Kappa - ceramizery

Pawlacz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 45
Rejestracja: 11 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Skierniewice

Kappa - ceramizery

Post autor: Pawlacz » 19 cze 2007, 16:02

Przeczytałem ostatnio jakiś dosyć stary już post o ceramizerach. Ciekaw jestem czy macie jakies doświadczenia z tego typu preparatami i jakie są wasze opinie na ten temat. Ja sam podchodzę nieco sceptycznie do tematu ale gdyby wszystko co zawiera materiał na ten temat było prawdą to produkt byłby obiecujący.
http://www.lancia-kappa.com/mambo/index ... &Itemid=21
"Włoszczyzna" jest piękna!

Awatar użytkownika
makek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 698
Rejestracja: 24 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów

Kappa - ceramizery

Post autor: makek » 19 cze 2007, 17:24

Witam.
Przejechałem po aplikacji ceramizera ok 15kkm, jakiś wyraźnych efektów nie zauważyłem. Mój zestaw, jakiego użyłem to : paliwo, silnik, skrzynia biegów. Na temat dodatku do paliwa nie wiele mogę napisać - szybko się zużył, skrzynia biegów teraz pracuje dobrze, zwłaszcza drugi bieg który zimą idealny nie jest. Silnik - odpala i odpalał bez problemu, zużycie paliwa nie zmalało, dynamika - ciągle za mała. Na plus można zaliczyć samopoczucie właściciela i to że auto ciągle jeździ. Bardziej poważnie to istnieją metody nanoszenia warstw trudnościeralnych w atmosferze par gazów np. azotonasiarczanie i to rzeczywiście działa więc może.......ale kto podda badaniom swój silnik, przez spuszczenie oleju i 500 km trasy bez smarowania?

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Kappa - ceramizery

Post autor: bassman » 19 cze 2007, 18:39

Jestem właśnie przed dodaniem tego specyfiku do oleju silnikowego.
Rzeczywiście działa, przynajmniej w Renault Master 2.5 TD Taty.
Wpakowaliśmy tam dwa, bo silnik po 700 kkm, zastosowaliśmy się do instrukcji eksploatacji silnika zaraz po dodaniu tego szwaksu.
Już na drugi dzień diesel odpalił za pierwszym przekręceniem, teraz przy gwałtownym depnięciu nie sypie niebieską mgłą za sobą i jest zauważalnie mocniejszy przy odpychaniu się pod górkę.
Dotyczy to silnika diesla, dość starej generacji, bez katalizatora, bez bezpośredniego wtrysku paliwa i bez intercoolera.
Ja zaryzykuje i dodam to u siebie w 1.6 mpi, zobaczymy.

Tak z innej beczki:
To jest bardzo stary środek, już dawno używany w wojsku i innych instytucjach tego typu.
Po prostu jest słabo reklamowany.

Nie wiem natomiast nic na temat ceramizerów do paliwa i skrzynki biegów.

Pozdrawiam.
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.


Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.

: yesyes : Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander

Pawlacz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 45
Rejestracja: 11 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Skierniewice

Kappa - ceramizery

Post autor: Pawlacz » 19 cze 2007, 20:52

Właśnie najbardziej zainteresowany jestem tym ceramizerem do oleju i skrzyni biegów. Ceramizer do paliwa raczej mnie nie interesuje. Ciekaw jestem Twoich dalszych doświadczeń po dolaniu do silnika 1.6. Ja sam noszę się z zamiarem wypróbowania tego środka na silniku diesla (w służbowym Jeepie :-) ) i na nim przetestuję ewentualnie ten środek przed zastosowaniem go we własnej Kappie.
Dodam, że mojej Lancii w zasadzie nic nie dolega, ale jeśli miałoby działać jako środek ochronny i przedłużający żywotność silnika to czemu miałbym tego nie zastosować. Oczywiście o jeździe bez oleju czy nawet na starym oleju w moim przypadku nie ma mowy!
"Włoszczyzna" jest piękna!

Lewutek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 665
Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie

Kappa - ceramizery

Post autor: Lewutek » 19 cze 2007, 23:18

CZE...

