
pompa paliwa
pompa paliwa
jaka wydajniejsza pompe paliwa z oferty firmy walbro poleca moi koledzy bo chcialem takowa zakupic?????? 

-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: mgOmichGD
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
pompa paliwa
A nie lepiej założyć dwie równolegle
Ja ostanio kupowałem - fakt przyszła nowa tylko zamiast 4 bar dawała 1 i d..a blada 


pompa paliwa
Zamontuj 20v T powinna wystarczyć bez przeróbek .FC albo Kappa
z FC podejdzie chyba lepiej do Delty.
z FC podejdzie chyba lepiej do Delty.
Jurek odszedł od nas na zawsze...
pompa paliwa
tzn te walbro to kupa? wiem ze maja oferte pomp tuningowych zwykla pompa leje okolo 120-130litrow a tamte podobno od 190-255
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: mgOmichGD
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
pompa paliwa
a zmieniłeś wtryski? ,"hf" pisze:tzn te walbro to kupa? wiem ze maja oferte pomp tuningowych zwykla pompa leje okolo 120-130litrow a tamte podobno od 190-255
zmieniłeś srednicę przewodów ?
Hf szczerze, po co kombinujesz jak koń pod góre

Seria spokojnie do 300KM wystarczy

pompa paliwa
ja slyszalem ze wlasni nie wystarcza seryjna ompa jest podbno padaka narazie zaworek od listwy wtryskowej na 3barowy zmienilem..
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: mgOmichGD
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
pompa paliwa
To zle slyszałeś"hf" pisze:ja slyszalem ze wlasni nie wystarcza seryjna ompa jest podbno padaka narazie zaworek od listwy wtryskowej na 3barowy zmienilem..

Ja mam seryjna pompe i zawór ( regulator ciśnienia) i spokojnie do 5 barów moge regulować tylko wtryski mają granicę poprawnego działania około 3 barów a potem niestety nie sa wstanie pokonac ciśnienia przez to zaczynaja podlewać


pompa paliwa
w takim razie do jakich modyfikacji trzeba sie odrazu posunac lub pasowalo by chcac nieco podrasowac seryjna jednostke bo malo kto umie sensownie odpowiedziec na to pytanie??? zalozylem centralny intercooler zrobilem przelotowy wydech o wiekszej srednicy turbina zostala zapozyczona od dedry turbo jest wieksza o jakies 3mm zmienilem ten zaworek regulujacy cisnienie paliwa... jeszcze nie stroilem auta co mozna ciekawego jeszcze zrobic i czy warto zakladac gotowy chip ktory oferuja w firmie z zielonej gory podobno "EVO CARS" czy lepiej dac na inwidualne strojenie?? z gory dziekuje za pomoc
pompa paliwa
nikt nic????? 

-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: mgOmichGD
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
pompa paliwa
w skrócie bo lece na rajd subaru
Proponuje
1 zmierzyć ile masz teraz i ile brakuje lub ma nad serie.
2 pozakładac wszystko co masz ( wałki , dolot , zmienić wydech ,swiece stożki inne akcesoria ) , podnieść cisnienie np do 1,1 bara w peaku do 1,3 , oryginalony Map i program przewiduje pracę z takim doładowaniem - fakt ,że na granicy pracy mapy ale nie przekraczasz 850 stopni i AFR w pobliżu 12b wiec nie jest źle - warunek dobrze ustawiony zapłon i równa kompresja , oczywiście tak się będzie działo jak nie masz zwiększonego stopnia sprężania .
3 zmierzyć co to dało ( montaż tych częsci) i dopiero wtedy ewentualnie próbować zmieniać eprom. Jak zrobisz odwrotnie ( najpierw eprom ) to każda zmiana czego kolwiek może przynieśc efekt odwrotny od zamierzonego.
Dobre dostrojenie fabrycznego osprzętu powinno dac przyrost mocy rzedu 5-6 % nie jest to wbrew pozorom mało , zwiększenie doładowania powino dodac około 10 % i dalej masz fabryczny osprzęt i szansa na dłuższe przebiegi .Zmiana samego epromu ( programu) powinna dac następne 10-12 % wiec suma sumarum przyrost od fabrycznych parametrów o około 25-26 % Można oczywiście dolewać i pompowac wiecej ale na seryjnych korbowodach i z jakimś eskpoloatacyjnym zużyciem silnika nie wróże Ci dłuższej zabawy .
Pamiętaj że każde akacja = reakcji czyli wiecej mocy ale krócej
Co do firmy piszącej programy do Lancii - moge polecić Ci Godulę ( Radicz ma w swojej FCQ eprom od niego i chyba nie narzeka
) lub Mateusza Bieńkowskiego ( Skawina) śmiało można powiedzieć ,że to będzie jeżdzić - chociaż ryzyko zawsze jest po twojej stronie że niestety "upalisz" dwa razy i korby powychodzą bokiem , niestety coś za coś .
Trudno cokolwiek przewidzieć ,jeżeli nie wiem w jakim stanie masz silnik i kto i jak i gdzie go składał . Podstawą tuningu elektronicznego jest wzorowy stan mechaniczny to poprostu wynika z podstawowych praw fizyki i mechaniki
Lecę kukać na Kuzaja
P.S Jak chcesz możemy się spotkac i pogadamy
Grzesiek

