Mam u siebie w 2,4 LPG IV gen. DREAM XXI bodajże firmy REG, pali po mieście z nielekką stopą 13,5 do 14,5, jak jeździ się delikatnie to w 13 się zmieści.
Przy obecnej relacji ceny LPG do PB to nikt mi nie powie, że nie ma to sensu ekonomicznego.
Ostatnio byłem z Kamilem vel. Kamykiem u jego gazownika coby sobie zczytał mapy od gazu i koszt przeglądu takiej instalacji to mam 40 zl na rok bo co 20 tyś. wymienić trzeba filt fazy lotnej.
Czyli kosztuje mnie rocznie 40zł (filtr) + 70zł (droższy przegląd) więcej niż jakbym miał na Pb.
Jak ktoś chce niech jeździ na Pb, ja mam LPG i napewno dopuki taka będzie różnica w cenie to będę miał w samochodzie LPG.
Z tym że ja już auto kupiłem z sekwencją, ale jakby było bez też bym założył.
Kappa 16 litrów gazu...
Kappa 16 litrów gazu...
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
- Makgajwer
- Klubowicz
- Posty: 412
- Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej
Kappa 16 litrów gazu...
...to by się zgadzało, bo jak moja 2,4 bierze 12L Pb to licząc zwyczajowo na gazie +20% akurat wychodzi 14,4 L LPG....hmmm...to ma sens !!!"Marcin_D" pisze:Mam u siebie w 2,4 LPG IV gen. DREAM XXI bodajże firmy REG, pali po mieście z nielekką stopą 13,5 do 14,5, jak jeździ się delikatnie to w 13 się zmieści.

...jeszcze trochę i chyba sie złamie na gaz...
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny
)
Stan: bardzo śliczny