Ok rok temu z ciekawości zalałem to "coś" do silnika (dwie dawki bo motor większy) ... przejechałem wg zaleceń wymagane kilometry z określoną prędkością obrotową i później jeszcze więcej w normalnych warunkach jazdy ... MOJE WNIOSKI: efektów ubocznych brak ... efektów pozytywnych brak ... uważam że jest to "pic na wodę ... fotomontaż i fatamorgana" ... 100PLN-ów można było wydać na olej czy "tesz" inne uciechy... no ale ktoś musi być poligonem doświadczalnym dla innych :)

Z "tym" dodatkiem do skrzyni biegów czy paliwa nie eksperymentowałem
Buraczany Wóz, "ف"opel, "ف"A"Ł‚"di, VW ... Obrazek
aktualnie turlam się™ od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie

Kappa - ceramizery

Post autor: aro » 20 cze 2007, 8:54

Ciężko jest coś powiedziec po przejechaniu tak małego przebiegu na tym specyfiku :wink: Przeciez Ceramizery dostały jakąś nagrode. Trzeba bybyło porównac dwa podobne samochody. Jeden bez uzycia tego ceramizera, a drugi z tym. I musiałbys zrobic duzo kilometrów z tym w silniku. Ja uważam, że moze to przedłuzyc zywotnosc silnika, bo przeciez czesci wewnetrzne silnika zostaja pokryte drobnymi ziarenkami ceramiki, która zmniejsza tarcie miedzy współpracującymi elementami.

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3320
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Kappa - ceramizery

Post autor: Marcin_D » 20 cze 2007, 9:35

Właśnie tu jest problem, że nie jest do końca pewny efekt tego działania. Z tego co wiem to nie zaszkodzi, ale czy pomoże?
Ja myślałem nad zalaniem tak dla zbadania produktu firmy Xeramic.
Lancia i jeszcze raz Lancia

Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power

Awatar użytkownika
robert199
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Kappa - ceramizery

Post autor: robert199 » 20 cze 2007, 18:06

tez ostatnio zastanawialem sie nad zalaniem jakiegos ceramizera.
silnik jest po remoncie (panewki i pierscienie)
mam silnik 2,4 20v podobno bardzo czuły na olej, i chyba sie o tym przekonałem.
cos takiego jak motodoktor odpada, bo pzrez to robilem remoncik,
ale czy taki ceramizer nie zaszkodzi panewkom, pompie olejowej, popychaczom zaworowym?

ceramizer stosowałem do skrzyni biegów w seacie. tam pomogło po jakims 1000 km dpoiero było widac efekt, skrzynia zaczeła ciszej pracować łożyska nie wyły i begi bez haczenia

mike_d
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 740
Rejestracja: 10 kwie 2007, 0:00

Kappa - ceramizery

Post autor: mike_d » 02 lip 2007, 0:27

Reaktywując wątek mam do Was pytanie: czy ktoś stosował dodatki paliwowe oczyszczające układ wtryskowy? Jeśli tak to jakim produktem i czy były efekty.

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Kappa - ceramizery

Post autor: bassman » 04 lip 2007, 15:07

W Alfie co jakiś czas lałem STP do czyszczenia wtrysków (chyba czerwony), flaszka na 100 l. Tylko dlatego bo była z gazem i wtryski - jak to w wielopunkcie - lubią się zalepiać.
Pomagało.

Pozdrawiam.
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.


Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.

: yesyes : Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander

Awatar użytkownika
Jacek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 461
Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Kappa - ceramizery

Post autor: Jacek » 04 lip 2007, 15:44

Ja przeciętnie raz/dwa razy w roku leję STP injector cleaner
Stosuję już od kilku samochodów. Gdy kiedyś zatankowałem benzynę na g...nej stacji miałem problemy z silnikiem. skończyło się wyjęciem baku, i płukaniem układu paliwowego.
Natomiast wtryski oczyścił dopiero STP.
Na pewno nie zaszkodzi zalać.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6

mike_d
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 740
Rejestracja: 10 kwie 2007, 0:00

Kappa - ceramizery

Post autor: mike_d » 04 lip 2007, 16:03

Ok. Dzieki za porade - zastosuje wlasnie STP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”