Proponuje
1 zmierzyć ile masz teraz i ile brakuje lub ma nad serie.
2 pozakładac wszystko co masz ( wałki , dolot , zmienić wydech ,swiece stożki inne akcesoria ) , podnieść cisnienie np do 1,1 bara w peaku do 1,3 , oryginalony Map i program przewiduje pracę z takim doładowaniem - fakt ,że na granicy pracy mapy ale nie przekraczasz 850 stopni i AFR w pobliżu 12b wiec nie jest źle - warunek dobrze ustawiony zapłon i równa kompresja , oczywiście tak się będzie działo jak nie masz zwiększonego stopnia sprężania .
3 zmierzyć co to dało ( montaż tych częsci) i dopiero wtedy ewentualnie próbować zmieniać eprom. Jak zrobisz odwrotnie ( najpierw eprom ) to każda zmiana czego kolwiek może przynieśc efekt odwrotny od zamierzonego.
Dobre dostrojenie fabrycznego osprzętu powinno dac przyrost mocy rzedu 5-6 % nie jest to wbrew pozorom mało , zwiększenie doładowania powino dodac około 10 % i dalej masz fabryczny osprzęt i szansa na dłuższe przebiegi .Zmiana samego epromu ( programu) powinna dac następne 10-12 % wiec suma sumarum przyrost od fabrycznych parametrów o około 25-26 % Można oczywiście dolewać i pompowac wiecej ale na seryjnych korbowodach i z jakimś eskpoloatacyjnym zużyciem silnika nie wróże Ci dłuższej zabawy .
Pamiętaj że każde akacja = reakcji czyli wiecej mocy ale krócej

Co do firmy piszącej programy do Lancii - moge polecić Ci Godulę ( Radicz ma w swojej FCQ eprom od niego i chyba nie narzeka

Trudno cokolwiek przewidzieć ,jeżeli nie wiem w jakim stanie masz silnik i kto i jak i gdzie go składał . Podstawą tuningu elektronicznego jest wzorowy stan mechaniczny to poprostu wynika z podstawowych praw fizyki i mechaniki
Lecę kukać na Kuzaja

P.S Jak chcesz możemy się spotkac i pogadamy
Grzesiek
pompa paliwa
hmm problem w tym ze wszystko mam juz pozakladane ... brakuje tylko zmiany seryjnego programu ..bo sam nie bede experymentowal z doladowaniem i paliwem bo poprostu sie nie znam..
a np ttc tuning to ci z cieplowniczej?????

pompa paliwa
hmm problem w tym ze wszystko mam juz pozakladane ... brakuje tylko zmiany seryjnego programu ..bo sam nie bede experymentowal z doladowaniem i paliwem bo poprostu sie nie znam..
a np ttc tuning to ci z cieplowniczej?????

pompa paliwa
i czy z regoly trzymaja serie te autka czy wychodza braki mocy?
pompa paliwa
a wogole to jak moglbys dac jakis namiar na siebie to byl bym wdzieczny chetnie dowiem sie czegos wiecej.pozdr 
