Dedra - katalizator

wujaa
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 196
Rejestracja: 28 sie 2006, 0:00
Lokalizacja: gostyn

katalizator,wymontowac czy zostawic??????

Post autor: wujaa » 07 mar 2007, 0:06

dzieki za rade,srodkowy tłumnik mam wypalony przy wylocie,podobno nie mozna go pospawac,wiec co mam zrobic??szukac uzywki??bo z nowka bedzie problem,,,a kat.to ja juz zostawiam w spokoju:)
BYŁA-- thema 2.0,, dedra 2000 turbo,,JEST kappa 2.4 LE

Awatar użytkownika
viruskill
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 335
Rejestracja: 15 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: niebocko

katalizator,wymontowac czy zostawic??????

Post autor: viruskill » 07 mar 2007, 0:54

ja niemowie zeby wycinac i rurke wstawic to nieprowadzi do wzrostu mocy tylko o zamianie kata za np strumienice , tlumnik. niektozy twierdza ze jak wywala wszystkie tlumniki i zamiast nich rurki :D Bo to nie takie latwe zrobic dobry wydech zeby byl wydajny takie rzeczy sie dopasowuje do silniczka pojemnosci, i takich tam. A wywalajac z cromy odczulem ze auto sie lepiej zbiera szybciej wchodzi na obroty a pozatym croma miala 2 tlumniki i zwezke wenturiego.
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska :D
STAG 300
661315659

Awatar użytkownika
Petrus
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 23 gru 2006, 0:00
Lokalizacja: Lubin i ok.

katalizator,wymontowac czy zostawic??????

Post autor: Petrus » 07 mar 2007, 8:25

"viruskill" pisze:ja niemowie zeby wycinac i rurke wstawic to nieprowadzi do wzrostu mocy tylko o zamianie kata za np strumienice , tlumnik. niektozy twierdza ze jak wywala wszystkie tlumniki i zamiast nich rurki :D Bo to nie takie latwe zrobic dobry wydech zeby byl wydajny takie rzeczy sie dopasowuje do silniczka pojemnosci, i takich tam. A wywalajac z cromy odczulem ze auto sie lepiej zbiera szybciej wchodzi na obroty a pozatym croma miala 2 tlumniki i zwezke wenturiego.
Czy mógłbyś jeszcze raz przedstawić swoją wypowiedź ale zrozumiale? Zobaczyłem o której pisałeś :D
Moja poprzednia LYBRA DEL SOLE.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.

wujaa
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 196
Rejestracja: 28 sie 2006, 0:00
Lokalizacja: gostyn

katalizator,wymontowac czy zostawic??????

Post autor: wujaa » 07 mar 2007, 12:50

ale co z tym srodkowym tłumnikiem zrobic??jest przepalony..
BYŁA-- thema 2.0,, dedra 2000 turbo,,JEST kappa 2.4 LE

Awatar użytkownika
bzr
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 17
Rejestracja: 26 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: warszawa

katalizator,wymontowac czy zostawic??????

Post autor: bzr » 07 mar 2007, 13:24

jak wywalisz kat. to różnicy nie będzie dużej - raczej będzie Ci się zdawać, że jest lepiej i tak podświadomie będziesz zadowolony. co do tłumika jednak, to muszę Cię przestrzec, że jak wywalisz środkowy i wspawasz rurkę zwykłą, a nie zrobisz nic z końcowym, to ten ostatni wypali Ci się bardzo szybko. wtedy spaliny niehamowane przez nic wcześniej z całym impetem będą w niego uderzać, a nie jest do tego przystosowany.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Petrus
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 23 gru 2006, 0:00
Lokalizacja: Lubin i ok.

katalizator,wymontowac czy zostawic??????

Post autor: Petrus » 07 mar 2007, 13:26

"wujaa" pisze:ale co z tym srodkowym tłumnikiem zrobic??jest przepalony..
Zastanowiłbym się jak długo jeszcze będę miał to auto. Potem pojechałbym do firmy, która robi tłumiki. Im droższy, tym trwalszy. Najczęściej sklepowe nie są takie same, jak fabryczne.
Wiem, rozważasz też wstawienie czegoś cudownego, co Ci da większą moc. Znowu trzeba się zastanowić o ile większą i jakim kosztem? Lancia dudniąca, jak BMW małolatów, klnący sąsiedzi o poranku, stracony czas na próby z rurowstawkami. Wg mnie przywracać do stanu pierwotnego. Gdyby to był inny samochód, mniej "pokazowy", to może inaczej bym radził.
Moja poprzednia LYBRA DEL SOLE.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”