, cos z pompa tez chyba bylo; cos jeszcze? bo nie pamietam) - laczne z SOFTem i udalo mu sie jakos to ograniczyc"Aras" pisze:ja tam twierdze że te 16,9 przy Grześku to i tak mało:)"Luckyy" pisze:tez to zauwazylem, ale nei wiedzialem gdzie ten temat poruszyc, ale jak juz sie zaczelo to pociagne ..."dexus" pisze:Grześku widze że masz ładne spalanie 16,9 no no!
zastanawia mnie jak On to wyliczyl, bo mial zepsuty licznik przejechalych km ?!?!
i dlaczego zamienil jednostki [... set PLN/dni] na [l/100km] ??
i juz nie jest - Krakow --> Wroclaw i 3/4 zbiornika spalone ))
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
EEE tam zasmiecacie taki fajny wątek dla Nowych którzy jak to przeczytają to marne szanse aby w Lancie weszli.
Może Admin przeniesie to do Regionalnego to popolemizujemy nad tym 16.9???
Może Admin przeniesie to do Regionalnego to popolemizujemy nad tym 16.9???
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
Zrobione wydzielenie na nowy wątek zgodnie z sugestią Grześka."lancia1969" pisze:....dla Nowych którzy jak to przeczytają to marne szanse aby w Lancie weszli.
Może Admin przeniesie to do Regionalnego to popolemizujemy nad tym 16.9???
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
Dzieki Admini - Porządek Musi być !
CO do spalania wynika tylko z mojego stylu jazdy ( autostrada przeważnie koło 160-190 , miasto -rzadko wrzucam 4 ) oraz problemów z regulacja , fakt wymieniłem właściwie wszystko oprócz MAp-a , regulatora paliwa reszta czyli : pompa , wtryski ,czujniki, turbina, połaczenia masowe i inne pochodne zostały wymienione a samochód 3 dni pali dobrze a po trzech dniach nietety gubi nastawy.
Właściwie jeszcze została do sprawdzenia pompa , poniewaz pomimo nowej zachowuje sie podejrzanie czyli :mam ustawione 3.9 Bara na wolnych obrotach , w momencie przyspiesznia bez gwałtownego wciśnięcia pedału przyspieszenia ciśnienie rośnie do 4.2 -4.6 i utrzymuje się ,kiedy wciskam do oporu (doładowanie turbiny 0.9 ) Ciśnienie spada do 2.6 i przypuszczam że to jest przyczyna ( brak wydajności pompy) przez to czasy wtrysków wydłużaja sie i sa problemy ze spalaniem .
Generalnie mam równiez zastrzeżenia do punktu zapłonu - uważam że te silniki powinny przy 850 /obr pokazywać punkt zapłonu w granicach 8 stopni a w mojej cały czas oscyluje koło 12-14 , dopiero zwiększenie ciśnienia paliwa na listwie wymusiło zapłon w okolicach 8 stopni ( stad ciśnienie 3.8 zamiast 2.8 podawanego przez katalogi, żadne przstawianie czujnika i aparatu nie spowodowało zmianu punktu zapłonu niestety)
W miare wolnego czasu walcze dalej
CO do spalania wynika tylko z mojego stylu jazdy ( autostrada przeważnie koło 160-190 , miasto -rzadko wrzucam 4 ) oraz problemów z regulacja , fakt wymieniłem właściwie wszystko oprócz MAp-a , regulatora paliwa reszta czyli : pompa , wtryski ,czujniki, turbina, połaczenia masowe i inne pochodne zostały wymienione a samochód 3 dni pali dobrze a po trzech dniach nietety gubi nastawy.
Właściwie jeszcze została do sprawdzenia pompa , poniewaz pomimo nowej zachowuje sie podejrzanie czyli :mam ustawione 3.9 Bara na wolnych obrotach , w momencie przyspiesznia bez gwałtownego wciśnięcia pedału przyspieszenia ciśnienie rośnie do 4.2 -4.6 i utrzymuje się ,kiedy wciskam do oporu (doładowanie turbiny 0.9 ) Ciśnienie spada do 2.6 i przypuszczam że to jest przyczyna ( brak wydajności pompy) przez to czasy wtrysków wydłużaja sie i sa problemy ze spalaniem .
Generalnie mam równiez zastrzeżenia do punktu zapłonu - uważam że te silniki powinny przy 850 /obr pokazywać punkt zapłonu w granicach 8 stopni a w mojej cały czas oscyluje koło 12-14 , dopiero zwiększenie ciśnienia paliwa na listwie wymusiło zapłon w okolicach 8 stopni ( stad ciśnienie 3.8 zamiast 2.8 podawanego przez katalogi, żadne przstawianie czujnika i aparatu nie spowodowało zmianu punktu zapłonu niestety)
W miare wolnego czasu walcze dalej
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
a jaki to silnik? 2.0 8v?
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
Tak - Weber IAW P4 SOFT 474"pew" pisze:a jaki to silnik? 2.0 8v?
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
czyli podobnie jak u mnie ... to w takim razie niewiele zejdziesz jeśli jeździsz tak jak tu napisałeś. ja 8 lat temu robiłem remont i ustawianie silnika na tip-top, jeździłem jak Ty i spalanie wychodziło koło 12/13 na trasie a w mieście 16/20 litrów (te 20 to w zimie) - ale wtedy benzyna była po 2 PLN a ja miałem misję zwalcowania asfaltu na wszystkich skrzyżowaniach w Lublinie
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
Tak generalnie to ja do spalania nic nie mam , bardziej niepokoi mnie te wszystkie kłopoty i "brak trzymania parametrów""pew" pisze:czyli podobnie jak u mnie ... to w takim razie niewiele zejdziesz jeśli jeździsz tak jak tu napisałeś. ja 8 lat temu robiłem remont i ustawianie silnika na tip-top, jeździłem jak Ty i spalanie wychodziło koło 12/13 na trasie a w mieście 16/20 litrów (te 20 to w zimie) - ale wtedy benzyna była po 2 PLN a ja miałem misję zwalcowania asfaltu na wszystkich skrzyżowaniach w Lublinie
BTW temat na założony na życzenie Luccky, Aras, Dexus,
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
no skoro mamy temat integrali to moja jest jużw nowej budzie ale k....
nie chce odpalić soś się z iskrą podziało i pewnym momencie znika no i *** nie pali
a wracając do spalania to przecież integrala nie nierze udziału w rajdzie o kropelce:)
nie chce odpalić soś się z iskrą podziało i pewnym momencie znika no i *** nie pali
a wracając do spalania to przecież integrala nie nierze udziału w rajdzie o kropelce:)
Landrynka -Y 1,2 16V
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
a co ma w zasadzie "integrale" do silnika?
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
No niestety ma:"pew" pisze:a co ma w zasadzie "integrale" do silnika?
-Dodatkowy napęd
-krótsze przełożenia skrzni
-krótsze przełożenia dyfrów
-Torsena ( opór)
-inny system zasilania - (nie ekonomiczny)
-Inny program w Kompie
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Spalanie Dedry kolegi Lancia1969
Jak jest i znika sprawdź aparat i kabel tak samo czujnik na kole pasowym odłegóść szczeliny 0.35mm - tylko uważaj jak jest koło jajowate to możesz stracić czujnik"Aras" pisze: nie chce odpalić soś się z iskrą podziało i pewnym momencie znika no i nie pali