Kappa- padło wspomaganie
Kappa- padło wspomaganie
Dokładnie pompa wody jest na rozrządzie
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM

Alfa Romeo 145 1.6 TS
Kappa- padło wspomaganie
mialem podobnie, w jednej kappie pradopodobnie szczur mi przegryzl przewod, w drugiej umegl perforacji ze starosci.
Jezeli pompa wspomaganie nie pracowala na sucho, to moze sie skonczyt mala wymiana wezy, a jak nie to problemik
Jezeli pompa wspomaganie nie pracowala na sucho, to moze sie skonczyt mala wymiana wezy, a jak nie to problemik
Jest 2.0T 20V byla Kappa 3.0
Kappa- padło wspomaganie
To jak Ci padla pompa wspomagania, to juz jej bardziej nei zniszczysz, to czemu nie wrocisz na sile, troche pokrecisz, pomeczysz ale dasz rade pokrecic chyba ta kierownica ?
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie 

Kappa- padło wspomaganie
..zymering na drążku kierowniczym wchodzący w maglownice.
Miałem dokładnie taki sam problem .
Wymiana zymeryngu 50 zł - naprawa :demontaż i montaż maglownicy 200zł.
Wszysto teraz jest o'k.
Współczuję - wiem ,że denerwująca sprawa.
Nie jezdzij bez wspomagania - szkoda pompy .
Miałem dokładnie taki sam problem .
Wymiana zymeryngu 50 zł - naprawa :demontaż i montaż maglownicy 200zł.
Wszysto teraz jest o'k.
Współczuję - wiem ,że denerwująca sprawa.
Nie jezdzij bez wspomagania - szkoda pompy .
Kappa- padło wspomaganie
Kiedyś miałem lepszą akcję ze wspomaganiem. Przy prędkości ok 160km/h nagle zobaczyłem dym wydobywający się z pod maski. Serce mi o mało nie staneło
Zatrzymałem auto zaglądam po mache a tam spalony pasek klinowy Odetchnołem z ulgą Sprawdziłem olej od wspomagania było ok wiec jako ze w pobliżu nie było żadnego miejsca do bliższych oględzin pojechałem bez wspomagania do domu (trochę ciężko sie kręciło kierownicą) W domu sie okazało że pompa wspomagania jest zablokowana Myśle sobie zatarta. Pojechałem do mechaniora a on wzioł drewienko młotek i walnoł po kole pompy i sie odblokowała
Sprawdziliśmy wszystko, wymieniliśmy olej i do tej pory jest OK już ponad pół roku Ale przygoda niesamowita zwłaszcza przy takiej prędkości 



Lancia K 2.4 20V 98r. 180kkm
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa- padło wspomaganie
jak naprwiles ten waz? ja musze zozebrac zaciskane polaczenie gdzie rurki metalowe przechodza w gumowe. Jak to rozcinal twoj mechanik? na namochodzie, czy zdemontowal? z czego sa te kielichy? z aluminium czy stalowe?
Pomocy, musze to zrobic, to naprawialem - sztukowalem ten przewod juz 3 razy, i za kazdym razem jak mialem problem, to dziurka byla rozmiarow lepka od szpilki...
Pomocy, musze to zrobic, to naprawialem - sztukowalem ten przewod juz 3 razy, i za kazdym razem jak mialem problem, to dziurka byla rozmiarow lepka od szpilki...
Jest 2.0T 20V byla Kappa 3.0
Podsumowanie problemow z wezami wspomagania
No i wymienilem weze na nowe.
Jak to zrobic:
-) wymontowac puszke filtru powietrza (dostep do koncowek zaciskanych od gory)
-) szlifierka kontowa (tarcza do kamienia metalowa, ze wzgledu na mniejsza grubosc) nadcinamy kielich metalowy (aluminium) wzdloz na glebokosc az do gumy - ostroznie!!!
(dobrz jest zabezpieczyc wszystkie otwarte przewody (powietrzne i olejowe przed latajacymi opilkami metalu!!!)
-) za pomoca srubokreta rozginamy kielich i zsuwamy waz
-) to samo z druga koncowka
-) nasuwamy nawe weze (po wczesniejszym podgrzaniu ich w pojemniku z wrzatkiem (zakladamy opaski slimakowe)
-) zakrecamy opaski
-) uzupelniamy ply
Na ta operacje potrzeba okolo 2h (tyle mi zajelo, teraz mysle, mozna sie uwinac w 1,20H)
Wszystkim posiadaczom KAPPY z przebiegiem powyzej 150 tys radze wymienic te weze - koszt zaden, trudnosc niewielka, a przypadki pekania oslabionych przewodow, jak widac na forum zdarzaja sie dosc czesto.
Jak to zrobic:
-) wymontowac puszke filtru powietrza (dostep do koncowek zaciskanych od gory)
-) szlifierka kontowa (tarcza do kamienia metalowa, ze wzgledu na mniejsza grubosc) nadcinamy kielich metalowy (aluminium) wzdloz na glebokosc az do gumy - ostroznie!!!
(dobrz jest zabezpieczyc wszystkie otwarte przewody (powietrzne i olejowe przed latajacymi opilkami metalu!!!)
-) za pomoca srubokreta rozginamy kielich i zsuwamy waz
-) to samo z druga koncowka
-) nasuwamy nawe weze (po wczesniejszym podgrzaniu ich w pojemniku z wrzatkiem (zakladamy opaski slimakowe)
-) zakrecamy opaski
-) uzupelniamy ply
Na ta operacje potrzeba okolo 2h (tyle mi zajelo, teraz mysle, mozna sie uwinac w 1,20H)
Wszystkim posiadaczom KAPPY z przebiegiem powyzej 150 tys radze wymienic te weze - koszt zaden, trudnosc niewielka, a przypadki pekania oslabionych przewodow, jak widac na forum zdarzaja sie dosc czesto.
Jest 2.0T 20V byla Kappa 3.0
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt: